21 Mayıs 2015 Perşembe 15:08
Otomobil fantezisi sonları oldu
banner10

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çift, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti.

split-sexromp.jpg

Polis tutanağına göre; David Long (31) ve Violet Illes (24), yaklaşık 90 dakika otomobilin içinde kaldı ve hava soğuk olduğu için kontak kapamadı. Paslı egzoz borusundan sızan öldürücü karbon monoksit gazı aracın içine dolunca da çift zehirlenerek öldü.
 
The Mirror’ın haberine göre; David Long’un kardeşi, çifti Sabah 06:40’da otomobilin içerisinde baygın vaziyette buldu. WCPO televizyonuna konuşan Long, “Ağabeyimi dışarı çıkarıp kalp masajı yaptım. Telefonda doktorlar nasıl yapacağımı tarif ediyordu” dedi.
 
Long ve iki küçük çocuğu olduğu öğrenilen Illes’in uyuşturucu ya da Alkol alıp almadıkları toksikoloji raporu sonucu belli olacak.
 
Öte yandan, trajik olay sonucu hayatını kaybeden çiftin aileleri, cenaze masrafları için yardım kampanyası başlatı.

banner22
Son Güncelleme: 21.05.2015 15:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner5

banner31