08 Ekim 2019 Salı 22:56
Atakan: Bıkmadan Çalışacağım

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan, var olan sorunların aşılması için “bıkmadan” çalışmaya devam edeceğini söyledi.

Haber Kıbrıs’a özel açıklama yapan Atakan, var olan zorlukları aşmak için enerjisinin var olduğunu belirterek, “yoruldum” kelimesinin yanlış anlaşılmamasını istedi.

Atakan, “Bu ülkeye hizmet aşkım bitmedi. Var olan statüko içerisinde elbette sorunları aşmak kolay değil. Biz durum tespiti yaptık, aşmak için projeleri hazırladık. Geriye var olan kaynağı bulmak kaldı. Yorulsak da, gerilsek de sorunları aşacak enerjimiz bitmeyecek” dedi.

Atakan, Haber Kıbrıs’a şu açıklamayı yaptı:

“Yorulmak kelimesini kullanmam, enerjimin bittiği anlamına gelmesin. Halkın Partisi’nin şöyle bir farkı var: Sorunları aşmak için motivasyon.

Her anlamda statükonun direnen gücü ile yüzleştik. Bu bizi yıldırmayacak. Bilinmesini isterim ki; mücadeleye devam edeceğiz. Tespit yaptık, kaynak yaratarak sorunların üzerine gitmeye devam edeceğiz.

Ülkede yıllardır ötelenen sorunlar var. İki yıldır kaynak yaratmada yaşanan zorluklara rağmen, günümüzü gecemize katarak adımlar atıyoruz.

Bu ülkenin her kuruşunu, her kaynağını bu ülke insanının faydasına kullanacağız. Görevi, başımız dik, alnımız ak devrederiz. Ama o ana kadar da çok çalışacağımızdan hiç kimsenin en ufak bir şüphesi olmasın.”

banner22
Son Güncelleme: 08.10.2019 23:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-10-09 09:45:08

en iyi bakanlardan biri ve ozersayin sansi..

Misafir Avatar
Mücahit 2019-10-09 10:23:45 @dervis

Yalnız Özersay'ın değil,bu hükümetin en büyük şansı dersek daha doğru olur..

Beğenmedim! (0)
Avatar
halk 2019-10-09 11:35:37

1. Önce Havaalanı Kavşağı - Haspolat kavşağı arası gibi iki yolun geçişini kapatıp insanların geçmesini engellemek içinde del Bariyer yapın
2. Kazayı Polis Önlemez sen Yollara ama çalışan sistem olmalı bu yazacağım Ortalama Hız Tespit Cihazları Koy Gerekirse Tüm Kavşaklara 90 Km/h ve 75 Km/h kurallarına uyulsun.
3. Ve Şimdi Polis Devreye girsin Mesala Sabit olarak hergün bilindik saat olsun farketmez geçilebilen yollar ve kaçışlar tutularak Alkol Kontrolu Rutin yapılsa
Sorunlar Nisbeten Giderilir. Sonra Sende Devlet Olarak yavaş yavaş aydınlatmanı ve bozuk yollarını yaparsın bunlar çok para istermi onada sen karar ver.
Benim fikrimi sorarsan bunlar zor şeyler olmasa gerek. Günahsız insanlar ihmallerde dolayı öldükten sonra, sorunları çözmedikten sonra istersen 7/24 polis kontrolu yap ben nafile
Saygılar. Kolay Gelsin.

Avatar
BIKKIN 2019-10-09 12:15:39

SAYIN BAKAN SEYRÜSEFERİ BİTENLERİN PEŞİNE BÜTÜN POLİS TEŞKİLATINI TAKACAĞINA SÜRAT, TEHLİKELİ SÜRÜŞ YAPANLARIN, ALKOLLÜ ARAÇ KULLANANLARIN PEŞİNE TAKSA SORUN BİRAZCIK ÇÖZÜLÜR

Avatar
Mağusalı 2019-10-09 12:28:36

Sayın Bakan Dilimizde tüy bitti. Mağusa salamis ana yolundaki ışıklar neden yanmıyor? 6-7 sene oldu yahu bu ne vurdumduymazlık. Tabbi ki siz bu 6-7 senenin sorumlusu değilsiniz ama bu sorunun ümidisiniz. Lütfen çözün istirham ediyorum. ilgilenin. kış geldi yollar zifiri karanlık Allah korusun yine büyük bir kazanın olması mı bekleniyor?

Avatar
Ali 2019-10-09 08:15:49

Eğer bir bariyer yaparsan ben da adımı Aliye olarak değişecem.

Avatar
Orjinal 2019-10-09 07:47:23

Hani eski hukumet ile Turkiye iyi degildi para onun icin gelmezdi simdi oluk gibi akar sanki bari bu tur aciklamalar yapilmasaydi once insan kendini kandiririr unutmaylim

Avatar
Mehmet 2019-10-09 09:22:44

Lafa bak. Bıkmadan çalışacakmış. Böyle bir olayın sonunda insan çıkıp özür diler ve gerekçesini anlatır. Sen çıktın bıkmadan çalışacağını söylüyorsun. Yani bu kadar zaman çalışmadığın için mi 3 kişi öldü? Ne içen be ama?

Misafir Avatar
Nafi 2019-10-09 10:22:04 @Mehmet

Trafik kurallarına uy ve ölme.........Formül budur! Kimse sana git de 65 km hız sınırı olan yerde 165 km sürat yap/cambazlık yap yada drift at demez...Bunları yaparsan ölmeyi de hak edersin..Konuşmak için konuşuyorsunuz bee....

Beğenmedim! (0)
Avatar
kıbrıs cuhuriyeti 2019-10-09 20:05:12