26 Mart 2020 Perşembe 21:14
6995 Okunma
3 köy karantina altına alındı

Muhtar Göksel Hacıhasanoğlu, Dipkarpaz, Sipahi, Yeni Erenköy’ün karantina altına alındığını açıkladı. Kararın korona virüs merkezi tarafından alındığını paylaşan Muhtar Hacıhasanoğlu, köylere giriş ve çıkışların kapatıldığını duyurdu.

Muhtar Göksel Hacıhasanoğlu’nun paylaşımı şöyle:

DUYURU : Tüm bölge halkının dikkatine Dipkarpaz, Sipahi, Yeni Erenköy bu köylerimize bu akşamdan itibaren karantina ya alınmış bulunup bu köylere giriş çıkışlar yasaklanmıştır  yollar kapanmış bulunmaktadır üm bölge halkının dikkatine

Son Güncelleme: 26.03.2020 22:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakki 2020-03-26 21:22:05

Yetkili bir agiz yokmu? Karantinaya muhtar mi aldi?

Avatar
Covid-19 bulaşması 2020-03-26 22:40:03

Çin lağım ve foseptikten virüslerin 10. Katta ki bir eve borular vasıtası ile taşınıp kişiyi hasta ettiğini ispatladı. Lağımların desenfekte edilmesi sürekli gerekiyor. Kendinizi koruyun. İçme sularınız ve lababolarınız tehdit altında.

Avatar
Abdullah uildirim 2020-03-26 22:59:25

Hakikaten pes bu kadar önemli bir olayı üç köy karantinaya alınıyor karantina haberini bir muhtar başına açıklıyor Allahım canımız hayatımız nasil bir devlete emanet

Avatar
Ertaç 2020-03-27 09:35:43

Dua edin ki muhtar yapmış,yoksa bükün çok farklı şeyler konuşacaktık.

Misafir Avatar
Ahmet 2020-03-27 10:11:19 @Ertaç

Bravo muhtara..En azından duyarlılığını alkışlamak lazım..Yoksa Tatari'ye kalsa aklına bile gelmez...Onun aklı fikri Akıncı'da...Yatar Akıncı,kalkar gene Akıncı..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kiprislii 2020-03-26 23:33:57

Tamamda neden sadece bu 3 koy? Onlarda olupta baskalarina Bulasmasin diyemi yoksa hepsi temiz ve baskalari bulastirmasin diye?

Avatar
Daş 2020-03-27 00:12:48

Muhtar en yetkili heralde bu ülkede

Misafir Avatar
Ahmet 2020-03-27 10:10:43 @Daş

Bravo muhtara..En azından duyarlılığını alkışlamak lazım..Yoksa Tatari'ye kalsa aklına bile gelmez...Onun aklı fikri Akıncı'da...Yatar Akıncı,kalkar gene Akıncı..

Beğenmedim! (0)