13 Mart 2019 Çarşamba 17:58
Atatürk büstüne çirkin saldırı
banner44

Çirkin saldırıya tepki gösteren Büyükkonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu polise şikayette bulunduklarını kaydetti.

banner41
Sennaroğlu sosyal medyadan şu sözlerle tepki gösterdi

Atatürk ne demişti .... Fikirler zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez. Büyükkonuk Atatürk Büstüne dün Akşam saldırı yapıldı .. Sanırım balta İLE ..!!! Ha çocuk işi mi ...! Biz çocukken bu Büste kuçak dolusu çiçek bırakmayı öğrenmiştik.. Polise şikayetçi olduk..!!! Temennim bulunmasıdır.... YAZIKLAR olsun

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mandrezli 2019-03-13 19:38:44

Bunu yapan ve gözünü din bürümüş, dinden başga hiçbirşeye saygı duymayan insan veya insan gılığındakı yaratıkları kınıyorum!

Avatar
Reis cyprus 2019-03-13 21:23:49

Dünyada ilk sırada yer alan en iyi asker en iyi siyasetçi en ileri görüşlü bu büyük insan yoktan var ettiği türkiye cumhuriyetini ve geleceğini. şu sözleri hep söylenir yurtta sulh cihanda sulh.ve geldikleri gibi gidecekler.çünkü çıkar kavgaları yeni başladı.ne din ne kitap bu kavgada onlar için geçerli olmaz.

Avatar
Husnu 2019-03-13 19:54:54

Kim yaptiysa bulunup en agir sekilde cezalandirilmali.

Avatar
Magusalı 2019-03-13 20:56:37

Meydanlardaki değerlerimize bile saygıları yok. Çirkinliğin bulunması polisin görevidir.

Avatar
Realist 2019-03-13 18:13:52

Bunlar daha iyi günlerimiz.....

Avatar
Osman 2019-03-13 21:10:41

Çıkıp ben yaptim demezsen şerefsiz bir siz..yani insan degilsin

Avatar
Doğru Söz 2019-03-13 22:42:58

Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyetine hilafet molası diyenlerin daşaklarını yalayanlar yine sessiz kalacaktır! Lâââââneeeeeeet olsuuuuun. Burda yapılabilecek tek şey var daha büyük ve gösterişlisini yapmak. Böyle bir şey için kampanya açılırsa 1000 TL vermezsem, şerefsizim.

Avatar
mesarga panteri 2019-03-13 21:37:39

tc de ne varsa burda da olacak denmişti.dikkat edin gerçekten oluyor.

banner5

banner31