20 Şubat 2019 Çarşamba 18:43
Akaryakıta zam yapıldı!

Akaryakıta zam yapıldı. 95, 98 oktan benzin ile Euro Dizel’e 6 kuruşluk zam yapılıyor. Yeni fiyat tarifesi bu gece saat 00.00’dan itibaren  geçerli olacak.

21 Şubat’tan itibaren akaryakıt satış fiyatları şöyle:

Kurşunsuz 95: 5.06

banner41
Kurşunsuz 98: 5.16

Euro Diesel: 4.91

               

banner22
Son Güncelleme: 21.02.2019 09:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2019-02-20 19:48:45

Bugün emlak vergilerine de yüzde otuz zam geldi.Bizi mahvettiniz.Allah sizleri bildiği gibi yapsın.

Avatar
Sertaç 2019-02-20 19:51:00

Bu saltanatınız birgün bitecek.Sokakta size selam veren insan bulamayacaksınız,

Avatar
Hammal vatandas 2019-02-20 21:16:39

Turkiyenin bir ilcesi kadar nufusumuz var bir vali bile yinetmek icin yetiyor. Su kucucuk yrrde 50 vekil var, su kibrisi yonrtrmiyor... aha da yine zam... rlektrige ne zaman... bakalim kicimizda ki donu ne zaman alacaklar...

Avatar
Dik duran 2019-02-20 20:59:59

GARA GARA BELANIZI VERSİN İNŞALLAH !!! ne zaman asgari ücrete 2 kurus zam yapsalar hemen arkasından elektriğe, araç ve ehliyet vergilerine ve benzine de zam yaparlar.. ne anladık Amk verdiğiniz asgari ücret zamindan şerefsiz köpekler biraz olsun bu halkı da düşünün artik yeter yaww yemin ettik zaten oy kullanmaya gitmeyeceyik artik lanet olsun hepsinede kendileri gibi 10 15 bin tl alırık sanki her ay. Boğazlarında kalsın artik...

Avatar
HIRSIZLAR 2019-02-20 18:59:17

DAHA ASGARI UCRETI HALK ALMADAN AKARYAKITA ZAM YAPILDI BU BIR SOYGUN DEVLETIMIZ HALKINI HIC DUSUNMEZ

Avatar
Vatandaş 2019-02-20 20:50:20

Yaziklar olsun size... sizin cebiniz doludur diye hiç dusunmezsiniz.. asgarii ucretle gecinen bir aile nasil gecinecek bu zamlarla bir an önce gidin artik... oy zamani geleceksiniz...

Avatar
Haci 2019-02-20 21:15:53

Bu 4 lu o.c basa getirmeye oyverenlerinde anasini sulalesini...........

Misafir Avatar
ULAN HACI 2019-02-21 12:59:45 @Haci

OY VERENLERİN HEPSİ SENİN ANANI BACINI AVRADINI ......

Beğenmedim! (6)
Avatar
Magusalu 2019-02-20 20:35:16

Yonetim istifaaaaa

banner5

banner31