22 Aralık 2019 Pazar 18:00
13’üncü maaşlar yarın ödeniyor

Kamu çalışanları ve emekliler 13’üncü maaşlarını yarın alıyor.
Maliye Bakanı Olgun Amcaoğlu daha once BRT’ye yaptığı açıklamada 13’üncü maaş ödemelerinin 23 Aralık’ta yapılacağını kaydetmişti.

Bakan Amcaoğlu, BRT’ye bugün yaptığı açıklamada da 13’üncü maaşların planlandığı gibi yarın ödeneceğini yineledi.

BRT

Anahtar Kelimeler:
13’üncü Maaşlar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet barışsal 2019-12-22 18:31:10

Dünyada maaş ödemeyi başarı sayan başka ülke ve hükümet bilemem yinede tebrik ederim maliye bakanı gününde ödeme yapıyor çalışanlara ilaç gibi gelir bu 13. Maaş

Avatar
Gibri 2019-12-22 20:24:59

Tamam yarın akşam kurtarılmış bölgede noel alışverişine gidiyoruk AB topraklarına , insan olmayan geçemez ,

Misafir Avatar
sad 2019-12-22 23:55:06 @Gibri

böyle o.ç larına bizim paramızı veriyolar ya cok zoruma gidiyor sen ve senin gibilerini besliyoruz işte ama önemli değil biz kapımızdaki iti bile aç bırakmayız sktirgit şimdi ilk gördüğün çam ağacına otur.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Cem 2019-12-22 22:28:58

Hücum gavur tarafina. Sorada sövün erdoğana

Misafir Avatar
Mağusalı 2020-01-14 04:19:04 @Cem

Kısganma geçemen diye :D

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-12-22 20:49:41

Türkiye Cumhuriyeti 1974 den beri kirayı hiç aksatmadan öder , tesekkur ,ama az tüm dağlar , sahiller kirayı yükseltmek lağzım .kira yüksek gelirsa evden çıkabililsiniz .

Avatar
Mert 2019-12-22 20:51:19

Yarın MC Donalds günü ,

Avatar