15 Ekim 2019 Salı 15:03
Ahmet Çakar'dan Mustafa Akıncı'ya skandal sözler!

Beyaz Futbol yorumcusu Ahmet Çakar, Barış Pınarı Harekatıyla ilgili yaptığı yorumla tepki çeken Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı'yı eleştirdi. Çakar, Akıncı'yı yerden yere vururken ' Atılan bu gol ona girsin ' dedi.... Çakar'ın haddini aşan sözlerine tepki yağdı.
 

banner22
Son Güncelleme: 15.10.2019 15:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BOB MARLEY 2019-10-15 15:35:14

Sayın Akıncı senin gibi her cebinden 5 tane çıkarır okumuş CAHİL.

Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-16 15:21:50 @BOB MARLEY

Bu Çakar, tam bir tescilli delidir. O yüzden ne derse yeridir. Hangi yüzle kktc ye gelecek merak ederim bu diplomalı ayyaş anormal.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tam bır salak 2019-10-15 17:33:31

ya bu cakar tam bır salak zatan cıktıgı programda abık sabık konuşur dıyecegım salako

Avatar
kibrisli 2019-10-15 17:40:35

ahmet i--e ne zamandan beri kibris turkiye cumhuriyeti oldu ancak ruyanizda.

Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:08:19 @kibrisli

Aynen aynen kislalarda zaten restorant. Bence sen ruyadan uyan git bir resmi kuruma bak bakalim orda kirmizi ay yildizli bir bayrak var. Uzun sure bakma serefi sana dokunur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nacizane 2019-10-15 16:37:39

Programlara alkollü çıkmaktan vazgeçmeni tavsiye ediyorum...

Avatar
Hoşt 2019-10-16 12:32:51

Derhal istenmeyen kişi ilan edin bu pezevengi. Kumar ve fuhuş için başka bir yer arasın kendine.

Avatar
Göktürk 2019-10-16 12:58:41

bakın kıbrıslı kalleşler.T.C olmasa içecek suyunuz bile olmayacak. bu ahmet çakar lalesini bende hiç sevmem fakat yıllardır söylediğim kıbrıslılar Türk değildir.asimile olmustur.Türkiye halkınıda hiç sevmezler deyişimi haklı cıkartığınız için sağolun. biz olmasak sizi o adada bir hafta yaşatmazlar ibnenin tohumları

Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-16 15:18:38 @Göktürk

Arkadaşlar, bu göktürk rumuzlu ahmak gibi cahil, yobaz, faşist ruhlu insanlara cevap bile vermeyin. Bizim kültürümüzü, Atatürkçü zihniyetimizi bu gibi ahmaklar anlayamaz. Saygılar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC VEYA KKTC BENİ İLGİLENDİRMEZ 2019-10-16 14:33:18 @Göktürk

Türk veya değil. Türk olmayana gavur döl vs. demenin manası nedir? Mantıklı bir açıklaman var mı? Sen Türk olmayı kendin mi seçtin? Türk doğmayan fabrika hatası mı oluyor? Biz de Türkiye varken salak gibi gidip Kıbrıs'ta doğmayı seçtik herhalde. Bence sen kendi ırkını sevmiyorsun. Görüldüğü üzere sen Dünyaya gelmeden ırkını seçebilseydin Türk olmayı kesin seçmezdin. Uzanamadığın ciğere pis demenin sebebi de bu. Biz Türk insanına karşı değiliz. Sadece Türkiye rejimini kendimize uygun görmüyoruz. Dünya'nın her yerinde iyi ve aklı yerinde insan var, Türkiye'de de çok var, ama sen bunlardan biri kesinlikle olamazsın. 2 yaşında kedim var senden daha akıllı. Senin gibilere çomar diyorlar, ikile şimdi. Gözümüz görmesin seni.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Au 2019-10-16 15:11:30

Ahmet Çakarin yaptigi terbiyesizlik kendisini bağlar. Kimse bir toplumun Cumhurbaskanina hakaret edemez. Yaptigi terbiyesizlik icin kiniyoruz kendisini

Avatar