banner40
05 Ağustos 2018 Pazar 12:44
Bertan Zaroğlu’ndan Çeler’e askerlik cevabı

Zeki Çeler, Baf üzerinden Ürdün’e uçmasını eleştiren ve alaylı bir şekilde “biletini alayım İstanbul üzerinden dön” diyen Zaroğlu’na, “Sen sahte çürük raporu ile sırtüstü yatarken ben paşa paşa askerlik yaptım” demişti.

Zaroğlu’nun cevabı ise, Çeler’in cevabını daha da yerlerde sürünen bir seviyeye çevirdi.

banner41
 Zaroğlu, Çeler’e, “Sen DAÜ’de kırıta kırıta gezerken, ben PKK’lılarla kavga ederken belimi kırdım, askerlik yapamadım” cevabını verdi. Ülke yangın yerine dönerken, iki milletvekilinin seviyesiz atışması vatandaşın da tepkisini çekiyor. Tartışmanın düzeyi vatandaş tarafından da eleştiri konusu olmaya devam ediyor.

Zaroğlu’nun cevabı şöyle:

 Bir taş attık aynı cins bütün kuşlar havalandı..! Zeki Çeler'i yakından tanıyanlar bilir ki Baf Havaalanını kullanmasında ki esas mesele biletlerin pahalı oluşu değil, KKTC'yi aşağılama saplantısıdır. Bu sebeple kendisine düzdün bir şekilde biletini alma teklifimize karşılık bir açıklama yapması gerekirken ezik bir dil kullanma yöntemini seçmiştir.. Diyecek bir şeyi olmayanların izlediği en ucuz taktiği kullanarak Cvp veren Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı ZEKİYE Cevabımdır; Sen Doğu Akdeniz Üniversitesi kampüsünde kırıta kırıta gezerken, Biz aynı kampüste pkk sempatizanları ile mücadele ediyorduk işte o günlerde belimiz kırıldı ve askerlik yapamadık..."

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2018-08-05 14:14:20

o raporu bir daha kontrol etsinler bakalim gercekten curuk mu bu adam..gene da isteseler kantinci falan da yaparlardi bunu..

Avatar
BARIŞ 2018-08-05 17:41:02

YA BİR ÜLKE BAKANINA NASIL DA KIRATA KIRITA DERSİN.... BU NASIL BİR ÜSLUP DÜZEYSİZLİKTİR...

Misafir Avatar
Ahmet 2018-08-06 08:24:35 @BARIŞ

Bakanin rum tarafindan cikis yapmasi zarogluna mi kaldi? Bu adamin uslubu hic hos degil. BIzim ulkemize laik degil bi zat.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Kıbrıs Gerçekler mi 2018-08-06 01:00:29 @BARIŞ

Bakanın urumdan çıkış yapması yanlış, akıl var nizam var

Beğenmedim! (9)
Avatar
mert 2018-08-05 15:45:19

bir bakana ZEKİYE diyemezsin. seni nasıl seçtiler vekil yaptılar hala şaşıyorum.. ya böyle aşağılık kompleksi olan biri daha göremedim. kırıta kırıta yok pkk ile savaşmış. lan ada da pkk mı var. pkk olsa seni uçururdu...

Misafir Avatar
Adada 2018-08-06 00:51:42 @mert

PKK lı çok ortaçağda mı yaşıyon. Üniversiteler özelikle yakın doğu nasıl para kazanıyor saf

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Adada 2018-08-06 00:51:40 @mert

PKK lı çok ortaçağda mı yaşıyon. Üniversiteler özelikle yakın doğu nasıl para kazanıyor saf

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-06 00:13:13 @mert

var cok rastladk ulkucu ve miliyetci gençlk bastırdı b coğu guneye geçti neden size batıyor bir turkiye cumhurıyetı vatandasının vekıl olması yorgo olsa önde saygı ıle eğilirdniz kusıra bakmayın ayrımcı milletsınız.sıkıya gelnce türkiye dersiniz

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-06 00:13:12 @mert

var cok rastladk ulkucu ve miliyetci gençlk bastırdı b coğu guneye geçti neden size batıyor bir turkiye cumhurıyetı vatandasının vekıl olması yorgo olsa önde saygı ıle eğilirdniz kusıra bakmayın ayrımcı milletsınız.sıkıya gelnce türkiye dersiniz

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
cansu 2018-08-05 16:13:37 @mert

bunu millet vekili olarak seçip oy verenlerin taaaaaa......... erkrkler daha iyi anlamıştır.zorla terbiyesiz eder.ŞEREFSİZ GARAGÖZ.buna inat zeki çeler e tam destek.çatlasın hataylı köpek

Beğenmedim! (10)
Avatar
umit tekin 2018-08-05 17:01:48

PKK ile kavga etmis. Sen ancak kendi golgenle kavga edersin. Zannedersem siddete meyilli birisisin.

Misafir Avatar
Antakyalı 2018-08-05 21:19:27 @umit tekin

Zaten adamın tipi eşkiya..Edermi eder..:-)

Beğenmedim! (3)
Avatar
Cyprua 2018-08-05 15:08:33

Bence sen belini kirma olayini abarttin be dostum madem askerlik yapamaycak kadar özürlüsün orda ne isin var orda isin varsa herseyin tam olması lazim ki halki temsil edebilesin halki temsil edebilmen icin onlarin yasadigi herseyi yasaman lazim pkk lilar ile verdigin mucadeleyi daglarda beklerdik kampuslerde degil iyi baytamlar sana herkes kimin ne oldugunu bilir ve hatalar 1 kereye mahsusdur

Misafir Avatar
mert 2018-08-06 21:21:25 @Cyprua

Yalnız beli değil ki..Bu duruma göre baştan aşağı özürlüdür bu fellah...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Emin 2018-08-06 00:58:10 @Cyprua

Ol ki bakanda kantinde falan yapmıştır, belkida komutan şoförü falan

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Emin 2018-08-06 00:58:09 @Cyprua

Ol ki bakanda kantinde falan yapmıştır, belkida komutan şoförü falan

Beğenmedim! (1)
Avatar
Polis mensubu 2018-08-05 17:19:35

Bu olayın tarihi nedir bilen varsa. Çünkü ben öyle bir vaka hatırlamıyorum. Bel kırılması ciddi bedensel yaralamaya giriyor. Sandığı kimdi. Yargılanmadı mı?

Avatar
kktc gerçekleri 2018-08-05 14:00:00

Pisliğinden kırıldı o belin..keşke kafan kırılsaydı!!

Misafir Avatar
mersinli 2018-08-06 21:19:14 @kktc gerçekleri

Geberseydi keşke...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-08-05 15:59:02

Parazit!!!

banner5

banner31