15 Ocak 2019 Salı 19:57
Akacan serbest bırakıldı!

Girne’de meydana gelen olayda işadamları Erhan Başay ile İzzet Asımoğlu’nu darp ettikleri gerekçesi ile tutuklanan işadamı Bulut Akacan, korumaları Vasıf Kurbanov ve Orçun Özorçun bugün yeniden mahkemeye çıkarıldı. Girne Kaza Mahkemesi Bulut Akacan’ın tutuksu korumalarının ise 20 günü geçmeyecek şekilde cezaevine gönderilmesine karar veridi

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayse 2019-01-15 22:51:21

Beter olsun Allahin belasi karisinin eteginin altina saklanan pislik

Avatar
Barbarod 2019-01-16 01:49:56

Yazıklar olsun böyle olacağı belliydi ki niye sastiniz UBP şimdi çıksın tv.yorum yapsınlar kınama bile yapanı duydunuz mu şimdi konu dome hotel ya

Avatar
Celal 2019-01-15 20:48:33

KKTC ve adaleti demeki torpili var

Avatar
Aaaaaa 2019-01-15 21:47:11

Çok şaştım. Norveçte değilmiyiz biz?

Avatar
Gülsen 2019-01-15 22:06:48

Adamları dönerken iyiydi, cezaya gelince sağlık problemleri var
Yazıklar olsun, parası olan düdüğü çalar

Misafir Avatar
cansu 2019-01-16 08:26:24 @Gülsen

bu garagözün avukatı dövülenlerin hastahanelik olduğuna inanmamış.biz bunun kalp hastası olduğuna inandık mı ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2019-01-15 22:15:17

Para ve Güç: adam ve korumaları aynı suçu işliyor korumalar hapse adam serbest. Ben haklı olduğum halde birine hakaret bile etsem 2-3 gün kalırım içerde adam nezarete bile girmeden serbest. KKTC adaletine güvenmiyorum yargı bana göre adil değil eşit değil. Anayasada kimliği ne olursa olsun herkes yasalar önünde eşittir bence değil. Parası olan arkası kuvvetli olan çin farklı yasalar mevcut vatandaş olarak bunu söylemek istiyorum yazık benim ülkeme bu ülkede yaşanmaz artık.

Avatar
Tc 2019-01-15 22:18:36

Parası olmayan ülkede adaletmi olur suç işle para ver

Avatar
Dobra 2019-01-15 22:30:28

Şerefsiz hırsız oo... Çocuğu böyle pez.. Ülkesinde olur ancak. Adaletinize şı... yım.bu şerefsiz bok yoluna gidecek çok ah aldı belasını versin.

banner5

banner31