banner40
21 Kasım 2018 Çarşamba 20:20
Akaryakıta indirim!

Bakanlar Kurulu toplantısı tamamlandı. Toplantının ardından Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay akaryakıtta indirim kararı aldıklarını açıkladı. Özersay 95-98 oktan benzin, Euro Diesel ve gazyağında 40’ar kuruşluk indirime gitme kararı alındığını duyurdu.

banner41
22 Kasım 2018 'den itibaren Akaryakıt Satış Fiyatları şöyle:

Kurşunsuz 95: 5.21

Kurşunsuz 98: 5.31

Euro Diesel: 5.15

Gaz Yağı: 5.06

banner22
Son Güncelleme: 22.11.2018 12:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-11-22 01:22:15

Bir zamda 1 tl birden zam yapıp 40 kuruş düşürmek çok azdır ama bunada şükür

Misafir Avatar
Vatandaş 2 2018-11-22 09:47:17 @Vatandaş

Zaten yok Türkiye fiyatlarına göre ucuzuz yok dünyada bizim kadar ucuz petrol veren ülke yok vs. vs. diye diye 1.5 tl zammı geçirdiler şimdide üç beş indirimle okkalı zammı halka alıştırıyorlar. Genel yorumlara baktığımızdada başardıklarını görüyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaş 1 2018-11-22 08:41:29 @Vatandaş

Önceden de 30 kuruş düşürmüşlerdi, demek ki 70 kuruş indirim yapıldı. Türkiye’deki fiyatlarla kıyaslandığında Halen çok ucuzuz. Takdir etmeyi bilmek gerek

Beğenmedim! (4)
Avatar
guzel 2018-11-21 20:48:22

bu hukumet herseyr zam yapdi deyenlrre kapakkk

Avatar
Kktc 2018-11-22 08:26:26

Şubatta 3.85 tl şimdi 5.67 Allah için bakim ne kadar zam yapılmış ayıp ya. Parayı kolay kazanmıyoruz. En az 1 tl daha inmesi lazım.

Avatar
Kıbrıslı 2018-11-21 20:35:44

Bak bu guzel iste. Enazindan baska hukumetlerde görmedigimiz bir karar. Aferim

Avatar
Eşek 2018-11-21 20:56:59

Eşek gayboldu sonra bulundu

Misafir Avatar
rıfkı 2018-11-21 21:30:36 @Eşek

Yani en sonunda çok uğraştılar ama seni buldular...:-)

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yazık 2018-11-21 21:03:00

En son yapılan zam vergi oranı nı hukumet artırdığı icin degilmiydi. Ee simdide goz boyamak icin 3 kuruş 5 kuruş indirim derler.

Misafir Avatar
ali 2018-11-21 21:27:51 @Yazık

Hem uyuz hem kuduz azameti de çok derler senin gibilerine...Anlaşıldımı a sivri zekalı?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Doğru Söz 2018-11-21 20:47:07

Marketlerde döviz düşmedi mı? Yoksa şimdilerde Uzay parası kullanıyorlar da o mu düşmedi? Yoksa dövizin en top olduğu zaman sonsuz stok yapma zekası mı gösterdiler? Yoksa onlar da mı nasıl olsa Devlet yok, vurun kahpeye mi diyorlar...
Sözüm sadece marketlere değil, tüm piçlere!

Avatar
Ertaç Eser 2018-11-22 14:26:21

Gözümüz aydın,dövizde inişte,herşey ucuzlayacak.Parayı koyacak yer bulamayacayık

banner5

banner31