11 Haziran 2018 Pazartesi 10:03
Baldızına tecavüz etti

Havadis'te yer alan habere göre, Lefkoşa'da,dün gece yarısı 26 yaşındaki baldızı Y.R.'ye tecavüz eden 36 yaşındaki Atamurat Orunov işlediği suçu itiraf etti.

Hakkında 3 gün tutukluluk kararı alındı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2018-06-11 10:06:22

Dünyadaki tüm sapıklar bu adaya gelir .

Misafir Avatar
hehe 2018-06-11 14:35:58 @Gibri

çekiyor olmayalım hani... hacı hacıyı mekkede bulur misali nedense tüm pislikler bize gelir... ha dersin bizde ne gezer mi? he he, göm başını kuma

Beğenmedim! (0)
Avatar
Anti 2018-06-12 13:51:58

Bir kelime eğer Türk sözcüğüyle başlarsa. ,Türkmen , Türk , Türklirası gibi , insanlığa hiçbir faydası yoktur .

Misafir Avatar
sss 2018-06-12 14:44:32 @Anti

soysuz köpek

Beğenmedim! (4)
Avatar
Cyprus 2018-06-11 10:32:13

Bu Türkmenler adada büyük bir bela her türlü pislik bunlarda ne ararsan bunlarda mevcut karısıda erkeğide kızıda aynı

Misafir Avatar
XXX 2018-06-11 10:45:50 @Cyprus

Bu türkmenler olmazsa sizde rumlara yönelirdiniz. Bunu da unutmayınız. Orası da Türktür, Türklerin olacak.

Beğenmedim! (17)
Avatar
vddd 2018-06-11 14:30:50

açtıracaksınız ağzımı... her türlü uyuşturucu, kadın ticareti, insan ticareti , cinayet bizde fazlasıyla var ama sanki bunlar bize serbest yabancıya yasak gibi nerde bir başkası suç işlese biz temiz onlar kaka muhabbeti... ayıp be... pislikler her milletten her yerde var... az edep

Avatar
Kıbrıs 2018-06-11 12:45:59

Türkmen olduğunu nerden anladın

Avatar
neden 2018-06-11 17:25:21

Çok merak ediyorum çocugunu kesen kadına ? neden yorum bu kadar yapılmadı kıbrıslı diyedir acaba ?

Avatar
F.T 2018-06-13 09:25:45

İnsanın olduğu her yer HERTURLU PİSLESİYOR.. Çünkü insanlık kalmadı...

Avatar
umit tekin 2018-06-11 12:59:33

Bu ulkede verilen cezalar hic de caydirici olmadigi icin,suc olaylari azalacagina cogalmaktadir. Cunku her konuda her davada verilen cezalar cok komiktir.

banner5

banner31