banner40
01 Kasım 2018 Perşembe 19:58
100 ton patates geri gönderildi!

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı’na bağlı Tarım Dairesi Müdürlüğü tarafından, ülkemizde sanayide işlenmek üzere ithal izni verilen sanayilik patateslere, ülkeye sınır giriş noktasında  denetimler yapıldı. 

Bu denetimler sonucunda, Bitki Sağlığı Yasası uyarınca patates ürünlerinde karantinaya tabii zararlı organizmalar tespit edilmiştir. 

Bu nedenle 100 ton patatesin ülkemize girişi yapılmadan, menşeine iade edilmesine karar verilmiştir.  İthal gelen patateslerin kilosu 3.50 TL’den alıcıya ulaşacağı duyurulmuştu.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-11-01 20:03:44

Bütün bozuk mallar bize,bravo teftiş

Avatar
Halk 2018-11-01 20:46:25

Aceba kimi koruyorlar. Fiyat düşecek diye atın çamuru. Bizde inandık. 18 TL kilo ile patates satıyoruz ohaaaa. Parayı bundan sonra dolar a degil patatese yatıralım eyy uyuyan halk. Genelde TR den Gelen Patatesler hiç kontol edilmez ya. aaaa birde pardon Menşei ne kiiii.... fakirin yemeği patetes artık oda yok...

Avatar
kurt 2018-11-01 21:41:09

ARTIK NE YAPACAGIMIZI HALKIMIZ BILMEZ ALINAN MASLAR ILE PATATESIN KILOSU YA BELESTE 16.50 GEL DE YASA KOR TUTTUGUNU SAGIR DA BULDUGUNU S.......R HALK AC MI KALSIN INSANLAR ET VE TAVUK ALAMAZ IKEN SIMDI DE PATATES VAY HALIMIZE

Avatar
Mustafa Şenol 2018-11-02 11:18:13

neden ithal? Kıbrıs'ın toprağının nesi var? Mafya neden patatesin Kıbrıs'ta yetişmesine izin vermiyor? Devlet o mafyaya karşı neden bir şey yapmıyor?

Avatar
Fatma 2018-11-02 01:34:42

Yazikk...anavatandan ne zaman yavruvatana kotuluk gelmiste patatesten gelsin...islerine gelmedi demiyorlarda yaziklar olsun zarzar gecinen vatandasin patatesinede goz koydunuz yaziklar olsun

Avatar
Özer Esat 2018-11-02 02:50:33

Yalandan kim öldü!

Avatar
Vatandaş 2018-11-02 08:26:02

Hangi labaratuvarda inceleme yapabildik çok merak ettim ayrıca devletin yanan labaratuvarı yenilenmedi halaa daha gabak kesmeyi iyi biliriz

Avatar