25 Kasım 2019 Pazartesi 11:34
Bafra'da iğrenç iddia!

12 yaşındaki yeğenine 5 ay tecavüz etti iddiası ise F.B. her yerde aranıyor.

Bafra'da 12 yaşındaki öz yeğenine tecavüz ettiği iddia edilen F. B. her yerde aranıyor. Haber Kıbrıs Haber Merkezi'nin elde ettiği bilgiye göre F. B. Ağustos ayından beri öz yeğenine tecavüz ediyordu. Olayın ortaya çıkması üzerine B. ortalıktan kayboldu. Polis, her yerde F. B.’yi arıyor. B.’in fotoğrafları tüm sınır kapılarına dağıtıldı.

Kaynak:Haber Kıbrıs

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iskele gençlik 2019-11-25 12:55:23

yazsın kı herkes hangi hayvan oldugunu öğrensin ufuk gardas.. bu insanları hadım edecen ki bir daha böyle bir bok yemesin..

Avatar
....... 2019-11-25 12:56:20

Nasıl arama bu yüzü kapalı

Avatar
Magusalı 2019-11-25 14:43:07

Merak etmişsiniz kimdir. GKK Sahil Güvenlik Komutanlığında üst rütbeli birisidir.

Misafir Avatar
Kıbrıslı 2019-11-25 15:32:22 @Magusalı

Facebookda Beyza Karataş, Fatif Bozkurtun fotoğrafını ifşa etti arkadaşlar. Yüzünü görmek isteyenler ordan bulabilirler..

Beğenmedim! (1)
Avatar
AZ-TECH 2019-11-25 16:24:32

Efendiyi ben tanırım. Karaktersiz ve GKK içerisinde de sevilmeyen bir adamdır. Hiçkimse hiçbir hareketini sevmez çünkü karaktersiz hareketler yapar. Kendi fikrimce Aç gözlü yalancı ve her türlü sapkınlığa yatkın bir tavır içerisindeydi. ne yazıkki 1 yıl çekdim benda bu rezili. Çocuk için binlerce defa arka arkaya üzülsem de. bu pislik sokaklardan temizlenirse tehlike azalacak işte..

Avatar
Ufuk 2019-11-25 12:04:26

Adamin tisortunde adi yazar. Nasil gazetecilik yaparsiniz??

Avatar
Ss 2019-11-25 13:04:25

Tişörtünde adi yaziyor adi Fatih Bozkurt bu pisligin

Avatar
Gibri 2019-11-26 00:17:01

Garantör istersiniz ha .

Avatar
Mağusalı 2019-11-25 18:45:21

Bu şerefsiz benim komutanımdı abiminde tertibi vay şerefsiz vay bu kadarmı düştü.Ne hale geldi be bu kıbrısım.

banner5

banner31