10 Nisan 2020 Cuma 20:48
2776 Okunma
Dünya Sağlık Örgütünden Türkiye'ye dayanışma övgüsü

DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus: "Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı komşu ve başka ülkelere (COVID-19) konusundaki katkılarından dolayı takdir ediyorum" dedi.

DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus'nun açıklamarı şu şekilde:

"Türkiye’nin COVID-19 konusunda sergilediği dayanışma tüm dünyaya örnek olmalı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı komşu ve başka ülkelere (COVID-19) konusundaki katkılarından dolayı takdir ediyorum"

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bbb 2020-04-10 22:53:23

Sanki burda ki insanlara bakan var maske 10 TL ye tr de beleş vesaire Türkiye’de insanların evine gıda para herşey ayağına burda rezil İngiltere çok seviyoruz ya londra Londra diye aha gördük çok lafa gerek yok

Misafir Avatar
reklam 2020-04-11 07:26:24 @Bbb

hepsi reklam.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Satandaş 2020-04-10 23:47:42 @Bbb

Saçma ve sığ bir yorum kısaca cahilce.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aa 2020-04-10 23:18:17 @Bbb

Burdaki insanların durumu Türkiyedeki kadar kötü değil. Elmayla armutu karıştırmayalım. Aynı şey degil. Bizim hükümet yurt dışından uçak getirir yerleştirir ama halk gene beğenmez. Bizdekiler daha ibne.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bbb 2020-04-10 22:55:32

Konuşupta kalp kırmaya gerek yok herkes herşeyi görüyor az laf çok iş

Misafir Avatar
Ali 2020-04-10 23:12:49 @Bbb

Bu ingiltereye yardım göndermek tamamıyle politik birşeydir. Ne yani sen inanın ingilterenin turkiyeden gelecek bu kadarcık yardımına ihtiyacı var. Türkiyenin ç3vresindeki komsu ülkelere bak hepsi ihtiyaçlı. Onlara ne göndermezler yardımı?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aa 2020-04-10 23:28:02

Geri zekalı lefke kırması. Sen zaneden Turkiye kibrislinin kara gözüne kara kaşına bakarak yapar bu yardımları? Beyinsiz cahil köpek. Siktir git ülkene beğenmezsan.

Misafir Avatar
adalı 2020-04-11 01:33:51 @Aa

lefkosialı dallama kuyruğunuza basınca hemen havlıyorsunuz, rum beslemesi olmasanız böyle havlamassınız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Lefkosali 2020-04-11 01:15:56 @Aa

Bre piç sen kimin çöplüğünde öttüğünü zaneden. Rumun hası trabzonlular. Ecdadınızı siktiklerini ne çabuk unuttunuz. İşine gelmeyince hemen bel altı vuruyon. katıksız orospu çocuğu seni.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
lefke 2020-04-11 00:31:35 @Aa

Ulan be besleme rum kırmaları hep birlikte havlayında rumlar ödeneklerinize iyi zam yapsın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aa 2020-04-10 21:19:32

Neyini takdir eden be ibne Türk halkındanyardım parası toplamasını?

Misafir Avatar
Satandaş 2020-04-10 23:45:47 @Aa

Aa sana katılıyorum bir türkiyeli olarak helal

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Aa 2020-04-10 23:23:54 @Aa

Bre kırma lefke piçi biz doğruları söylüyoruz ağrına mı gitti anasını siktiim. Göt deliğinde anlama lafı. Türkiye düşmanlığı söz konusu değil burda. Ulan ibne koca T.C yi kurdu Atatürk adamı şimdi yerden yere vuruyorlar. Sen hangi dünyada yaşan bre

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Lefkeli 2020-04-10 23:16:18 @Aa

Ulan be amına koyduğumunun çocuğu bu Türkiye düşmanlığını rumlardanmı öğrendin,Götündeki giydiğinin donun bile parasını türkiye gönderiyor nankör şerefsiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Aa 2020-04-10 21:25:03 @Aa

Ulan Türkiyedekilerin durumu bizden daha kötü kendi halkına bakacağına ingiltereye yardım gönderir. Türkiyedekileri öncelikli tutmayıp ingiliz piçlerine yardım eder diye mi takdir eden

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Aa 2020-04-10 21:21:35 @Aa

Yoksa kendi insanından topladığı parayı ingiltereye yardım olarak toplamasını mı?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Who küresel güce ait. Ortaklarıda. 2020-04-11 04:07:23

Uçuşlar yasaklanmadı, maskeye gerek yok dendi, hacılar her yere dağıtıldı, sokağa çıkma yasağı konmadı.... nedenmi? Çünkü o büyük ortadoğu eş başkanı, çünki o sizleri cennet vadedip cehenneme götüren

Avatar
Vatandaş 2020-04-11 10:07:19

Be arkadaşlar acaba hiç kendi kendinize sorup araştırdınızmı; bu GÜNDEM KIBRIS'ın künyesi nedir diye?
Künye menüsüne girdiğinizde yalnızca "Yazı İşleri Müdürü Bahar Sancar" ve bir de cep telefonu "+90548 887 3030" yazar..Bunun haricinde hiçbir bilgi yok..Adresi nedir belli değil,e-mail adresi belli değil,diğer sabit telefon bilgileri yok vs...Yayın kurulundan bunu sormak gerekmezmi? Biz kiminle muhatabız..Bu kanalın kişiliği nedir? Özel mi tüzel mi? araştırmak lazım..