banner40
31 Ekim 2018 Çarşamba 19:05
Akaryakıtta indirim

Ülkede belki de en fazla tepki çeken zam olarak ifade edilen akaryakıt zammı bu kez yerini akaryakıt indirimine bıraktı.

Hem dövizin düşüşü hem de Brent Petrol fiyatlarındaki aşağıya doğru ivme akaryakıt fiyatlarına indirim olarak yansıdı. Buna göre benzin fiyatları 30 kuruş, Euro Diesel ve Gazyağında ise 15 kuruşluk indirim yapıldı. İŞTE ESKİ VE YENİ FİYATLAR: ESKİ FİYATLAR: Kurşunsuz 98 6.01 TL Kurşunsuz 95 5.81 TL Euro Diesel 5.76 TL Gaz Yağı 5.59 TL

YENİ FİYATLAR: Kurşunsuz 98 5.71 TL Kurşunsuz 95 -5.61 TL Euro Diesel 5.55 TL Gaz Yağı 5.46 TL

banner22
Son Güncelleme: 01.11.2018 00:04
Anahtar Kelimeler:
Akaryakıt
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaşşşş 2018-10-31 19:45:51

Tabiii yauuu 1 tl kaktır ama 30 krş düşür Allah yakacak hepinizi toplar

Avatar
Ertaç Eser 2018-10-31 19:53:35

Marketlerin kurlardan haberi yokmu ? Kur yükselirken zam düşerken indirim yok.Hükümetteki bakan ve milletvekillerimiz nerede acaba ?

Avatar
Vatandaş 2018-10-31 21:07:40

Birazda marketleri denetleyin
Dolar düştü
Yuro düştü
Sterlin düştü
Ama fırsatcılar halen
Kendi bildigini okuyor

Avatar
Hasan Demirok 2018-10-31 20:00:05

Ne yaparsan yap bu UBP'lilere yaranamam. Allah ıslah etsin sizi. Düşer vay çıkar vay.

Misafir Avatar
cansu 2018-10-31 22:18:05 @Hasan Demirok

haberi UBP nin kurultay ı ile karıştırdınız galiba

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandass 2018-11-01 00:07:35

Pazar gunu 3 ay once 180 tl ye fullenen depoyu 265 e doldurunca mi indirdiniz??? cok indirdiniz be biraz cikarin !!!

Avatar
2018-11-01 00:02:08

Allah hepinizi bildiği gibi yapsın

Avatar