21 Nisan 2020 Salı 11:50
19225 Okunma
Besim Tibuk:“İsterim KKTC İngiltere’ye bağlansın”

Diyalog Tv’de Dünyaya Bakış programında elinde tespih ile programa katılan Tibuk, Türkiye yönetimine ağır sözler sarf etti.

Programda KKTC’nin Türkiye’ye ulaşım başta olmak üzere birçok konuda bağlı olduğunu ve  KKTC’yi kazıkladığını, Türkiye’nin KKTC’ye yeteri kadar yardım etmediğini iddia eden ve Türkiye’yi yönetenlere “yarı cahil” ifadesi kullanan Besim Tibuk’un aynı programda skandal bir ifade kullandığı daha ortaya çıktı.

Türkiye ile KKTC arasındaki ilişkileri değerlendiren Besim Tibuk, Türkiye ekonomisinin durumunun kötü olacağını söyleyerek, KKTC’nin İngiltere’ye bağlı olmasını istediğini belirtti.

İŞTE O SÖZLER...

Diyalog TV’de konuşan Tibuk, şunları söyledi: “Son 1 aydır Türk Lirası’nın buralara gelmesi, Türk hükümetinin ekonomiyi bilmemesidir. En kötü şey yarı cahildir, Türkiye’de, şimdiki ekonomi acemiliktir. Bunlar hep Batı finansına posta koyma, biz bize yeteriz konusu, IMF’yi öcü gibi göstermekten dolayıdır.

AKP idaresinin Kıbrıs’a olumlu baktığını düşünmüyorum. Türkiye’nin KKTC’yi yüz üstü bırakması hoş bir şey değil, bu da AKP’nin Kıbrıs’a olan düşmanlığından geliyor. Türkiye, KKTC’ye yine büyük kazık atacak, AKP idaresi giderse Kıbrıs rahatlar. AKP’nin düşmanlığı Afrika’daki karikatür krizi ile başladı"

Anahtar Kelimeler:
Besim TibukKKTC
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ada 2020-04-21 13:29:27

KKTC senin götün değilki herkese veresin.

Misafir Avatar
kibrisli 2020-04-25 23:55:48 @ada

osmanli verdi da? demekki osmanli gotveren imparatorlugu oldu sonuna dogru

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Daş 2020-04-21 15:49:48 @ada

Ahahahaahaha helal başkan

Beğenmedim! (2)
Avatar
Komik 2020-04-21 14:11:48

Gerçekten milli duyguları karıştırmadan objektif bakarak yorum yapacağım. Bazıları tarafından çok övülen İngiltere şu an kendi sağlık çalışanlarına hiçbir şekilde destek çıkamıyor, Kıbrıs Türklerine mi sahip çıkacak? Adamların kendi bakanı söylüyor diyor ki "Türkiye den sağlık, tıbbi malzeme gibi yardımlar alıyoruz ve 2 gün içerisinde bir yardım daha bekliyoruz." Aynı şekilde İtalya ve İspanya ya yapılan yardımlar var. Sahip çıkmıyormuş Türkiye KKTC'ye. Kimin yüzü bunu kızarmadan söyleyebilir? Sadece karayollarına yapılan yardım bile büyük bir mevla. Sadece 6 vaka görüldüğü zaman Türkiye den KKTC ye 75 milyon TL gelmedi mi? Sağlık malzemeleri gelmedi mi?

Peki tüm bunlar olurken Güney Kıbrısa kim yardım etti? Çin yardım etti. İngiltere mi yardım etti Yunanistan mı yardım etti? Hangi AB ülkesi yardım etti? Konuşmak için konuşan, topluma ve kendisine fayda göstermeyen insanların TV ye çıkmasını istemiyorum. Herkesin görüş ve düşünce özgürlüğü vardır ancak bu düşünceler dahi mantık içerisinde olmalıdır.

Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 10:30:19 @Komik

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Yaptığı haberler de habercilik kurallarına uygun değildir,tarafsız da değildir..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batandas 2020-04-21 13:06:17

Bunu anası İngiltere de doğurdu galiba.. ee ne de olsa kan ceker

Misafir Avatar
:) 2020-04-21 13:21:47 @Batandas

:D

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türk 2020-04-21 14:36:58

KKTC'nin ingiliz sömürgesine bağlanmasını isteyenin vatan haininden farkı yoktur.. Bağlanmak istediğiniz sömürgeciler T.C'nin gönderecegi tıbbi yardımları bekliyor.

Misafir Avatar
Kenan 2020-04-24 10:30:50 @Türk

Be gardaş bu haber kanalı korsandır,yeri yurdu belli değil..Yaptığı haberler de habercilik kurallarına uygun değildir,tarafsız da değildir..Künyesinde tek bir cep telefonu numarası ve bir de Bahar Sancar adında bir karının ismi yazar o kadar..Bunu bir soruşturmamız lazım..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türk 2020-04-21 16:00:37 @Türk

T.C devleti bu topraklarda bedel ödemiştir o yüzden bu topraklardan elini çekeceğini beklemek..Güneşin batıdan doğmasını beklemek gibi birşey..

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Türk 2020-04-21 15:57:22 @Türk

Yardımları ingiliz haber kaynaklarıda dogruladi.Ben iyi niyetli bir görüş olduğunu düşünmüyorum bu açıklamanın zamanlaması cok kotu.Bu açıklamayı yapan bu güne kadar T.C'nin kaymağını yemiş birisi arastırılsın en cok hangi ülkeden para kazanmış şirketleri.Nankör olmamak lazım.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Dd 2020-04-21 15:19:04 @Türk

Öte yandan ingiltereye bağlanma konusunda. Zaten burası ya Türkiyeye ya ingiltereye yada rum tarafına bağlanacak gibi. Adamın da düşüncesi ingiltereye bağlansın.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Dd 2020-04-21 15:16:42 @Türk

Emin ol bu gönderilen yardımları onlar talep etmedi bile. Bizimkilerin politik bir adımıdır ve bu yardım diye giden tonlarca şeyi kullanmayabilirler bile. Türkiyeden geldiği için.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Dd 2020-04-21 15:13:59 @Türk

Aslında bizim haber kaynakları öyle yazıyor. Bir de ingilerenin haberlerine bak çok farklı şeyler yazıyor. Şimdi bizim haberlere baktığında T.c öyle yaptı şöyle yaptı öyle büyük şöyle büyük. Ama onlara baktığında öyle değil ki.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Türk 2020-04-21 14:54:24 @Türk

Neden yardım ediyor tartışılır haklısın ben olsam yardım etmezdim ama benım anlatmak istediğim bel bağladıkları devlet kendi insanını bile düşünemiyor.Kıbrıs'ta bazıları herşeyi para zannediyor bak sömürgecilerde çok para var işe yarıyor mu??

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dd 2020-04-21 14:43:33 @Türk

Türkiye beden bu ingiliz piçlerine yardımda bulunuyor. Dünyada o kadar ihtiyaçlı türk devleti okadar ihtiyaçlı müslüman varken. Neden ingilizler. Bunun cevabını ver sen.

Beğenmedim! (3)
Avatar
zzxcxzc 2020-04-21 13:50:51

Nedir bu başka yere bağımlılık ille istiyorsunuz sizi si.sinler yani tek derdiniz bu bir millet olsun kendini bu kadar si..tirmek ister bravo sizin gibi vatan hainlerine

Avatar
Öz 2020-04-21 13:08:45

Özü sözü bir.İçi ne ise dışı da öyle. KKTC'ye en büyük yatırımı yapmış kişi. Eğitimli. Dünya ile ilişkili.KKTC vatandaşı olmak için asgari kriterler böyle olmalı.

Misafir Avatar
Daş 2020-04-21 15:47:39 @Öz

Mal olmak nasıl bir duygu ?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
:) 2020-04-21 13:51:36 @Öz

SEN BU ADAMIN TÜRKİYEDE NE KADAR İNSANIN HAKKINI YEDİĞİNİ BİLİYORMUSUN , BURADA BELEŞTEN MİLYONLAR KAZANMASA İDİ AYNISINI BURADADA YAPARDI

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
girne 2020-04-21 13:31:40 @Öz

Bu adam iyi bok olsaydı türkiye,den kovmazlardı

Beğenmedim! (8)
Avatar
Ergün 2020-04-21 13:31:08

Besimciğim ihanet kervanına hoşgeldin

Avatar