17 Ekim 2019 Perşembe 18:58
Akıncı: Küfür ve tehdit edenler için hukuki süreç başlatılacak

Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı kişisel sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yaparak kendisine küfür ve tehdit içerikli mesaj atanlarla ilgili başsavcılığa ve polis genel müdürlüğüne dosya verildiğini belitti.

"Bu topraklarda fikirlerin özgürce ifade edilebilmesi hiçbir zaman taviz vermeyeceğiz temel ilkelerimizden biri olmaya devam edecektir" diyen Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, yaşananlar ne kadar rencide edici olsa da, yazı ve söylemlerde düzeyli üslubun korumasının önemini bir kez daha hatırlattı.

Cumhurbaşkanı Akıncı'nın açıklaması şöyle:

"Birkaç gün önce yaptığım açıklamalarla belirttiğim görüş ve düşüncelerim karşısında fikir yerine küfretmeyi seçen ve bunu ölüm tehditlerine kadar vardıranlar olmuştur. Bu kişiler saptanarak bugün Başsavcılık ve Polis Genel Müdürlüğü’ne iletilmiştir. Bundan sonrası hukuki süreç çerçevesinde ilerleyecektir. Bu topraklarda fikirlerin özgürce ifade edilebilmesi hiçbir zaman taviz vermeyeceğiz temel ilkelerimizden biri olmaya devam edecektir. Küfür ve tehdide yönelenlere karşı aynı üslubu kullanmamız ise asla düşünülmemelidir. Bana güven duyan ve ilk andan itibaren dayanışmasını gösteren herkese bir kez daha teşekkür ederim. Bu vesileyle, yaşananlar bizleri ne kadar rencide ediyor olsa da, yazı ve söylemlerimizde hepimizin düzeyli üslubunu korumasının önemini bir kez daha hatırlatmak isterim."

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fox 2019-10-17 19:40:33

Sn.Akıncı seni çoook seviyoruz.....

Avatar
Ertaç 2019-10-17 19:42:38

Geç bile kalındı

Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-17 20:40:38 @Ertaç

Çok yerinde bir açıklama yaptınız Sn. Cumhurbaşkanım. Fikirleriniz bazen farklı dahi olsa, üslubunuz her daim çağdaş, medeni ve ilerici olmuştur. Başlatılacak hukuki süreci sonuna kadar destekliyoruz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-17 20:40:37 @Ertaç

Çok yerinde bir açıklama yaptınız Sn. Cumhurbaşkanım. Fikirleriniz bazen farklı dahi olsa, üslubunuz her daim çağdaş, medeni ve ilerici olmuştur. Başlatılacak hukuki süreci sonuna kadar destekliyoruz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-17 20:40:36 @Ertaç

Çok yerinde bir açıklama yaptınız Sn. Cumhurbaşkanım. Fikirleriniz bazen farklı dahi olsa, üslubunuz her daim çağdaş, medeni ve ilerici olmuştur. Başlatılacak hukuki süreci sonuna kadar destekliyoruz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Fox 2019-10-17 21:04:10

Nerde hükümet nerde? Bu işler en başta hükümetin görevi değilmidir? Bir devletin en yüksek makamına olmayacak hakaretler,olmayacak küfürler yapılıyor,tehditler savruluyor ve hükümet adeta umursuz yapılanlar karşısında sessiz ve aciz...

Misafir Avatar
Cezmi 2019-10-17 21:07:01 @Fox

Lanet olsun bu hükümete..Zaten ortalığı karıştıran,insanları provoke eden Allah tüketsin gendini bu Tatari değilmi...Özersay ise zavallı,yazıklar olsun..

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bulo49 2019-10-17 19:58:28

Bir devletin Cumhurbaşkanına küfür tehdit insanlık dışıdır utançtır yazıklar olsun devlet büyüklerinin aralarında konuşur yanlış anlaşmalar olabilir

Avatar
Sertaç 2019-10-17 21:41:17

Ayni tv kanalında Boşnaklar için bir söz söylendi,yorumu yapan ozan kanaldan kovuldu.Biz Maalesef Boşnaklar ve Suriyeliler kadar istenmiyoruz.

Avatar
Nicos 2019-10-18 08:27:00

Kimsenin yanına kalmasın her ipini koparan da Cumhurbaşkanına sövmeyi bıraksın.Biz sahipsiz değilik. Aşağılamaktan vazgeçin artık

Avatar
Daş 2019-10-17 23:38:59

Bir tr li olarak herkesin konuşma ve fikir özgürlüğüne inanıyorum. Respect

Avatar
türk 2019-10-18 01:12:03

yalakalar hemen yağlamaya başlamış.. ey akıncı efendi sen Benim ülkemi arkadan
vurdun.senin için kim süreç başlatacak..bunun hesabını elbet sen de vereceksin

Misafir Avatar
Cemal 2019-10-18 08:24:25 @türk

Tayyip ve o sekilde dusunenler alehinde konusan herkes arkadan vuruyor senin gozunde. Senin beynini sikiim. Cahil kopek.. Bu ulkede yasayip da baska cumhurbaskanlarini destekleyen herkes nakordur. Siktir git tayyip beslesin seni ibne.

Beğenmedim! (2)

banner5

banner31