13 Ekim 2019 Pazar 09:31
Akıncı'nın Harekat ile ilgili sözlerine Oktay'dan sert tepki!

Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, KKTC Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı’nın, terör örgütü PKK/PYD’ye karşı yürütülen Barış Pınar Harekatı’na, “Akan su değil, kandır” yaklaşımını kınadı.

Oktay, bugün sabah saatlerinde kendi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Akıncı’nın Türkiye’nin terörle mücadelesini hiçe sayan bir yaklaşım sergilediğini söyledi.

Akıncı’nın yaptığı açıklamalarla Türkiye’nin yanında olmadığını gösterdiğini söyleyen Oktay, “Akıncı’nın eli kanlı terör örgütlerine karşı yürüttüğümüz mücadeleyi görmezden gelmesini esefle kınıyorum” dedi. Oktay’ın tam açıklaması şöyle: KKTC Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, PKK/PYD'ye karşı yürütülen haklı mücadelemizde Türkiye'nin yanında olmayan talihsiz bir açıklama yapmıştır. Akıncı'nın bu açıklaması Boğaz şehitliğinde koyun koyuna yatan mücahit ve mehmetçiklerimizin kemiklerini sızlatmıştır. Barış Pınarı operasyonunun, eli kanlı terör örgütü PKK/PYD'ye karşı bölgenin istikrarı için gerçekleştiğini görmezden gelen Akıncı'yı esefle kınıyorum.

1974 Kıbrıs Barış Harekatında, bölgeye barış ve huzurun getirilmesi amacıyla yapılan Kahraman Ordumuzun mücadelesi ile bugün Suriye’de Barış Pınarı harekatı ile verdiğimiz mücadele aynı ruhla yapılmaktadır. Akıncı’nın bugün Cumhurbaşkanı sıfatı ile yaptığı açıklama tarih bilinci ve bilgisi yoksun bir açıklamadır.

Bu talihsiz açıklamanın Kıbrıs Türkü'nün görüşünü yansıtmadığına inanıyorum. Ülkemizin yürüttüğü haklı mücadeleyi hiçe sayan bu yaklaşım, kalpleri her zaman Türkiye ile atan Kıbrıs Türk halkının vicdanında mahkum olacaktır.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Akıncı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kıbrıslı-Türk 2019-10-13 11:36:29

Bu Barış Pınarı harekatını yapma cesareti herkeste bulunmaz.. Bu kararı alıp uygulayanların yüreğine sağlık. Tam zamanıydı. Düşmanlarımızın oyunu bozuldu. Hiçbirşey yapmadan beklemek intihar etmek olurdu. Herkes düşmanlarımızın emellerini bilmektedir..! Türkiye gücünü ve şefkatini birkez daha gösterecektir. Türk milleti cesur ve savaşçı bir millettir. Bayrağı ve vatanı için hiç düşünmeden ölür.!!! Allah Türkiye ‘ mizin ve mehmetciğimizin yar ve yardımcısı olsun.

Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 11:50:43 @Kıbrıslı-Türk

MUSTAFA AKINCI TÜRKİYE TÜRKLERİ İÇİN YOK HÜKMENDEDİR ARTIK

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
PKK , KKTC YE DE DÜŞMANDIR 2019-10-13 11:44:36 @Kıbrıslı-Türk

SAĞOL VAROL SOYDAŞIM. KHROLSUN PKK TERÖR ÖRGÜTÜ.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kıbrıslı Türküm 2019-10-13 12:01:07

Allah Türkiye mize zeval vermesin. Yolunuz açık olsun Mehmetcikler, Allah yar ve yardımcınız olsun.

Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 12:03:28 @Kıbrıslı Türküm

SAĞOL SOYDAŞIM

Beğenmedim! (2)
Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 11:49:41

MUSTAFA AKINCI İSİMLİ KİŞİ ARTIK TÜRKİYE TÜRKLERİ İÇİN YOK HÜKMÜNDEDİR. AKINCI ŞUNU UNUTMA, EĞER KÖTÜLEDİĞİN İFTİRALAR ATTIĞIN TÜRK ORDUSU OLMASA 1974 TE RUM ÇETELERİ KUZEY KIBRISI ELE GEÇİRİRDİ VE SENDE O KOLTUKTA OTURAMAZDIN.

Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 17:53:58 @TÜRKİYE TÜRKÜ

SABRİ SENİN ANANI DA SİKEYİM, YUNANLILARIN ANASINI DA SİKEYİM. HER TÜRK ASKER DOĞAR.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Sabri 2019-10-13 15:52:52 @TÜRKİYE TÜRKÜ

Yalan dolanı iyi beceriyorsun bre yunan tohumu devşirme..

Beğenmedim! (7)
Avatar
Gibri 2019-10-13 13:06:41

Sayın Garasakallar her makamın ve her insanın fikrine saygı duyacaksınız.

Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 13:36:41 @Gibri

SENİN GİBİ OROSPU ÇOCUKLARI YPG SAFLARINDA O YÜZDEN FİKİRLERİ YOKTUR. GİBRİ RUMUZ

Beğenmedim! (5)
Avatar
PKK, KKTC YE DE DÜŞMANDIR.. 2019-10-13 10:42:28

TÜRKİYE TÜRKÜ OLARAK YÜZDE 95 İNİN KKTC LİLERİN HAREKATA DESTEK VERDİĞİNİ GÖRÜYORUZ. SAĞOLSUNLAR. FIRATIN DOĞUSUNA TÜRKLÜĞE SAVAŞ AÇAN ALÇAK PKK YI BİTİRMEYE GİREN MEHMETÇİĞİMİZİN YANINDAYIZ. KKTC Lİ ARKADAŞLAR UNUTMAYIN 1974 TE NASILKİ PKK NIN DESTEKÇİLERİNDEN RUMLARI YENDİYSEK SİZİ ÖZGÜRLEŞTİRDİYSEK,ŞİMDİDE SURİYENİN TOPRAK BÜTÜNLÜĞÜNE KATKIDA BULUNACAĞIZ.

Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 11:54:01

BU VATAN BÖLÜNMEZ BU BÖYLE BİLİNE BU VATAN UĞRUNA HAZIRIZ ÖLMEYE, APONUN PİÇLERİ SABRIMIZ KALMADI ,TÜRKİYE GELİYOR SİKECEK ANANI. PYD-PKK BEBEK KATİLİ ABDULLAH ÖCALANIN YANİ APONUN, TÜRK MİLLETİNE KARŞI KURDUĞU ALÇAK TERÖR ÖRGÜTÜDÜR.

Avatar
Gibri 2019-10-13 12:33:46

Turkiye arab cumhuriyeti ile Kurtler arasindaki savas kıbrıslıları ilgilendirmez .

Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 12:58:54 @Gibri

GİBRİ ANANIN AMINA KOYAYIM SENİN

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
SABRIMIZI TAŞIRMAYIN. 2019-10-13 12:52:16 @Gibri

YÜREĞİN VARSA TÜRKİYE DE DE BU LAFLARI GİBRİ DENEN OROSPU ÇOCUĞU. TÜRKİYE TÜRKÜ OLARAK UFAK TEFEK HAİNLERİ SAYMAZSAK KKTC DOSTUMUZDUR

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
SABRIMIZI TAŞIRMAYIN 2019-10-13 12:45:29 @Gibri

PİÇ EVLADI VATANSIZ GİBRİ

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 12:39:20 @Gibri

TÜRKİYE TÜRK TÜR TÜRK KALACAK,ŞEREFSİZ PKK LI ALÇAK GİBRİ RUMUZLU PİÇ KURUSU

Beğenmedim! (7)
Avatar
kktc 2019-10-13 09:46:45

Sizin de bildiğiniz doğruyu duymak hoşunuza gitmedi.

Misafir Avatar
Yazıklar Olsun! 2019-10-14 10:21:08 @kktc

Herkesi birbirine düşürdü şu ahlaksız hırsız Tatar..Yalakamı dersiniz yavşakmı dersiniz ne derseniz deyiniz..Bundan ne köy olur ne kasaba olur..Cumhurbaşkanı olacakmış illa ki..Ulan ne doğru düzgün konuşanbiliyorsun,ne vizyonun ne bilgin ne de tecrüben var,kim seni ne diye cumhurbaşkanı yapsın bee..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Zarife 2019-10-13 15:57:06 @kktc

Sözde Başbakan Tatar'ın kışkırtmalarına insanımızı provoke etmesine yanılmasın kimse..Bundan daha büyük bir yalaka yok çünkü..Kendini kabul ettirmek için yapamayacağı şey yok.. http://www.atin.org/detail.asp?cmd=articledetail&articleid=257 13 numaradaki tanıdık gelmiyormu?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 12:04:50 @kktc

KKTC RUMUZ MUSTAFA AKINCI TÜRKİYE TÜRKLERİ İÇİN YOK HÜKMÜNDEDİR ARTIK. AYRICA KKTC RUMUZ SEN RUM DÖLÜ OLDUĞUN ORTADA

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Gerçekçi 2019-10-13 10:33:44 @kktc

Suriyenin kuzeyinde bir Kürt devleti kurulacak ve her fırsatta sınırlarını Türkiyeye genişletmek isteyecekler, coniler, ab ve kokar araplar bunlara destek verecek Türkiye de bakacak öyle mi? Bu asla kabul edilemez. Mehmetçik tam yol ileri.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-13 10:29:02 @kktc

Diyaloglar ülkelerle yapılır. Teroristlerle değil. TSK nın yanındayız. Barış, anlaşmalarla alınır tıpkı kıbrıs meselesi gibi (!) 20 temmuz Barış harekatını ne kolay unuttunuz. Dialogla mı şu anda huzur içindeyiz? Türkiyemizin yanındayız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2019-10-13 10:23:30 @kktc

Her daim Türk askerinin yanındayız. Allah Mehmetçiğimiz ve S.M.ordusunun yanında olsun. Cumhurbaşkanımızın bu demeci kendi düşünceleridir. Biz Kıbrıs Türklerini yansıtmaz.

Beğenmedim! (3)

banner5

banner31