banner40
17 Nisan 2018 Salı 16:02
Barbaros Şansal’ın KKTC'den ‘deport’ kararı kaldırıldı!

Dönemin UBP-DP Hükümeti tarafından gerekçesiz bir şekilde 2 Ocak 2017 günü KKTC’den sınır dışı edilen ünlü modacı Barbaros Şansal hakkındaki "DEPORT" kararı KKTC İçişleri Bakanlığı tarafından iptal edildi.

banner22
Son Güncelleme: 17.04.2018 16:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
esref duzce 2018-04-17 17:37:17

gereksız yere deport olmadı tc devletı ve tc ınsanları hakkın da ahlaksız ve terbıyesız yorumlar yaptıgı ıcın deport bır kerede arastırın gerceklerı gorun ...vatan haınıdır okısı saygılar ...gunluk haber stenızı takıp edıyorum kolay gelsın

Misafir Avatar
Celal 2018-04-17 19:03:27 @esref duzce

Senin vatan hainliği mevhumun nedir be milliyetçi arkadaş? Hadi de bakim..Sen ve senin gibilere göre adam osursa vatan haini sıçsa genee vatan haini..Anlayamadık gitti bu işi..Vatan hainiyse hadi asalım bu adamı..Hade bre ordan....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-04-17 18:41:13 @esref duzce

Diyelim ki insanlarla ilgili sizin beğenmediğiniz ifadeleri oldu, bu durum , Bu kişinin bu ülkeden deport edilmesini mi gerektirir? Nasıl bir düşünce bu. TC'de bir sürü insan başkalarını eleştiriyor, ülkeden mi atılıyorlar?

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-04-17 18:58:35

Kutlu Evren yandı!

Misafir Avatar
rasim 2018-04-17 19:10:46 @vatandaş

Yandı ki ne yandı...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Oguz 2018-04-17 22:11:45

Ot yakalattı bakanlar kurulu kararıyla serbest kaldı tc ye küfür etti şimdi yine deport kararı kaldırılmış bu zat kimdir KKTC ye TC ye veya insanlığa ne faydası varki böyle bi karar alınıyor

Avatar
Girne 2018-04-17 18:44:34

https://youtu.be/hLUOH4dhaoQ izleyin videoyu sayın hükümet...bu kadar asalak bir yönetim şekli ancak Kuzey Kıbrıs’ta olur.

banner5

banner31