banner40
03 Ocak 2019 Perşembe 16:39
Ali Kişmir ve Serkan Soyalan da Vicdani Reddini açıkladı

Bugün Mahkeme’de görülen vicdani ret davasında Halil Karapaşaoğlu’na verilen ceza kabul edilemez olduğunu belirten Ali Kişmir “verilen mücadelenin yükselerek devam edeceğini” ifade etti.

Açıklamanın tam metni şu şekilde: 

‘Bugün Askeri Mahkeme’de görülen vicdani ret davasında Halil Karapaşaoğlu’na verilen ceza bizler açısından kabul edilemezdir.

banner41
Türkiye’nin alt yönetimi olan adanın kuzeyindeki baskılar ne yazık ki insan haklarını engellemekte ve bu haklarını kullanmak isteyen insanlarımızı demir parmaklıklar ardına göndermektedir. Mahkemenin verdiği para cezasını da, 20 günlük hapis cezasını da tanımıyoruz. Bu karar bizler için yok hükmündedir.

Sivil hükümetin basiretsizliği ve korkaklığı yüzünden, bugün bir kez daha insan hakları adanın kuzeyinde demir parmaklıklar ardına hapsedilmiştir. Hiçbir baskı ve tehdit vicdani retçi yoldaşlarımızı ve bizleri korkutamaz, yolumuzdan da edemez.

Kıbrıslı Rum ve Kıbrıslı Türk toplumlarını tek halk olarak gören bizler, aynı halktan olduğumuz insanlara karşı silah tutmayı reddediyoruz.

Bu bağlamda Sendika Başkanımız Ali Kişmir’in ve Sendika Genel Sekterimiz Serkan Soyalan’ın vicdani retlerini açıkladıklarını buradan duyurur, verilen mücadelenin yükselerek devam edeceğini kamuoyu ile paylaşırız’

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hade güneye 2019-01-03 19:57:28

Vazgeçin artık bu tip davranışlarla show yapmayın madem vicdani red taraftarıysan gid güneye orada kal bu ülkenin yasası belli

Avatar
ahmet gercekci 2019-01-03 20:28:15

kelle tehlikeye girsin bakalım o zaman ölmemek için nasıl öldürmeyi öğrenirsin.şimdi herşey tıkırında. verdin kendini türk askerinin emniyetine savurdun gitsin. bekara karı boşama kolay.

Avatar
ahmet gercekci 2019-01-03 20:32:16

kelle tehlikeye girsin bakalım o zaman ölmemek için nasıl öldürmeyi öğrenirsin.şimdi herşey tıkırında. verdin kendini türk askerinin emniyetine savurdun gitsin. bekara karı boşama kolay....

Avatar
Gülse 2019-01-03 23:03:25

Dik durana sözüm
Haddinizi bilin, öyle sövmeyin, terbiyeli yazın
Anamıza babamızdan hariç kimse dokunmadı

Avatar
dervis 2019-01-04 19:52:22

kibrista yasayan ve kibrisli olmayi ozumseyen insanlarin dusuncelerini yargilamak burda kufreden maganadalarin haddine degil..cok merakliysaniz gidin omur boyu asker olun..size karisan yok. emperyalizmin kuklalari sizi..bizi bu duruma dusurdugu icin esas kuklalar tmt, eoka, rauf denktas, yorgacis, grivas, samson gibi fasistlerin giyaplarinda yargilanmasi ve gerceklerin hemen tum kibris halklarina ilan edilmesi gerekir

Avatar
Dik duran 2019-01-03 22:09:00

Gelda sövme akşam akşam!! Lan Tipini Siktiklerim Savaş malesef bu dünyanın acı bir gerçeğidir. Ve bazen ölmemek için öldürmen gerekir. Ayrıca rumlarla biz tek halkız onlara silah tutamayız diyorsunuz da 1974 ve öncesi ananızı kim sikti acaba ?? Onlara kalsa bugün kıbrısta tek türk kalmayana kadar katliam yapacaklar eskisi gibi ama bu BEYİN FAKİRLERİ ne anlar.. siktirin gidin lan ruma da baksınlar size soysuzlar bida türkiyenin alt yönetimi diyorlar ecdadını siktiklerim gavur Tohumları götünüze şişeyi soksunlar da görün özgürlüğü gavatlarr...

Avatar
Mert göksel 2019-01-04 11:29:16

Bunların anasını bacısını karısını sikeceksin ya bu nedir aqmun doğurdukları sizi rum ermeni bozmaları sizi aqmun çocukları

Misafir Avatar
nnn 2019-01-04 14:43:36 @Mert göksel

ha anladum boşuna test te yaptırma sen de beyin yok onun için gerizekalı bile denmez sana iktidarsız ibne seni, anca klavyeden s...kersin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doğru Söz 2019-01-03 19:58:11

Vicdani redcilerin yanındayız. Hele doktorlar hipokrat yemininden sonra nasıl insan öldürür. İnsan öldüren mesleği kabul eder. Gerçek müslümanlar da vicdanı reddi kabul etmeli. Hükümetler bizlerin seçtiği en üst seviye yönetim kuklalarıdır. Askerlik yaptığım dönemde vicdanı red felsefesi bile yoktu. Ama içimde hep o korku vardı; "herhangi bir hayvanı dahi öldüremeyen ben herhangi bir savaşta nasıl insan öldürürüm" diye.

Misafir Avatar
nnn 2019-01-04 11:29:15 @Doğru Söz

dedelerin de senin gibi korkak bir ''it'' olup kelle koltukta ruma karşı aslanlar gibi direnip savaşmasa sen şimdi olmazdın bunu da unutma... ama bu gibi ruma köpeklik yapacak diye vicdanı ret saçmalığı çıkaranları desteklemekle dedelerinin babalarının kemiklerini sızlatırsın

Beğenmedim! (4)

banner5

banner31