14 Kasım 2019 Perşembe 16:26
Başbakan Güney'e geçerse “STOP LIST” muamelesi görecek

Güney Kıbrıs’ta yayınlanan Cyprus Mail, KKTC Başbakanı Ersin Tatar ile ilgili, Rum polisi üzerinden yaptığı araştırmayı yayınladı.

Buna göre, Başbakan Ersin Tatar, Rum tarafına geçerse “STOP LIST” muamelesi görecek.

İngiltere’deki SFO (Ağır Dolandırıcılık Masası), Cyprus Mail’e yaptığı açıklamada, ise “Tatar’ın İngiltere’ye gelmesi konusunda tutuklanacağını teyit edemeyeceği gibi reddetmediğini de belirten bir açıklama” yaptı. SFO, daha detay veremeyeceğini ifade etti.

Tatar’ın Rum Polisi gündeminde bulunan ve STOP LIST’e alınmasını sağlayan davanın ise Asil Nadir’in “vergi kaçakçılığından” hapis yattığı Polly Peck davası olduğu belirtildi.

Cyprus Mail haberi, “Tatar Rum polisince görüldüğü yerde Kriminal İşler Departmanına haber verilecek” şeklinde verdi.

Cyprus Mail'de yer alan haber:

Anahtar Kelimeler:
Başbakan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Stop Tatar 2019-11-14 19:00:52

Akinci'ye rakip diye bula bula bunu mu cikardiniz. Bravo :-)))))

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-11-15 10:21:37 @Stop Tatar

Anavatan,yavruvatan,atlılar,sandallar,muratağa,kktc'yi yaşatacağiz ve cart curt! :)))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arif 2019-11-14 22:35:19 @Stop Tatar

Bu kötülerin en iyisiydi diye bunu çıkardılar be refik..Bunların genleri hep ayni...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alican 2019-11-14 21:29:39 @Stop Tatar

E napsınlar be gardaş,çakmak hasan kibrit hüseyin..Ulan bu garagöz Akıncı'nın saçının teli bile olamaz!

Beğenmedim! (0)
Avatar
dervis 2019-11-14 18:58:34

gurur duy ubp secmeni..basbakanin boyle..meclis baskan yardimciniz tore kacakci..eski basbakaniniz ozgurgun hesabinadaki anormal miktardaki paralardan sorusturma geciriyor..bir onceki basbakaniniz ve cb eroglunun hsbc'deki hesabinda 7 milyon pound cikmisti..akacani bile aday gosterdiniz..siz bunlara layiksiniz iste. rant icin ulkeyi sata sata bitirdiniz sonunda. hepinize yaziklar olsun. vatan hainleri..

Misafir Avatar
Emekli 2019-11-15 10:16:56 @dervis

KKTC bayrağının gururla dalgalanması için her türlü gayreti göstereceğiz diyor Sn.Erdoğan..Bu bayrağı; adı skandallarla dolu Tatar'lamı dalgalandıracak,nasıl olacak?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alico 2019-11-14 20:21:21

Seçilirsa görüşmeler ciğerci Ahmet in eski dukkanda , kolayďır yeri eski hastahanenin arkası , go on ERS you can do it !

Avatar
Gibri 2019-11-14 18:00:27

Alın size KA KA T.C Başbakanı.

Avatar
Gibri 2019-11-14 20:16:43

15 kasımı Londrada kutlaycaktık ERS , gelemeyyon. Görüşmelwre nasıl gidecen seçilirsan .

Avatar
dervis 2019-11-14 19:03:36

secilirse rica edersiniz, toplumlararasi gorusmeleri saray otelde yaparlar belki..

Avatar