27 Mart 2020 Cuma 12:32
3500 Okunma
Başbakan Tatar: Kaynak yaratılırsa herkese destek sağlayacağız

Başbakan Ersin Tatar, “Gerek Türkiye, gerekse üçüncü ülkelerden gelen öğrencilerle, iş gücünü asla eleştirmek ya da üzmek istemediğini, ilk etapta yapılanlara ek olarak, kaynak yaratılması halinde herkese destek sağlama yoluna gideceklerini” söyledi.

Tatar şöyle konuştu "Özel sektörün içinden gelen birisi olarak benim özel sektöre karşı olmam veya özel sektör çalışanını düşünmemem gibi bir durum da söz konusu olamaz. Çabamız, özel sektörümüz ve çalışanlarımızı bu krizden başarı ile çıkarmak içindir."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Arif Hoca 2020-03-27 14:13:32

nenemim da seyleri olsa dedem olurdu be sir..

Avatar
Xx 2020-03-27 13:14:55

Nooldu? Dün bagiranlar umrunda degil derdin neden açıklama yapan tekrar seçim geldi aklına?

Avatar
ÖZEL SEKTÖR 2020-03-27 12:42:34

TAMAM :)

Avatar
Magusalı 2020-03-27 13:15:55

Ben Başbakanın açıklamalarını izledim. Doğruları söylüyor. İmkanımız bu kadardır daha ne yapsın. Hepimiz elimizi taşın altına koyacağız. Biraz ağrıyacak. Ancak düzelecek. Bankalar krizinde Akıncının sloganı bu idi.

Misafir Avatar
ubp 2020-03-27 13:26:09 @Magusalı

ubp

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hikaye 2020-03-27 13:25:57

Size yıllar önce yaşanmış hikaye gibi bir olay anlatayım.
Köyün birinde, köyün güçlülerinden, cesurlarından vs vs sayılan adamın biri, evlerinin önünde eşini dövmektedir. Bayan yerde sırt üstü, elleri ve ayaklarını kullanarak kendini korumaya çalışarak çığlıklar atmaktadır. Adam da yüzüne ellerine vs vurmaya devam eder. O sırada yoldan geçen yaşlı bir amca yanlarına gider ve bastonu ile adamın koluna dokunur. Adam durur, kadın savunma pozisyonunu bozmadan o da durur. Yaşlı adam döven adama, ,”Kadınları dövmezler oğlum, okşallar, severler, s ………”, der. Adam saf saf yaşlı adama bakar, kadın ise yattığı yerden cevap verir, “ Nerde öyle akıl dayıcığım, NERDEee?”, der.

Kıssadan hissesi olan alsın.

Avatar
MAM MAM 2020-03-27 16:25:05

ORDER BE GARDAŞ

Avatar
Magusalı 2020-03-27 13:18:33

Cumhurbaşkanımız bankalar krizinde hükümet ortağı idi ve bakandı. Hepimiz elimizi taşın altına koyacağız diyordu. Şimdi aksini söylüyorsa hatırlatalım.

Misafir Avatar
Macit 2020-03-28 20:54:34 @Magusalı

Hassiktir bre geri zekalı hisaroğlanı aptal sen de..Bişey bilirmiş gibi işin gücün yok kendini her zaman ortaya atıyorsun Allahın cahili..Cehennem ol yaw...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mgs 2020-03-27 14:43:16

Senelerdir alinip da hicbir gozle gorulur hizmet olmayan boyumuzu asan vergiler+ yapilmasi planlanan kesintiler+ gelen milyonluk yardimlar- 50 hasta gideri- hemen hemen kimseyi kapsamayan 1500 tl esittir odeyemem daha fazlasini aciklamalarina inananlar da ne bileyim...