17 Şubat 2020 Pazartesi 23:01
2079 Okunma
Akıncı, ortak canlı yayında soruları yanıtlayacak

Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, 19 Şubat Çarşamba akşamı 3 TV kanalının ortak canlı yayınına katılacak.

BRT, Kıbrıs Genç TV ve Kıbrıs TV’de saat 20.00’de başlayacak ortak canlı yayında Cumhurbaşkanı Akıncı BRT Haber Amiri Cem Emre, Kıbrıs Genç TV Haber Müdürü Fatma Kişmir ile Kıbrıs TV Programcısı Hasan Hastürer’in sorularını yanıtlayacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TMT 2020-02-17 23:35:16

Ne antacak be gardaş rum damadının özelliklerinimi anlatacak.

Misafir Avatar
Sezer 2020-02-18 11:22:27 @TMT

Türkmüş şü dallama..Eeeee Türksen nesin yani? Bir bokmusun rezil herif..Türk olduğunu keşke söylemesen de diğer Türkleri de mahcup etmesen ..Bir daha deme sakın Türk olduğunu..Senden olsa olsa bir ayı olur...!

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Volkan 2020-02-18 11:18:35 @TMT

Aaaaaa bilemedinmi neyin anlatılacağını a gavat..Annenle bacın da televizyonun önünde olacak ve seyredecekler..Veledi zina pezevenk seni...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
yurttaş 2020-02-18 10:15:39 @TMT

önce insan olmayı öğren..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Wefsg 2020-02-18 01:57:14 @TMT

Gençligimizi, gelecegimizi siken siz be yarrak, daha neyin yorumunu yapan it !

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
TMT 2020-02-17 23:56:17 @TMT

Yurttaş a cevabım.
Ben TÜRK,ün ezik değil.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
yurttaş 2020-02-17 23:52:01 @TMT

sen ezik misin?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Bilgi 2020-02-18 11:29:09

Bu aşağılık kimse TMT'nin adını kullanarak buralarda ona ötekine küfürler ediyor..Kimse yanılmasın bu sahtekarın TMT ile ilgisi bağlantısı yoktur..Deşifre edilmesi için gereken yapılacaktır...

Misafir Avatar
TMT 2020-02-18 12:39:48 @Bilgi

Sizi gidi rum beslemeleri...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
TMT 2020-02-18 12:36:03 @Bilgi

Gardaş rumlaramı şikayet edeceksin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kepçe 2020-02-18 14:39:20

1974 harbinde ne yazık ki Rum toprağını kaybetti Kıbrıslı da benliğini. Sonradan görme olmak herkesin gözünü kör etti. Kimi solculuk oynadı kimi milliyetçilik oynadı. Ve bu iki kesimden milliyetçi olanlar kapılar açılınca ilk onlar gitti Rum tarafına ilk onlar aldı kimliği ve şuan onlar burada sağda solda vatan millet Sakarya nidaları çekerken Rum un hava yollarını hastanelerini kullanırlar. Ve bizim gibi gerçekten vatanını sevenleri de küçük düşürürler ve cevap vereceksek de edebimizi bozmadan insanca veriyoruz. Barış şart elbet ama zemini hazırlamadan eşit haklar olmadan bir barış açıkça bir savaşa davettir. Geçmişten ders almak şart ama biz Türk milletini en büyük hastalığıdır geçmişi çabuk unutmak. Ben Eroğlunun kerhanelere izin verdiği dönemi Talatın dönekçe inşalarımızı sattığını rahmetli Denktaşın hatalarını Özersayın ve Tatarın yalakalığını Akıncının da gaflarını Medeni şekilde tartışın edebinizi bozmayın.. birlik olun

Avatar
Çıkarlar 2020-02-18 11:14:08

Devletler arasında dostluk ve arkadaşlık değil , çıkarlar olur.

Avatar
TMT 2020-02-18 10:20:51

Wefsg e cevabım,
Senin geçmişinide geleceğinide rumlar sikmiş be gardaş hala yorummu yapıyorsun be itoğlu it...

Misafir Avatar
KKK 2020-02-18 11:26:14 @TMT

Senin ananı kim sikmiş bre pezzo...Kapının önünde anasdını pazarlayan adamsın sen köpek..Ucuza ucuza pazarladın zavallıyı...

Beğenmedim! (2)
Avatar
isviçreden 2020-02-18 13:51:48

TMT denen ırkçı yaratık damadı rum bile olsa sana ne bok yeme düşer be.