16 Mayıs 2019 Perşembe 15:53
Afrika Gazetesi’ne Karikatür Davası’nda beraat
banner44

banner41
Afrika Gazetesi’nde 8 Aralık 2017 tarihinde Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yer aldığı karikatür yayını ile ilgili yargılanan Ali Osman Tabak ile Şener Levent hakkındaki karar belli oldu.

Ali Osman Tabak ve Şener Levent haklarındaki davalardan beraat ettiler.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Afrika Gazetesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-05-16 16:27:53

neysa ki hala daha bagimsiz ve durust yargiclarimiz var..sagolsunlar..tc elciligi da bunu bir kez daha anlamistir ki kibrisin kuzeyinde hukuk henuz olmedi..emirle is yapmaz..

Avatar
Mücahit 2019-05-16 18:27:15

Yaşa be Derviş söylediklerin çok doğru,sana aynen katılıyorum...

Avatar
Doğru Söz 2019-05-16 22:22:01

Afrika gazetesinin Sahip ve çalışanları için icazet kabul edilemez mahkûmiyettir. Afrika İcazetsiz Gazete. Afrika iyi ki varsin. Muhtemelen baskı altında kalan değerli yargıcımız her şeye rağmen vicdanı karar verebilmiştir. Türkiye deki YSK üyeleri gibi onurunu sarsmıştır. Sn. Yargıcımıza saygılar sunuyorum..

Avatar
sardella 2019-05-17 00:13:07

aylar yıllar sonra güzel 1 haber okuduk bravo yargıçlarmıza.

Avatar
cy 2019-05-17 08:33:27

yaşa be yargıç sfrika yahu dogruları yazar

Avatar
Bravo 2019-05-17 11:20:21

Zaten bunu bekliyorduk. InşAllah birgün mustafa akincinin resmine de türkiye de bi gazete aynı karikatürü çizer de berat eder. Bakalım aynı tepki verilir mi. Adamları kahraman ilan ettiniz.

Avatar
Adalet mi şimdi bu! 2019-05-17 14:07:12

KKTC'de yasaların adamına göre uygulandığı bir kez daha görülmüş oldu.Yasada açık ve net bir şekilde hakaret suçtur diyor.Aynı karikatür Akıncı için muhalif bir gazeteci tadafından yapılsaydı emin olun yaptırımı olurdu. Tarafsız olmayan adalet adalet değildir.

Avatar
Tc 2019-05-17 19:54:55

Şener Levent Türkiye düşmanı istediğin kadar beraat et bu millet senin kime hizmet ettiğini çok iyi biliyor. Bidaha karikatürü Bırak Sayın cumhurbaşkanımızı ağzına bile alma asla!!!!!

banner5

banner31