09 Eylül 2018 Pazar 20:51
Böyle uyarı olmaz!

Gazi Mağusa Belediyesi tarafından sokaklara asılan uyarı levhaları dalga konusu oldu. “Asgari ücret” yazamayan belediye çalışanları, “askari ücret” ifadesini kullandı. Dahası, sokağa pisleyen köpek sahiplerine ne kadar ceza kesileceği net olarak belirtilmezken “askari ücretin üç katı olabilir” gibi muallak bir tanımlama yapıldı. Vatandaşlar ise, bu gayrı ciddi levhayı alay konusu yaptı, belediye ekiplerinin daha ciddi olmasını istedi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Vehbi 2018-09-10 09:04:50

Gazi Mağusa da öyle yazılmaz,Gazimağusa olarak yazılır

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-09-10 09:13:41 @Ali Vehbi

Beğenmedim! (0)
Avatar
nnn 2018-09-10 09:43:25

dinime küfreden müslüman olsa... de ve te eklerini ayırtedemeyen sözüm ona bu gazete belediyeyeyi eleştirir... Ali Vehbi taşı koydu ama siz yine düzelmezsiniz...

Avatar
ati 2018-09-10 00:33:22

Sokaklar buz gibi yollar jilet her yer pırıl pırıl kopeklere taktılar :D

Avatar
Böyle haber olmaz! 2018-09-10 10:12:21

Keçi güldü goyuna.

Avatar
Kktc 2018-09-10 10:17:28

Ne yapsın belediye para yok kaynak lazım. Salamis yolu yol çalışmaları seçim bitti taş taş üstüne koyulmadı ne zaman bitecek bu yol çalışması. Yollarımız hep yama delik deşik hangi çukura duşmeden geçeceğimizi bilmiyoruz.

Avatar
umit tekin 2018-09-10 12:21:50

Apartman aralari pislikten gecilmez .Yol kenarlari deseniz ayni,ama kopeklere takmislar.Eskiden zabita aprtman sahiplerine uyari verir ve ceza keserdi.Ama simdi apartmanlarin yanindan gecerken utaniyorum,tiksiniyorum.

Avatar
:) 2018-09-09 21:37:43

ahahahah

Avatar