17 Nisan 2020 Cuma 18:44
9265 Okunma
Bakanlar Kurulu Kararları

Başbakan Yardımcısı Kudret Özersay, Bakanlar Kurulu'nda alınan kararları açıkladı.

KUDRET ÖZERSAY'IN AÇIKLAMALARINDAN SATIR BAŞLARI ŞU ŞEKİLDE:

-KISMİ SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI AY SONUNA KADAR UZATILDI

-ÜLKE GENELİNDE 21.00-06.00 UYGULANAN TAM SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI DEVAM EDİYOR

-KARPAZ BÖLGESİNDEKİ ÖZEL UYGULAMA KALDIRILIYOR

-LAPTA VE ALSANCAK BÖLGESİNDEKİ ÖZEL UYGULAMA DA SONLANDIRILIYOR

-SAĞLIK UZMANLARI VE SAĞLIK BAKANLIĞI'NIN ÖNERİLERİ ÇERÇEVESİNDE HAREKET ETME ÇERÇEVESİNDE DURUYORUZ VE HERHANGİ BİR SEKTÖRÜN AÇILMASI YÖNÜNDE KARAR ÜRETMEDİK

-HANGİ SEKTÖR, HANGİ ŞARTLARDA VE NE ZAMAN AÇILABİLİRLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR DEVAM EDECEK

-ÖNÜMÜZDEKİ BİR KAÇ GÜN İÇERİSİNDE BİR SEKTÖRÜN AÇILMASIYLA İLGİLİ KARAR ÜRETMEDİK BİLİMİN BİZE SÖYLEDİĞİ ŞEKİLDE HAREKET EDECEĞİZ PİLE KÖYÜ GENELİNDE TESTLER YAPILACAK

-BİLİMİN BİZE SÖYLEDİĞİ ŞEKİLDE HAREKET EDECEĞİZ

-PİLE KÖYÜ GENELİNDE TESTLER YAPILACAK

Son Güncelleme: 17.04.2020 18:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal 2020-04-17 19:36:50

Uzatmalarına sevindim benim can güvenliğim sizin geçim sıkıntınızdan daha önemli. Kimse açlıktan ölmez merak etmeyin. Adamlar keyfi uygulama yapmıyor. Hala insanlar ölüyor. Ölmek isteyen varsa rum tarafına geçebilir Ya da Türkiye'ye cahilliğiniz başınızı yiyeyecek.

Misafir Avatar
vatandaş 2020-04-17 21:10:01 @Kemal

kemal al yarrağı göte lafa bak benim canım senin geçim sıkıntındn önemli.. belli ki zenginsin orospu çocuğu.. amk evladı 1 ay daha bu hal devam etsin kapını pencereni açmaya korkacan farkındamın?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Saglik 2020-04-17 19:43:49

Bilim. Hersey tamam bu bilime deyinki sozde acik olabilir deyipte isleyemeyen cunku kismi sokaga cikma yasagi var ve destek de verilmeycek sektorlerede bir çare bulsun. Biz hem sagligimizi korumak zorundayiz hem ailemizi hemde para kazanip eve ekmek goturmek zorundayik.

Avatar
vatandaş 2020-04-17 21:11:22

sikin bizi ölelim amk 80 mil tr sokakta 300 bin kktc evlerde ..

Misafir Avatar
Macit 2020-04-17 22:44:50 @vatandaş

E sende git o 80 mil.tr'nin yanına da sende sokakta ol da seni de diğerşleri gibi içeri alsınlar...Hergün yüzlerce kişi ölüyor TR'de haberin yok herhalde..

Beğenmedim! (0)
Avatar
SANANE 2020-04-17 19:07:14

BELANIZI VERSİN DAHA NE KADR UZATACAKSINIZ? DÜKKAN MASRAFLARIMIZI SİZMİ KARŞILAYACAKSINIZ?

Avatar
basiretsizler hükümeti 2020-04-17 19:40:35

4 saat ne bok yedınız acep..laklakı yeme içmee..imanınızı s....m

Avatar
Sezai 2020-04-17 20:09:03

Amerika insanlar sokağa dökül müş durum da bir oyun için deyiz yeter artık diyorlar iş lerini halk geri istiyor trap.destekliyor

Avatar
Gibri 2020-04-17 20:58:46

TC arabesk lahmacun Cumhuriyetinin alt yönetimi,açıklamalı arabca yaparsanız burdakiler da anlaycak.

Avatar
Ertaç 2020-04-17 21:21:55