26 Mart 2020 Perşembe 20:47
3439 Okunma
Başbakan Tatar: "Cumhurbaşkanı, paralel bir yapı oluşturuyor"

Başbakan Ersin TatarKoronavirüs (Covid-19) salgını sonrası alınan tedbirler ve son gelişmelerle ilgili, Başbakanlık'ta gerçekleşen BRT Özel Yayınına katıldı...

Başbakan Tatar'ın açıklamalarıdan satır başları şöyle:

-Salgın sonrası alınan tedbirler sonucu ekonomik faaliyetler azaldı. Aylık 550 milyon gelirimiz varken, 250 milyon TL'nin altına düştü, daha da düşecektir. 

-Birinci Ekonomik Tedbirler ve Destek Paketi hazırlanırken, 3 aylık süreç planlanmıştır. Bu planlanırken büyük bir açığın olduğu gözlemlendi. 

-Kısmi sokağa çıkma yasağı sonrası kapatılan iş yerlerindeki özel sektör çalışanlarına 1.500 TL'lik destek verme kararı aldık, maaş değil destek. Bugün yapılan açıklamalarda, bunun yetersiz olduğu söyleniyor. Yeterli olmayabilir fakat ancak bu kadar destek yapılabiliyor. 

-Yaşananları siyasete çevirmeye çalışanlar da olacaktır, ki yapanlar da var. Tepkimi koyuyorum, burada bir gerçek var. Her şey şeffaf ve net. 

-Aldığım bilgilere göre 56 pozitif vaka bulunuyor. Bunların 24'ü KKTC vatandaşı, diğerleri Alman ve 1 de Türkmen var. Bugün tespit edilenlerin 9'u Salamis otelden tespit edildi. Bunu bekliyorduk. Henüz salgın noktasında değiliz. 

-Üçüncü ülke vatandaşlarıyla ilgili ırkçılık, ayrımcılık düşünmedik. Planlarken elimize baktık, sıkıntı olduğunu gördük. Bu konuda bir çalışma var. Kaç kişinin çalıştığına bakmak lazım. 

-Önümüzde seçim var fakat bu işin siyasetine bakmıyorum. Öyle yapalım, böyle yapalım demiyorum. 

-Sayın Cumhurbaşkanı, biz paketi açıklamadan önce bazı açıklamalarda bulundu, yadırgadım. 

-Kendisi (Cumurbaşkanı) paralel bir yapı oluşturuyor

-Cumhurbaşkanlığı'nın oluşturuduğu ekonomik komitede bulunan Bülent Berkay, komiteden istifa etmiştir. Muhtemelen, yapılan açıklamaladan rahatsızlık duymuştur ve o komiteden ayrılmıştır. 

-Bu işin ensesinden siyaset yapamazsınız. Hiç yakışıkkalmamıştır. 

-Türkiye'nin de büyük sıkıntıları var. Biz şuanda böylebir düzenlemeyle pozisyonumuzu aldık. Hem partimin, hem ortağımın desteğini aldım. Ben bu pozisyonu alırken, bir borçlanmanın olacağını biliyorum. 

-Ben birkaç bağıran çağırana bakmıyorum. Halktan buna destek geldiğini görüyorum. Bağırmaya devam etsinler, beni ırgalamaz. 

KIBRIS POSTASI

Son Güncelleme: 26.03.2020 21:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç 2020-03-26 21:00:15

Halktan gelen destekmi ?

Avatar
Izzet.kutay 2020-03-26 21:16:08

Acaba hangi halktan size destek geldi çok merak ediyorum.Siz nerde yaşıyorsunuz acabada ,bizim görmedigimiz şeyleri görüyorsunuz.bu halk kim size destek veren ?
Şu bir gerçek ki Aldığınız onlemlerin bazilarına diyeceğim yok ,ama alamadiğınız ve yanlış aldıklariniz çoğunlukta ,bunuda gorebilecek kadar ve okuduğumuzu anlayabildigimizi de lütfen gözden kaçırmayınız.Ayrica yapılan eleştirilere saldıracağinıza ,bırakın onla bunla uğrasmayıda ,en azından ,bunu tekrar gözden geçirebileceğiniz zamanı kazandıracak açıklamalar yapıp ,oturup birdaha düsunünüz.tabii siyaset yapmayı asil siz bırakabilirseniz.

Misafir Avatar
ortak 2020-03-27 11:24:02 @Izzet.kutay

orağını da unutmayalım. Kudretciği

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Öğretmen 2020-03-27 11:12:31 @Izzet.kutay

Sn.TATAR polis kontrollerini daha da sıklaştırın daha da sertleştirin çünkü bu işte polis çok zayıf kalıyor...Hiçbirşey değilse bile en azından bunu yapın bu halk için...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Emekli 2020-03-27 11:05:09 @Izzet.kutay

TATAR polis üstünde daha etkili olsa bir faydası olacak sanırım..Polis nerde diye soranlar var epeyce ama,polisin hiç umurunda bile değil. Girne'de millet yollarda,ama maalesef çevrede bir polis göremiyorsunuz...Herkes kendi keyfinde ve kaçamak halinde..Aslında bunları denetleyen olsa "görev ihmali" nden dolayı bunlara dava okunması gerekir.. Ciddi ciddi polisin daha caydırıcı boy göstermesi ve kimsenin gözünün yaşına bakmadan ceza uygulaması lazım..Aksi taktirde işimiz çok zor ve çok ölümler olacak..Bu işin şakası yok....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dr.Who 2020-03-27 10:51:57 @Izzet.kutay

Tatari'nin korkusu kontrolden çıkmıştır,endişe ve korku içindedir,yaşamına karşı olan fobiye dönüşmüştür.Kakorafiyafobi olması yanısıra AkıncıFOBİ si her geçen gün daha da kronikleşmektedir.. Allah yardımcısı olsun garibimin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dolaştım 2020-03-26 22:05:22

Boş boş internette dolaşırken MEGALOMAN diye bir kelime gördüm. Merak ettim araştırdım. 7 özelliğini verirdi site. Sizlerle de paylaşayım:
Megalomanların yedi özelliği
•Küstahlık. Kendilerini temel önemde görürler.
•Yıkılmaz olduklarına ve önlerine çıkacak her hangi bir sorunu çözebileceklerine inanırlar. Hile yaparlar, bu nedenle de, iktidar pozisyonlarını ele geçirirler.
•Güçlerinin her şeye yeteceğine (omnipotans) inanırlar. Genellikle diğer insanları, kendileri ile karşılaştırmak adına teste tabi tutarlar ve kendilerinin diğer herkesten daha iyi olduklarını gösterirler.
•Kendi hatalarını kabul etmezler, bu nedenle de hiçbir zaman hatalarından ders çıkarmazlar.
•Narsistiklerdir ve idealleştirilmiş öz-imajları vardır.
•Yaptıkları ya da söyledikleri şeylere insanların tepkisinin aşırı bilinirliği. Eğer insanlar, megaloman olan bu kişileri reddederlerse, bu kendilerinin değil, o insanların sorunudur.
•Kendini üstün görmenin bir sonucu olarak gelişen güçlü bir ego tarafından desteklenen

Misafir Avatar
Devamı 2020-03-26 23:46:50 @Dolaştım

•Kendini üstün görmenin bir sonucu olarak gelişen güçlü bir ego tarafından desteklenen gösteriş.


“Zaman, bir kanat somunu mu yoksa bir megalomani mi olduğumu gösterecektir. Bir kült ile bir inanç arasındaki fark, zamandır.”

– David Milch

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sg 2020-03-26 21:04:40

Ne demek beni irgalanamaz? Oturursan o koltukta irgalayacak tabi!! Ne bu astigim aştık kestigim kestik gibi konusursunuz. Ne demek para yok nere gider bu vwrgilsr paralar destekler kafayı yeyceyik artik

Avatar
..YORUM 2020-03-26 21:29:46

Zor yollardan geçiyoruz arkadaşlar, direksiyonda da acemi bir şöför var, yardımcıları da (birkaç kişiyi ayırdım) acemi. Galiba B k tur işimiz. Onun için gemisini kurtaran kaptandır diye düşünürüm. Kendinizi ve ailenizi koruyun. Önümüzdeki bir hafta çok önemlidir. Hastalık artık kimde var kimde yok belirsiz, herkese hasta gibi bakar oldum. Siz da öyle yapın.

Avatar
abdurrahman celebi 2020-03-26 22:49:42

basimiza sardiginiz seye bakin ubp secmeni..size da secmen dedik diye kendinizii bir sey sanmayin. tek sucumuz sizinle ayni ulkede yasamak

Avatar
Dr. Herbert Shofield'den 2020-03-26 23:49:32

“Kendini yüceltme (egotizm), doğanın bize aptal olma acısını yok etmek için verdiği bir anestezidir.”

– Dr. Herbert Shofield

Misafir Avatar
Zafer 2020-03-27 11:09:00 @Dr. Herbert Shofield'den

Bravo be refik,hiç uzatmadan kısa ve öz gayet güzel izah ettin! Kendileri bilir zaten...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Covid-19 2020-03-27 00:29:08

Domuz gribi ol tatar