14 Ocak 2019 Pazartesi 12:58
Akacan mahkemeye çıkmadı!

Girne’de, Erhan Başay ve Zeki Asımoğlu’nun güpegündüz darp eden iş insanı Bulut Akacan sağlık durumundaki kötü gelişmeler nedeniyle mahkemeye çıkartılmadı. 

Mahkemede Akacan’ın tutukluluk süresini hastanede geçirdiği ve durumu ile ilgili rapor aktarılacağı belirtildi. Davanın, bugün Akacan’ın gıyabında yapılacağı kaydedilirken Akacan’ın korumaları mahkemeye getirildi.

Bulut Akacan'ın bugün yeniden mahkeme önüne çıkması bekleniyordu.

banner22
Son Güncelleme: 14.01.2019 13:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YALANNNN 2019-01-14 13:22:07

ADAM DÖVERKEN SAĞLIĞINDA BİRŞEY YOK KAREKTERSİZİN ERKEK BİLE DEĞİLMİŞ BE ÇIK DA DESENE BEN DÖVDÜM DİYE KORKAK

Avatar
GOMMA 2019-01-14 14:19:04

Basit bir vatandaş olaydı anasını ağladacaydı mahkeme.. Hade be Yargıçlar ve Hakimler gösterin adaletinizi de görelim.. Mahkemeye bile çıkaramadınız bu Artisi.. Bir sozüm de Doktorlara verin sağlam raporu da çıksın Mahkemeye.. Anjiyo olmayı istemeyen adamı niye tutarsınız hastanede.. Doktor ların da işiiiii Hikakeyye.. Olan hep Gariban Vatandaşa olur.. Zenginlere Torpillilere bir Booggg Olmaz bu Ülkede..

Avatar
dervis 2019-01-14 14:50:38

mahkemeye giderken pismis kelle gibi siritan adam simdi mi sok geciriyor.. peki ya dovulen insanlar, onlarin aileleri..veya potansiyel akacanlar..boyle maskaralik olmaz. suc islersen cezasini cekersin. gozumuz bu davada ve ozellikle yargicta.

Avatar
Kemal 2019-01-14 13:47:22

benim bu hayatta dürüstlüğe adil olmaya inancım kalmadı. Belki adalet yerini bulur diyordum ama artık adaletin olduğuna inanmıyorum.

Avatar
Hasan 2019-01-14 20:19:34

Bu akacan denen Soytarı tam bir korkak, adam bile değil. Korumalarla adam dövmek kolay zibidi, şimdi bir anda korkudan sağlık sorunu yalanları ile saklanıyor

Avatar
vatandaş 2019-01-14 13:54:52

bence bu adamda asabiyet var. yaparken düşünmez. sonra da yarattığı duruma şok geçirir. Veya içkili olarak yapar ayılınca pişman olur. Ve gerçekten hasta oldu üzüntüden. Hükümete boşuna sövmeyin. Daima doğruları anlayalım. Bu arada bu adamı sadece tvde gördüm. Tanımıyorum.

Avatar
123 2019-01-14 16:49:33

Yavsak memleketin gevsek adaletini sikeyim

Avatar