07 Eylül 2017 Perşembe 12:31
Belediye Başkanı'nın eşine araba hediye edilmiş!

Yeni Bakış

Girne Çatalköy İmar Planına yönelik büyük iddialar ortaya atıldı. Konuyla ilgili Yeni Bakış’a konuşan bir kaynak, imar planı çerçevesinde Çatalköy ve Çevre yolu civarında  arazileri bulunan İş adamı Mehmet Çangar ve Ozanköy’de geniş arazilere sahip olan İçişleri Bakı Kutlu Evren’in 5 kat uygulamasıyla büyük menfaatler sağlayacağını iddia etti.

CTP KARŞI ÇIKTI

Ana Muhalefet CTP’nin de bölgede 5 kat uygulamasına karşı çıkmasına rağmen emirnamenin bu şekliyle yürürlüğe girmesi için  Mehemet Çangar ve Bakan Evren’in büyük bir kampanya yürüttüklerini kaydetti.

HULUSİOĞLU’NUN EŞİNE SON MODEL ARABA

Söz konusu kaynak, bu çerçevede Çatalköy Belediye Başkanı Mehmet  Hulisioğlu’nun da desteğini almak amacıyla başkanın eşine son model bir araç hediye edildiğini ileri sürdü.

Yeni Bakış Gazetesi

banner22
Son Güncelleme: 07.09.2017 12:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
raif 2017-09-07 14:20:42

bunlar pislik ikiside.

Avatar
Yurttaş 2017-09-07 13:07:32

3 katı geçmemeli çatalköy...!
Polis açıklasın bu iddiayı...!

Avatar
dog 2017-09-07 13:42:58

varsa yoksa bmw gerisi yalan

Avatar
alı kubı 2017-09-07 19:02:42

basa gecen hep cebını dusunur daha neler cıkacak dogru ıse hedıye etsın fakır fukaraya da bakalım ama onlardan cıkar yok

Avatar
Doğan Boransel 2017-09-07 23:52:16

Yapacak işimiz gücümüz kalmadı- SIRA DEDİKODUDA ... Nasreddin Hocanın göle yoğurt çalması gibi. YA TUTARSA !! Biz de oy rantı kaparız havalarında birileri habire yazıyor... YA TUTARSA ....

Avatar
adsiz 2017-09-08 04:43:28

Herkesin bedduasini alan bir pislik.. gendi gizlari damatlari oyle serefsizdi ki yaninda calisan bir insan 2 aydan fazla galmaz galanda mecburiyetden.. cangar gadar nankor insan yokdur.. portakal satmaynan buralara gelinmez.. herkesin ahını aldin ya mehmet beyy ahiretde bile sana yer yok..

Avatar
... 2017-09-08 08:58:23

Kutlu'ya oy verenler simdi neler düşünüyor acaba? Hakkıdır adamın mi diyor? Lanet olsun hepimize. Size oy verenlere de. Tüm gençlik adadan kaçıyor. Millet kredisini ödeyemiyor. Ccocuklarinizi düşünüp bunlara boş yere yalakalik yapmayin isiniz olmaz. Sadece 1. Dereceye açık kapılar.

Avatar
Hasan nihat erduran 2017-09-08 21:05:20

Tek yanlı haber yaptınız...bir de diğer taraflara sorsaydınız ..böyle habercilik olmaz!

banner5

banner31