13 Mayıs 2019 Pazartesi 10:14
Akıncı- Tatar görüşmesi tamamlandı

Cumhurbaşkanı Akıncı ile UBP Genel Başkanı Tatar'ın görüşmesi tamamlandı.

Görüşmenin ardından basına açıklama yapan Tatar: "Yeni hükümet için olasılıklar bellidir, çok alternatif yoktur. UBP bu işin içinde olacak. Yetki alınca parti yetkili organlarında değerlendireceğiz"dedi

banner22
Son Güncelleme: 13.05.2019 10:18
Anahtar Kelimeler:
Akınc-
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VATANDAŞ 2019-05-13 12:32:48

YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİNE, İSTANBUL TEKNİK VS BÜTÜN ÜNİVERSİTELERE ARAZİ VERİLDİ, SES ÇIKARAN OLMADI. DENKTAŞ ÜNİVERSİTESİNE VERİLİNCE NEDEN BU KADAR SES YÜKSELİYOR. DİĞER PARTİLERİN DAĞITTIĞI ARAZİLERDE AÇIKLANSIN. KANTARA DAĞININ ÜSTÜNDE KOÇAN KERİLMEDİK ORMAN ARAZİSİ KALMADI, HER YER TELLENMİŞ VE ÖZEL MÜLK YAZAR.

Avatar
Garabasan 2019-05-13 13:18:03

40 yıl siz baştaydınız ne yaptınız da bundan sonra ne yapacaksiniz.yani bıktık artik

Avatar
KIBRISLI 2019-05-13 10:22:04

he he bıraktığınız yerden içine sıçmaya devam etmek için.Kolay gelsin :)))

Avatar
Vatandaş 2019-05-13 14:29:36

Yaşşşa tatar...özersayı gene satın aldın.

Avatar
Osman 2019-05-13 15:16:14

Ubp ve hp hükümeti kuracaksa yanina ydp de almalı ki fazla artislik yapmasın
. Kudret
Kudret döndü dolaşt ubp mahkum oldu..daha siyasette yeni zaman ile öğrenir

Avatar
dervis 2019-05-13 17:08:38

bu ulkedeki carpik duzenin kurucusu, ganimetci, rusvetci, hirsiz, rantci, yandasci, peskesci, turkiyedeki her partinin kic yalayicisi, irkci, fasist, isbilmez, beceriksiz, cahil takimi, ongoru yoksunu, kibrisli dusmani ve rezil ubp..geldigin gibi gidecen..

Misafir Avatar
Kıprıslı 2019-05-14 09:50:08 @dervis

Ula derviş, Sen git rumun kıçını yalamaya devam et k.o.ç um.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kktc gerçekleri 2019-05-13 21:34:55

aq dunuz memleketin! Devam !!!

Avatar
Ökkeş 2019-05-14 07:00:12

Kudret reis hükümeti kursun tatar reisde dışardan destek versin.Madem aranızdaki aşk büyük ıspatla Tatar reis görelim.süpersinizzz

banner5

banner31