banner40
11 Ocak 2019 Cuma 14:39
Akacan: Bu işi şova çevirdiler

Girne’de Erhan Başay ve bir kişiyi daha korumalarıyla birlikte darp eden Bulut Akacan bugün yeniden mahkemeye çıkarıldı.

banner41
Ambulansla mahkemeye getirilen Bulut Akacan, ambulanstan indirilip mahkeme salonuna girerken kameralara yüksek sesle “hükümet yargı ve polise müdahale ediyor. Bu işi siyasete çevirdiler” diye konuştu.

Akacan, “Şov yapıyorlar. Normal biri olsa 1 gün bile kalmaz. Hükümetin iki bakanı şov yapıyor” dedi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İbrahim 2019-01-11 14:53:31

Kimse bu işi şova çevirmedi. Sanki haklıymış gibi konuşuyorsun. Mekan bas korumaların tutsun sen vur. Sonra gözaltı 5 yıldızlı otel konforunda hastane. SonRa devlet hastanesinde anjiyoyu reddet. Devlet şov yapsın. İyi valla özel hastaneden paranla organ bile değişti raporu alırdın. Ama devlet elini masaya vurdu yalanını gördü. Ne oldu satın alamadığın kişiler çıktı değilmi. Suçlusun cezanı çekeceksin onurlu ol başını yere eğ ve konuşma. Delikanlılık budur. Para herşey değildir Veysel sayesinde yolunu buldun yürüdün.

Misafir Avatar
can 2019-01-11 17:08:06 @İbrahim

onun arkasında hühümetten öte kaynatası var veysele meysele hiç gerek yok bile bunu hepimiz da biliriz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali mehmet/londra 2019-01-11 15:09:52

Daha sov yeni basladi.yrin mahkeme sana hapislik
Kesince o zaman sovu gorecen

Misafir Avatar
Ali 2019-01-11 15:36:31 @Ali mehmet/londra

Evet be buket mutlu olacağız..toplum vicdanı çok çok rahat edecek...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Buket 2019-01-11 15:28:20 @Ali mehmet/londra

çok mu mutlu olacaksınız? merak ediyorum

Beğenmedim! (6)
Avatar
Buket 2019-01-11 15:25:48

Çuvaldızı kendine iğneyi kendine batıranlar ! ..... Oturduğunuz yerden yorum yapmak ne kolay...Hanginiz daha dürüst daha adaletlisiniz çok merak ediyorum.... Bir kadın koca şiddetinden ölürken neredeydiniz...Bir çocuk tecavüze uğrarken de bu kadar adaletli davrandınız mı ?

Misafir Avatar
Kemal 2019-01-12 10:53:17 @Buket

Hayırdır Buket senin ne çıkarın var Akacan dan? koleksiyonun bir parçası olabilirmisin.? adam evli ama parası var sen hayırdır neyi savunuyorsun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dervis 2019-01-12 06:16:06 @Buket

adaletin terazisi hepsini tartip gereken cezayi verir. ama sizin bu cakma mafyayi svunmanizdaki tutumunuz yanlis. korumalarla beraber adamlara saldirsinlar, sonra buket ciksin adaleti sorgulasin..size saldirsaydi birileri acaba onlari da hakli gorurmuydunuz..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Naci 2019-01-11 15:39:02 @Buket

Ma alaka bir yorum bu..Keşke hiç yapmasaydın..Sana bir soru be BUKET..Ödeneklimisin ki doğru söyleyen yorumculara karşı çıkıyorsun?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Buket 2019-01-11 15:37:46 @Buket

siz nesi oluyorsanız... muro

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
muro 2019-01-11 15:35:23 @Buket

zanlının nesi oluyorsunuz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
KIBRISLI 2019-01-11 14:51:41

O ŞU BU İŞİ ŞOVA ÇEVİRDİ MIÇACAM GENNE AĞZINA SEN DA BONSLA GENNİ ZATEN ALIŞDIN ADAM DÖVESİN

Avatar
kıbrıslı 2019-01-11 15:50:51

sevgili Buket belli ki çerçeveyi biraz dardan aldın. Sen bizim ne yaptığımızı nereden biliyorsun?Sen bu konuya tepki koymayıp bizi suçlamaya çalışan bir insan acaba diğer söylediğin konularda birşey yapabilecek yapıya ve birikime sahipmisin acaba

Avatar
dervis 2019-01-11 20:17:09

basin dedi de bu cakma mafya, aklima geldi..neden bazi gazeteler bu olaydan hic bahsetmez.e sas onlari satin alan birileri olmasin? ornegin kibris gazetesi..

Avatar
Halil 2019-01-11 14:56:58

Para ile satın alamadığın kişiler şov yapıyor değilmi. Sen değil dürüst olanlar şov yapıyor. UBP senin gibi yalancı birini nasıl vekil adayı yaptı, Allah tan seçilemedin. Bi de seçilsen dokunulmaz olsan amman Allahım.

Misafir Avatar
Marketer 2019-01-11 16:30:14 @Halil

Satın aldığı takipçileri hem beğenicileri şak şakcıları sahip çıkamadı gendine. Bir Buket'e parası yetti bu defa galiba :D

Beğenmedim! (0)
Avatar
Marketer 2019-01-11 16:31:45

Seçim döneminde takipçi beğeni almaya benzemez Bulutcum bu işler. Havada BULUT sen artık bu işleri unut!

banner5

banner31