banner40
04 Nisan 2018 Çarşamba 11:38
Belgeleri ile Kıb-Tek’teki ek mesai skandalı

Havadis Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Başaran Düzgün'ün köşe yazısıyla gündeme taşıdığı Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu'nun müdürünün şoförünün ek mesailerle birlikte 20 bin TL'ye kadar maaş alması olayı bugün belgelerle desteklendi. Şoförün aldığı 14 bin TL'lik ek mesai ile ilgili olarak bugün belgeleri de yayınlayan Başaran Düzgün, "Şoför, cumhurbaşkanından daha fazla maaş elde ediyor." dedi.

Havadis Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Başaran Düzgün'ün yazısı şöyle:

"Belgesini yayınlayacağım demiştim.

Alın size belge.

“Gürcan bey ile arızaya gidildi” adı altında yıllarca süren ve her gün tekrarlanan ek mesai.

banner41
Gürcan bey Genel Müdürdür ve her nasıl oluyorsa her gün “arızaya” gidiyor.

Günde 7 saat, 8 saat yani nerdeyse mesai süresi kadar ek mesai yapılıyor.

Yani bu Gürcan bey ve şoförü günde ortalama 16 saat çalışıyorlar.

Şoför de bunun karşılığında cumhurbaşkanından daha fazla maaş elde ediyor.

İşte bizim gündemimiz de budur!"

Yazının tamamını okumak için tıklayınız>>>

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D.K 2018-04-04 13:17:26

BU EK MESAİLERİ TALEP EDEN VE BU MESAİLERİ ONAYLAYIP ÖDEYENLERİN DE YARGILANMASI GEREKİR. TEK SUÇLU BUNU TALEP EDEN DEĞİL SORGULAMADAN ÖDEYENLERDİR.

Avatar
Doğru Söz Gü 2018-04-04 12:16:49

"Gürcan Beyle arızaya ve şöförlüyü" yapılmış. 45 saat. Asgari ücretli da 50 saatta 500 TL nin altında (net) kazanıyor. Siyasileri yalayanlar işte bu tür avantalar için insanlıktan çıkıyor! Nice avanta yöntemleri var... fucking

Avatar
Ertaç Eser 2018-04-04 16:00:30

Yaşlı ve emekliler emekli maaşları ile sürünürken mesai ye bak,bizim cebimizden çıkan paralar nereye gidiyor.Sokaktaki inşaatçı elli tl ye günde çalışırken bu hovardalık niye.Yazıklar olsun size.

Avatar
Magusalı 2018-04-04 15:14:21

Kaldırın bu şöför işini. Bakanın dışında herkes arabayı kendisi kullanacak. Çıkarken milini yazacak. Gelirken milini yazacak. Oldu bu iş. Milyonlar boşa gidiyor.

Avatar
Ertaç Eser 2018-04-04 16:04:05

Bu seçımlerde katılma oranı yüzde elli nin altına düşer.Halkı sakın suçlamayın

Avatar
MEHMET 2018-04-04 17:45:59

7-8 AY ONCE KIBTEKİN MUNHALİNE BASVURDUK BEKLİYORUZ Kİ SINAV YERİ SAATI WEB SİTESİNDEN DUYURULACAK YADA ARAYACAKLAR.... AY GECTİ SES YOK EN SON BEN ARAYIM DEDİM Bİ KIZ CIKTI İŞE ALINAN ALINDI DEDİ. NASIL DEDİM BEN SINAVA GİRMEDİM SINAV İNİN 35 TL YİDE YATIRDIM !!! İŞE ALINAN ALINDI BİTTİ DEDİ... ERTESİ GUN GAZETEDE OKUYORUM ''' KIBTEK BASKAN YARDIMCISININ KIZI İŞE ALINMIŞ '' ŞEREFSİZLER

Avatar
Magusalı 2018-04-04 15:02:58

Polis tahkikata gider. Kendi sürer kendi tahkikat yapıyor. Trafik ve diğerleri de . Ayrı şöför yok. Bakıyorum diğer dairelere, bir de şöför, sadece arabayı kullanır. Onun işi o.

Avatar
Magusalı 2018-04-04 15:06:53

Dikkatimi çekti. Bir ekip yol ortasında tamirat yapıyor. Biri de oturmuş onları izliyor. Sordum niçin o iş yapmıyor. O söfördür başka iş yapmıyor dediler. Yani daireden sulu çembere iki yüz metreye götürmüş teknisyenleri. Bütün yaptığı iş o.

banner5

banner31