16 Şubat 2020 Pazar 14:24
4988 Okunma
Defineciler yakayı ele verdi

Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre,  dün akşam saat 22.00 sıralarında, Tuzluca - Kurtuluş köyleri arasındaki bir arazide, yetkili makamdan izinsiz eski eser bulmak amacıyla kazı yaptıkları esnada suçüstü tespit edilen R.K.(E-55), G.Y.(E-45) ve T.K.(E-43) tutuklandı.

Anahtar Kelimeler:
DefineKazıGömüTutuklama
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zehra 2020-02-16 15:19:07

Kıbrıslılar herhalde yüzleri örtüldü .tc olsa yüz açık olur

Misafir Avatar
piremses 2020-02-17 09:30:00 @Zehra

Eski eser kaçakcılığı yapamayan beceriksizlerin yüzlerini napıcan kız zehra :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Re:Zehra 2020-02-17 07:32:18 @Zehra

katılıyorum. tc olsaydı isimleride açık yazılırdı :)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
uuu 2020-02-16 22:53:47 @Zehra

çirkef göründüğü için artık tece de kapatılıyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2020-02-16 17:18:51

Gaberelere ve kumarhanelere para yetiştiremeyince angutlar define aramaya başlarlar kazıyın kazıyın üç birini bulursunuz zibiller

Avatar
atilla 2020-02-16 19:17:53

Zehra hanım tc kısaltmasını bölücü pkk lılar kullanır genelde ama biz de kıbrıs Türklerine kktc liler olsa yüzünü kapatır mı diyelim...

Avatar
islam 2020-02-16 21:55:31

akıncının kankitoları pkk lılar herhalde, gidip resim çektirsin bunlarla

Avatar
vatandaş 2020-02-17 00:57:22

eee ırkçılık yapan arkadaşlar resim puslu olsa da sağda bıyıklı olan mavi kazaklı amca hiç de kktc li ye benzemez :)

Misafir Avatar
piremses 2020-02-17 09:33:34 @vatandaş

hahahahhahaha bu güzeldi

Beğenmedim! (0)
Avatar
hayret 2020-02-17 08:15:44

gerçekten hayret ederim. konu ne, yorumlar ne...

Avatar
kıbrıs 2020-02-17 08:46:27

yorum yazanlar cahilliklerini bir kez daha belli etti. az kafanızı çalıştırıp fotoğrafın nerden geldiğini bir araştırın. IQ nuzun ayakkabı numaranızdan küçük olduğunu her fırsatta belli etmenize gerek yok. "cnnturk Polis, kaçak kazı yapan 5 kişiyi suçüstü yakaladı" diye google da aratın bir zahmet

Misafir Avatar
ogün 2020-02-17 12:16:56 @kıbrıs

gerçekler ve kıbrıs. teşekkürler valla Tc KKTC kavgasına son verdiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
:) 2020-02-17 12:16:15

Definecilik garasakal hobisidir zehraaa