24 Haziran 2019 Pazartesi 18:13
13 kaçak yakalandı

Girne’de gerçekleştirilen kontrollerde ülkede kaçak kalan 13 kişi dün Girne’de Yargıç Meltem Dündar huzuruna çıkarıldı.

Girne Adli Şube’de görevli polis,  Girne’de 19 Haziran tarihinde gerçekleştirilen operasyonda zanlılar Mustafa Nawaz, Avais Ali, Awaies Ali Faiz,Muhammed Khan’ın yakalandığını ve mahkemeye çıkarılarak haklarında 3 gün tutukluluk emri alındığını söyledi.

Polis, diğer zanlılar Sami Ullah, Ghulam Abbas Azad, Khasif Shamel, Muhammad Masum Mıah, Ullah Ghulam, Suny Sahota, Muhammad Khanana, Mahmod Reuk ve Mustafa Muhammam’ın ise önceki gün yakalandığını ifade etti.Zanlılar hakkındaki ihraç işlemlerinin devam ettiğini kaydeden polis, Mustafa Nawaz, Avais Ali, Awaies Ali Faiz,Muhammed Khan’ın 8 gün,diğer 9 zanlının ise 3 gün tutuklu kalmasını talep etti.

Mahkeme talebi kabul etti.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hayriye 2019-06-24 21:15:04

Hayret,aralarımda hiç T.C.yok. Neden?

Avatar
mehmet 2019-06-24 21:54:09

tc olmasi seni mutlu mu edecek yarın birgün kıbrısta durulmayacak durumda olsa turkiyeye muhtaç kalsan hergün dışlanmak ister misin?

Avatar
Halil 2019-06-25 03:30:40

Mehmet kardeşim nefesine yazık herkes karga deyil ama bir ata sözümüz var besle kargayı oysun gözünü türkiye böyle kargaları evcil LEŞ tirmeye çalışıyor

Avatar
neçin 2019-06-25 08:10:15

Yakalananlar insan değil mi? Onların da kaçak yaşamaya hakkı yok mu? Bu çifte standart değil da nedir?

Avatar
Taylah_Becher 2019-06-25 10:22:53

Evinizden her gün birkaç saat çevrimiçi çalışabilmek için Googlela günlük 700 $ - 900 ABD doları kazanmaya başlayın. Haftalık olarak düzenli ödeme alın. İhtiyacınız olan tek şey bir bilgisayar, internet bağlantısı ve biraz boş zaman. Her şey doğruydu ve hayatımı tamamen değiştirdi. Daha fazla burada

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
HüseyinBecer 2019-06-25 16:25:07

Polis yanlış yapıyor. Her kaçağın yani izinsiz çalışanın bir de çalıştıranı var. Ayni suçu işliyorlar. Onlar nerede? Niçin onlar aleyhine işlem yapılmıyor? Bir açıklama göremiyorum.

Avatar
HüseyinBecer 2019-06-25 16:27:08

Ne olacak biliyormusunuz. Adamı üç beş ay çalıştıracak. Parasını ödemeyecek. Sonra da ihbar edip polise yakalatıp sır dışı ettirecek. Böyle açıkgözler türeyecek.

Avatar
HüseyinBecer 2019-06-25 16:29:16

Nitekim angarya çalıştırıldıklarına dair hakime şikayet yapmışlar. Hakim de tahkikat emri verdi. Ne yazık ki ihraç edilecek ve o tahkikat da havada kalacak.

banner5

banner31