15 Haziran 2019 Cumartesi 12:08
21 yaşındaki genç kız ölü bulundu

Küçük Kaymaklı’da, bugün saat 10.00 sıralarında, 21 yaşındaki Aya Saleh Muhammad Sabri evinde ölü olarak bulundu.

Polis Basın Subaylığı’ndan alınan bilgiye göre bugün saat 10.00 sıralarında, Küçük Kaymaklı’da, Irak uyruklu 21 yaşındaki Aya Saleh Muhammad Sabri, Halil Topraklı Sokak üzerinde bulunan kalmakta olduğu daire içerisinde ölü olarak bulundu

Soruşturma devam ediyor.

banner22
Son Güncelleme: 15.06.2019 14:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-06-15 13:19:29

Allah kahretsin be! Neler oluyor! Her hafta bu be! Rum tarafında olsa yer yerinden oynar. Ne polis genel müdürü ne içişleri bakanı ne başsavcı yerinde kalamaz. Biz her şeyi ama her şeyi ruhsuz ve hissiz okuyup geçiyoruz. Bizim için beyin ölümü gerçekleşti desek, yeridir. Sadece çıkar, avanta, dedikodu gibi adi değerlerin sahipleriyiz... Lânet

Misafir Avatar
dırba 2019-07-09 09:07:26 @Doğru Söz

çok doğru söyledin rumda olsan intihar edmeden polis yakalardı onu rumda olsa hayatı güzel olurdu isdemezdi intihar. saçmaladın re gumbaroooo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DIRBA 2019-06-17 09:10:28 @Doğru Söz

gardaş neyin dalgasını yaşan ama rum ne alaka şimdi evinde ölü bulunan insannarnan ne alakası var re bunun ? polis her eve 1 görevlimi diksin beklen ne içersiniz bamma

Beğenmedim! (1)
Avatar
Konusma lan 2019-06-15 14:12:19

Ne diyon lan dogru soz kendinden gectin run tarafindaki olaylari duymadin heralde bunca yildir devletin subayi cinayet isliyor devlet pesine bile dusmedi gocmen olduklarindan dolayi sen neyden bahsediyon kiz kendi basina evinde olu bulunmus devlet gorevlilerini koltuundan edecek herhangi bir sebep yok bu olayda

Avatar
Vatandaş 2019-06-15 16:10:40

Dogru söz götünden uydurun..

Avatar
Vatandaş55 2019-06-16 10:00:30

21 yaşinda kūçūkbi kızın ne işi var gıbrısta taaa ıraktan yerinden yurdundan ananın kucandan dizinin dibinden ne ayrılın.Gezennn tavuk ayagıyla bok getirir.Ayıkla princin dasini simdi.

Misafir Avatar
DIRBA 2019-06-17 09:09:18 @Vatandaş55

okumaya geldi heralde amk salak saçma yorumlar

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dikkat 2019-07-05 15:46:35

Cinayetmi nedir böyle haber olmaz

Avatar