10 Nisan 2020 Cuma 23:22
3769 Okunma
Ali Pilli canlı yayında açıkladı

Sağlık Bakanı Ali Pilli, Riverside otelde görülen iki pozitif vaka hakkında BRT'de canlı yayında açıklamalarda bulundu.

SAĞLIK BAKANI ALİ PİLLİ'NİN AÇIKLAMALARINDAN SATIR BAŞLARI ŞU ŞEKİLDE: 

-Açıkladığım vakalar dışında yeni bir vaka yoktur.

-İngiltere'den gelip Riverside'da karantina sürecini tamamlayan ve evlerine dönen öğrenciler için bir açıklama yapmak istiyorum.

-Bugün Riverside Otel çalışanlarına yapılan testlerde 2 personelde pozitif covid-19 vakası tespit edilmiştir.

-Riverside Otel'de karantinada olup evlerine giden öğrenciler 7 gün daha evlerinde kalsınlar, izolasyonlarını sürdürsünler.

-Riverside Otel'de çalışan bir kişinin markete gittiği ve dolaştığı söylenmektedir. Evet biz de tespit ettik.

-Riverside'da çalışan bir kişi markete gitti, dolaştı ama bu kişinin test sonucu negatiftir.

-Bu kişinin negatif olması nedeniyle herhangi bir sorun yoktur.

-Biz bu akşam itibariyle Riverside'da çalışan personellerin 14 gün daha otelde karantina altında olacaklarını söylemek istiyorum.

-Lapta ve Alsancak halkı rahat olsun.

-Markete giden personelle ilgili bir sorun yoktur.

-Riverside personeli 75 kişi 14 gün daha otelde karantina altında olacaklar.

-Öğrenciler bir şekilde bu pozitif vakalarla temas etmiş olabileceği ihtimali üzerine otelden evlerine giden öğrencilerimiz 7 gün süreyle daha kendilerini evlerinde izole etsinler.

Son Güncelleme: 11.04.2020 09:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halk 2020-04-10 23:38:19

Hızlı kitlerle yapılan negatif testlerde sorun var demektir. Pozitif çıkınca pcr uzun test yapıyorsunuz o zaman hepsini uzun test yapın. Yaptığınız testler sorunlu bu kadar insanın vebalini nasıl taşıyacaksınız. Şaka Gibi birde gençleri evde tutmak mı bu mümkün kü adamlar vızır vızır gezerler. Eğer birde hastalıkları var ise buda taşıyıcı durumunda ise vay halimize. Patır patır herkez corona olacak. Aferim size çok güzel kriz yönetimi yatınız. Bence siz nasıl yönettiğinizi bir kez daha düşünün. Artık partizanca hareketleri bırakarak adam gibi bir kriz yönetimi oluşturun. Yoksa hem ada mali olarak batacak hemde ada salgından ciddi zaiayat verecek. Beyler Kendinize gelin Lütfen.

Avatar
vatandaş 2020-04-11 01:15:05

pilli eve gönderdiklerini tekrar karantinaya alman lazım demedi deme!!!

Avatar
Pelin 2020-04-11 07:30:16

Küçücük nüfusu beceriksizliğinizle tam kontrol edemediniz. Helal olsun! O markete giden personel negatif bile olsa gereken cezayı misliyle almalı. Milletin saçmalamalarının bedelini biz çekmek zorunda değiliz

Misafir Avatar
DÜŞÜN 2020-04-11 08:43:13 @Pelin

Haklısınız da O personeli denetleyemeyen sistem yöneticilerine ne olsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç 2020-04-11 10:26:32

Riverside da karantina yapanlar tekrar test yaptırmalı diye düşünüyorum

Avatar
Mustafa 2020-04-11 00:13:50

Ben kicimi.yyirttim orda calisan personelin maskesi yok eldivenleri yok kac yere defalarca yazdim alin size eeebsizler

Misafir Avatar
Alper 2020-04-11 10:44:33 @Mustafa

Bunların Allah belasını versin artık....Hala daha yurtdışından insan getiriyorlar ve halka bulaştırıyorlar..Bu ne biçim zihniyet bu ne biçim hükümettir yahu...Hükmedemiyorlarsa hükümeti bırakıp gitsinler lanet olsun kalıplarına..Allahım Tatar diye bir bela verdi başımıza ne olacağımız belli değil..Lanet olsun yüzüne gözüne..Belki kendisi de kapar bu virüsü..Boris kapmışsa koca İngiltere başbakanı,Tatar niye kapmasın ...Boristen az bulunur ama Tatar gibi Allahın belasından çok var ....Muhalefetin sesini yükseltmesi lazım artık çünkü bunların elinde ne olacağımız belli değil...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2020-04-11 10:03:16

Be arkadaşlar acaba hiç kendi kendinize sorup araştırdınızmı; bu GÜNDEM KIBRIS'ın künyesi nedir diye?
Künye menüsüne girdiğinizde yalnızca "Yazı İşleri Müdürü Bahar Sancar" ve bir de cep telefonu "+90548 887 3030" yazar..Bunun haricinde hiçbir bilgi yok..Adresi nedir belli değil,e-mail adresi belli değil,diğer sabit telefon bilgileri yok vs...Yayın kurulundan bunu sormak gerekmezmi? Biz kiminle muhatabız..Bu kanalın kişiliği nedir? Özel mi tüzel mi? araştırmak lazım..

Avatar
Celal 2020-04-11 10:21:20

İşte Tatarova'nın kabinesi..Ali Pilli'den bakanmı olur yaw..Tamam çok iyi bir insan,sevilen bir insan,belki doktorluğu da çok iyi ama gördük ki bakanlık yapacak kapasitesi yok adamın...Tatarova da diğer taraftan lafazanlık yapsın...Hade re ordan!

Avatar
vatandaş 2020-04-11 01:16:53

sanırım sayın tayyip erdoğan burayada dokunması lazım yoksa bizim pilli milli paşalarınan sonumuz hüsran :/

Misafir Avatar
Cypriot 2020-04-11 06:44:17 @vatandaş

Cunku turkiye basa cikabildi da galdi bize el atsin allah askina suursuz suursuz gonusmayin

Beğenmedim! (1)