25 Mayıs 2020 Pazartesi 12:31
15084 Okunma
AYIP!

Gazimağusa'da bugün öğle saatlerinde yaşanan olay bu kadarına da pes dedirtti. Pınar Market civarında yaşanan olayda, yabancı uyruklu bir kadın özel aracı içerisinde bulunan boş pet şişeleri yolun ortasına bıraktı. Bölgedeki vatandaşların uyarılarını dikkate almayan ve çöplerini yolun ortasında bırakarak oradan ayrılan kişiye vatandaşlardan tepki yağdı.

Gündem Kıbrıs Özel Haber

Son Güncelleme: 25.05.2020 13:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2020-05-25 13:15:59

Plaka ortada Çevre dairesi haberi ihbar kabul edip ceza kesebilir.

Avatar
Vatandaş 2020-05-25 13:22:11

PLAKA NO: RF 905

Avatar
Ertaç 2020-05-25 15:21:18

Yabancı uyruklu kadın ülkesinde bunu yapabilirmi acaba ? Fantazi yapmış

Avatar
Sertaç 2020-05-25 15:23:16

Derhal Tuzla yakalanıp Tuzla bölgesine getirilsin.Ve sinekler tarafından katledilsin.

Avatar
vatandaş 2020-05-25 13:47:54

Şimdi onu alıp kafasına vursan suç sayılır :)

Avatar
Hasan 2020-05-25 15:08:42

Ben GMB belediyesinde temizlik işçisi olarak çalışıyorum iyiki böyle bir olaya şahit olmadım Allah muhafaza neler olabileceğini inanın kestiremiyorum, inşAllah da bana denk gelmez böyle pislikler.

Misafir Avatar
Sakin Şampiyon. 2020-05-26 01:46:06 @Hasan

İnsanları cezalandırmak için kanunlar var ve bizler medeni insanlarız. Yakın zamanda bir uzmana gözük ve öfke kontrolü için yardım al.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüseyin Becer 2020-05-25 16:14:14

Gandulular bölgesinde spor salonundan mezarlığa giden yol. Apartmanların olduğu yer. Belediye temizlememiş, çöp konteynerleri dolup taşmış. Her geçtiğim zaman pis ve çöp dolu. Öyle
Ki poşet değil. Her yer çöp. Tarih bayram günü.

Avatar
Deport 2020-05-25 15:24:50

Atın ülkeden leşi, pislik.. atmszsanız Cumhuriyet değiliz demekdir!

Misafir Avatar
Mücahit 2020-05-25 22:29:57 @Deport

Yok da bu kadar be gardaş!

Beğenmedim! (0)