banner40
17 Ekim 2018 Çarşamba 10:38
2 yıldır tecavüz ediyor

Ülke gündemini alt üst eden Alayköy’deki tecavüz olayında detaylar mide bulandırıcı. Az önce polis tarafından mahkemeye çıkarılan 17 yaşındaki öz kızına tecavüz eden H.D.’nin Şubat 2016’dan bugüne kadar bir çok kez öz kızına tecavüz ettiği ortaya çıktı. Olay ise Sosyal Hizmetler Dairesi’nin polise konuyla alakalı bilgi vermesinin ardından polisin gündenime gelerek baba tutuklandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Au 2018-10-17 10:54:51

Bu adamda oz be oz kktc li gordunuz mu simdi bu tip olaylarin milleti dini irki olmaz. Boyle serefsiz namussuzlar her toplumdan cikabilir bunlara karsi ayrismadan dimdik durup gerekli herturlu cezanin verilmesi gerekir. Allah seni kahretsin namussuz

Avatar
Au 2018-10-17 10:54:49

Bu adamda oz be oz kktc li gordunuz mu simdi bu tip olaylarin milleti dini irki olmaz. Boyle serefsiz namussuzlar her toplumdan cikabilir bunlara karsi ayrismadan dimdik durup gerekli herturlu cezanin verilmesi gerekir. Allah seni kahretsin namussuz

Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:58:09 @Au

Daha fazla destek almasini sagla sokmayin bu tip insalari ulkenize. Bence biraz bu yonden dusun kardesim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:57:33 @Au

Hemfikiriz bu konuda bencede suclu sabikali gitsin cezasini ceksin. Sen boyle adama gel gir iceri dersen gelir herturlu pisligi yapar, sen burada gocmen gelen temiz insanlaein kalbini kiracagina secimler de senin fikrini temsil edecek adaya destek ve

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:57:32 @Au

Hemfikiriz bu konuda bencede suclu sabikali gitsin cezasini ceksin. Sen boyle adama gel gir iceri dersen gelir herturlu pisligi yapar, sen burada gocmen gelen temiz insanlaein kalbini kiracagina secimler de senin fikrini temsil edecek adaya destek ve

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:56:05 @Au

Bunun nerden geldiginle degil neler hissettiginle alakasi var. Ayrismayi bu kadar desteklemen cok yanlis. Yapsinlar kardesim sabikaliyi almasin ozaman kktc devleti, sen kapiyi kilitlemiyorsun sonra hirsiza suc buluyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:54:39 @Au

Bakkala markete ev sahibine saga sola komsulara bir kisi kotu desin gurultu yapiyor desin sana soz ceker giderim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-10-17 11:54:05 @Au

Burada nufus 1 milyon bile degilken turkiyede 82 milyon bunun etkisi olabilir mi? Damarda akan kanin hangi milletten olduguyla alakasi yok bu tur sapikliklarin bunu kafana sok bence Ankaradan geldim 4 yildir burdayim ogrenciyim gel beni bir sor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğrucu 2018-10-17 11:15:16 @Au

Doğru dedin ama gerçekten biz farklı bir milletiz. Bunların çoğu öyle. Gelenlerin içinde iyi insan da var. nasıl hepsini hapse koyalım. Ankara izmir vs. yerlerden gelen pırıl pırıl insanlara haksızlık olur. İyiler gelse çok mutlu olacağız. ama yokkk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kıbrıslı 2018-10-17 11:10:26 @Au

Kimi millette onbinde bir çıkar kimilerinde da onda bir. Bize gelenlerin arasında düzgün insan mı var? Katili, hırsızı, keşi, sapığı bilet parasını denkleştiren bütün oç.lar burda. Buraya gelenleri pasaport kontrolden direk hapse gönderseler hata payı daha az olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kıbrıslı 2018-10-17 11:36:29

Arkadaşlar kısa ve net , en iyisine lanet olsun.!!!

Avatar
Kıbrıslı 2018-10-17 11:36:28

Arkadaşlar kısa ve net , en iyisine lanet olsun.!!!

Misafir Avatar
nnn 2018-10-17 15:07:29 @Kıbrıslı

bre öküz senin öz kıbrıslı dediğinin öz kökü nere... ha yunanistandan geldinse ki bu rum sevici olmanızdan belli o zaman öz kıbrıslı rum diye adlandır kendini... ahlaksızlığın dini milleti mi olur ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Elyeli 2018-10-30 09:54:12

Bunu ayaklarından asıp hergün bir yerini kesip yarasına tuzu basacan

Avatar