07 Ekim 2019 Pazartesi 09:09
Başbakan Tatar'dan ölümlü kaza sonrası açıklama

Başbakan Ersin Tatar, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada Lefkoşa-Gazimağusa anayolunda meydana gelen trafik kazası sonucu 3 kişinin yaşamını yitirmesi, 2 kişinin ağır yaralanması üzerine başsağlığı mesajı yayınladı.

Başbakan Tatar’ın mesajı şöyle: “Lefkoşa- Gazimağusa anayolunda meydana gelen trafik kazası sonucu 3 kişinin yaşamını yitirmesi 2 kişinin ağır yaralanması bizleri derinden üzmüştür. Ölenlere Allah’tan rahmet, yaslı ailelerine başsağlığı, yaralılara acil şifalar dilerim.”

banner22
Son Güncelleme: 07.10.2019 09:13
Anahtar Kelimeler:
Tatar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Festivalci 2019-10-07 09:54:50

Cumhurbaşkanı, başbakan. bakan, vekil panayırları gezeceğinize yolları inceleyin, ölümlü kavşaklar ve yollarda beyanat verin, buralaraçözüm getirin, Yollarda, kavşaklarda yanmayan lambaların sorumluları kim,ndne yanmıyor bunları çözün, festivallerde boş boş konuşup kavga etmeyin. Çiftiyi ziyaret edin, çobanıziyaret edin, evi yıkılmaküzer olan vatandaşıa gidip, hapisteki mahkuma gidin, nöbetteki askere, görevdeki polise gidin, işe gitmeyenleri görmek için sabah dairelere gidin. daha ne deyim beeeee

Misafir Avatar
Fasa Fiso 2019-10-07 17:07:01 @Festivalci

Saydığın herkese gidiyorlar. Ama seçim zamanı oy istemek için.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hilmi 2019-10-07 10:33:34

Sayın başbakan, kaç dane daha can yitireceğik bariyer yapılana kadar?

Misafir Avatar
Lissa 2019-10-07 22:30:28 @hilmi

Tek gecelik bir kadın bulmak ister misin? Gel --- www.Bredhot.Com

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-10-07 10:44:35

Başsağlığı diledi ve görevini tamamladı. Ortaya bariyer koyma yok. Ölen ölür kimin umrunda? Nasıl bir ülkede yaşadığınızın farkında olun, uyanın KKTC halkı, UYANIN.

Avatar
Nacizane 2019-10-07 12:52:10

Sen başsağlığı diledin, görevini yaptın. Yollar, bariyerler, ışıklar, ikazlar ne olacak?

Avatar
Halk 2019-10-07 10:37:41

Çare düşünmeyin daha bu yollara kaç kişinin canı yansın da önlem alınsın

Avatar
cüccük 2019-10-07 13:50:33

ölen gene gariban.

Avatar
KEKO 2019-10-07 15:06:45

KİMİN UMURUN DA BUNLAR KENDİ CEPLERİNE BAKAR OLAN GARİBANA OLUYOR

Avatar