10 Ocak 2019 Perşembe 13:30
2019 Kamu maaş tablosu yayınlandı

Tablo 2019 yılında uygulanacak ve kamudaki işçiden müsteşara kadar tüm maaş çizelgelerini kapsıyor.

2011 Sonrası İşe Girenler İçin 2019'da uygulanacak maaş tablosu şöyle:

2011 Öncesi işe girenler için 2019'da uygulanacak maaş tablosu şöyle:

banner22
Son Güncelleme: 10.01.2019 16:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kurt 2019-01-10 19:15:14

KAMUDA CALISANLARIN MASSLARINA BAKIN BIR DE ASGARI UCRET ILE OZEL SEKTORDE CALISANLARIN MASSINA BAKIN YINE ONLARA KAFI GELMEZ BIZ NE DIYELIM ALLAH DOYURSUN ONLARI DEVLET YOK KI

Misafir Avatar
Gercek 2019-01-11 09:21:25 @kurt

Kurt farkı görünce kamuya laf atacağına özelin de çalıcanı sömürmeyip maaşlarında iyileştirme yapması gerektiğini yazsan daha doğru olmaz mı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÇALIŞAN 2019-01-11 12:10:09

Evet gerçekten KKTC'de devlet yok. Özel Sektörde çalışanlar lehine tek bir yasa çıkarılmaz. Patronlar istediği gibi maaş uygular, yatırmaları gerekli primleri yatırmaz, devlete vergisini yatırmaz, parasına para katar. Devletde bunlara göz yumar. Özel sektörde sendika olsa böyle mi olurdu? Bütün siyasiler patronlarla göbek bağı olduğundan ezilen emekçiler oluyor. Sonra her seçimde gelip bizden oy isterler. Size oy moy yok.

Avatar
magusa 2019-01-11 14:21:23

tablo ya bakıp sonra da o El sektördeki maaşlara bakınca kimseyi memur olmak için torpil yaptı diye suclamamak lazım. Özelde ezilecek asgari ücret alacak. kamu da yan gelip yatacak ve güzel para alacak... insanlar da haklı. devletin ayıbı..

Avatar