1. HABERLER

  2. RUM BASINI

  3. Rum Turizm Örgütü, İngiliz dergisi ve gazetesine tepki gösterdi
Rum Turizm Örgütü, İngiliz dergisi ve gazetesine tepki gösterdi

Rum Turizm Örgütü, İngiliz dergisi ve gazetesine tepki gösterdi

Rum Turizm Örgütü (KOT)’un, İngiltere’de yayım yapan “Woman and Home” dergisi ile “The Sun” gazetesine, “Kıbrıs sorunu ve Kıbrıs’la ilgili olumsuz ve yanlış ifadeler içeren makaleler yayımladıkları” gerekçesiyle protesto mektupları gönderdi

A+A-

Rum Turizm Örgütü (KOT)’un, İngiltere’de yayım yapan “Woman and Home” dergisi ile “The Sun” gazetesine, “Kıbrıs sorunu ve Kıbrıs’la ilgili olumsuz ve yanlış ifadeler içeren makaleler yayımladıkları” gerekçesiyle protesto mektupları gönderdiği haber verildi. Mektupların, İngiltere’deki Rum Yüksek Komiserliği’nin işbirliğiyle gönderildiği belirtildi.

Fileleftheros gazetesi “İngiliz Dergisi İşgal Altındaki Bölgelerden Turizmle İlgili Olarak Övgüyle Söz Ediyor” başlıklı haberinde, derginin son sayısına “Kuzey Kıbrıs’la İlgili Bir Rehber” dahil ettiğini yazdı.

Derginin bu yayında Rumların KKTC’deki mallarının alım satımına değinilmediğini ve KOT’un buna tepki gösterdiğini yazan gazete, KOT’un dergiden bir kez daha böyle bir yanıltıcı yayın yapmamasını istediğini kaydetti.

Gazeteye göre KOT, “The Sun” gazetesine ise, Güney Kıbrıs’ta sahipsiz köpeklerin katledilmesi ve av köpeklerinin öldürülmesiyle ilgili yayınından ötürü tepki gösterdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.