21 Eylül 2019 Cumartesi 14:14
Başbakan Tatar, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Burcu’ya yanıt verdi

Başbakan Ersin Tatar basına yaptığı açıklamada Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Barış Burcu’ya yanıt verdi.

Paylaşımında Ankara’da çok önemli temasları olduğunu kaydeden Tatar, gazetecilerle sohbeti sırasında kullandığı bir cümlenin farklı yerlere çekildiğini belirtti.

Başbakan paylaşımında “Gazeteciler Birliğinde size ilettiğim sohbette kullandığım bir cümleyi bambaşka yerlere çekip güya ben Sayın Cumhurbaşkanına yönelik ağır eleştiri/üslup/hakaret etmişim diye Sözcüsü Burcu’nun basın açıklaması ve buna bağlı çeşitli yorumlar gerçekten anlamsız ve maksatlıdır” ifadelerini kullandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
arif hoca 2019-09-21 15:23:41

benim dedigimden..

Avatar
Vatandaş 2019-09-21 16:55:15

Osmanlıdan aldığı talimatlar doğrultusunda Sn.Tatar'ın o koltuktaki misyonunun Akıncı'yı hedef almak ve müzakerelere engel olmak olduğunu halk olarak açıkça görebilmekteyiz...

Avatar
Yorumcu 2019-09-21 21:30:57

Kıvırmasını da iyi beceriyorsun a Tatar..Sen ne söylersen her zaman anlamlı ve maksatsızdır diyorsun değilmi..Başkaları hep yalan söyler ama sen en doğruyu söylersin..Yani herkes aptal ama en açıkgöz da sensin...

Avatar
Vahit 2019-09-21 21:37:28

Kendim ettim kendim buldum derler ya,işte biz de öyle yaptık..Kalktık bu adama oy verdik kendi elimizle kendi gözümüzü çıkardık..Bu adamın yapacağı bişey yok kardeşim..Şimdi çok büyük yanlış yaptığımızı anladık ama geçmişola..Vermezolaydık keşke..

Avatar
Ali 2019-09-21 16:46:42

Çevir da gaz yandı bayım...

Avatar
Mesude 2019-09-21 22:19:43

Tamam iktidardasın anladık da;ustalarının da desteğiyle Akıncı'yla uğraşmak,Akıncı'yı sürekli eleştirmek için edindiğin misyonun halk tarafından hoş karşılanmamaktadır..Ve sana yakışmıyor..Akıncı'la işbirliği yapmak yerine Osmanlı'nın güdümünde bu yolu seçmişsen zararlı çıkacak olan sensin a Tatar..Neden mi? Çünkü halkın Akıncı'ya güveni tamdır ve Akıncı'yı seviyor..Ama seni değil!Ne ekersen onu biçersin...

Avatar
BOB MARLEY 2019-09-22 14:03:23

İŞİN GÜCÜN MASKARALIK TATAR BEY. BİLMEYEN PAHALI ALIR SENİ.

Avatar
vatandaş 2019-09-21 22:40:45

sayın başbakanım sen kıbrısın gururusun seninle gururduyuyoruz

Misafir Avatar
Mersinli 2019-09-22 14:32:32 @vatandaş

Has...tir ordan ağzı salyalı yalaka....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sabri 2019-09-22 09:11:29 @vatandaş

Gurura bakın ey ahali...Yalakalığa da bakın ey cemaat...

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31