16 Mayıs 2020 Cumartesi 16:09
3137 Okunma
Bugün itibari ile görevimin başındayım.

Büyükkonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu kişisel sosyal medya hesabından açıklama yaparak görevinin başında olduğunu söyledi. Sennaroğlu'nun açıklaması Şu şekilde: ''Yaşanan son gelişmeler ile ilgili Avukatlarımız ilerleyen günlerde gerekli açıklamaları detayları ile yapacaktır. Bugün itibari ile görevimin başındayım.. Komuoyuna saygı ile duyurulur. Ahmet Sennaroğlu Büyükkonuk Belediye Başkanı''

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-05-16 20:04:00

yuzsuzlugun, rezaletin. aymazligin, dangalakligin, piskinligin, rezilligin, ve tabii ubp'liligin da bu kadari..

Misafir Avatar
nicosia 2020-05-17 19:46:20 @dervis

Rum un yalaka köpekleri hep birlikte havlamaya başladılar. Güney bunların ödeneklerine biraz zam yapar be gardaş.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kamil 2020-05-17 16:59:04 @dervis

Zıkkımını yesin,yedik sonra baksanıza kafası da bir o kadar büyümüş yere tartıyor tipsizin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ersen 2020-05-17 16:54:59 @dervis

Sn.CypTr kardeşim,"Fakat burada etik olmayan, zanlı olmuş Kamu görevi konumunda olan bir önemli yetkilinin, davada aklanacağı zamana kadar görevinden uzaklaştırılmaması olmuştur." diyorsun..Sana yerden göğe kadar katılıyorum..Olması gereken de buydu ama nedense yapılmadı.. Adamda ahlak,topluma karşı saygı olmuş olsaydı istifayı basar yargılanacağı günü beklerdi...Ama bu Allahın belası köftehora adam demek bile yanlış...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CypTr 2020-05-17 13:01:21 @dervis

Tabi ki masumiyet karinesi önemlidir. Fakat bu olayda yetkililerin açıklamalarına göre şüphe sonrası ayrıca “Teknik Takip” yapılmış. Yani bir düre zanlılar izlenmiş, taşlar oturtulmaya çalışılmış. Kefalet sistemimizde var ve uygulanabilir. Fakat burada etik olmayan, zanlı olmuş Kamu görevi konumunda olan bir önemli yetkilinin, davada aklanacağı zamana kadar görevinden uzaklaştırılmaması olmuştur. Politika zor bir denklemdir fakat bir şekilde formülleri değişmeye zorlanmazsa çürümeye devam etmeye mahkumdur. Suçlu ise zaten Halk nezdinde gereken ceza fazlasıyla verilecektir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yazıklar Olsun! 2020-05-17 11:08:55 @dervis

Adama bakın yaw,çıkmış bir de işimin başındayım diyor yüzsüz...Hemen istifasını vereceği yerde hala daha martaval okuyor ahlaksız.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakkı 2020-05-16 23:25:31

Ulan sende yüz surat olsaydı maymun gibi çıkıp da "ben görevimin başındayım1" demezdin...Utanmaz arlanmaz...

Avatar
yurttaş 2020-05-16 21:35:11

Avukatın niye açıklama yapacak?...ne halt yediğini dürüstçe anlatsan da dinlemek isteyen dinlesin olmazmıydı?.Kimsenin umurunda değilsin artık bence..çünkü İmajı çizdirdin birkere..

Avatar
vatandaş 2020-05-16 18:54:19

ırkçı portakal oldu hırsız portakal

Avatar
Cırt 2020-05-16 20:38:51

Foyan çukdı meydana senin da

Avatar
Vatandaş 2020-05-16 20:25:47

Zamanında yediydin canını naturland için.
Şimdi ahı çıkar
Ahmet beyyi

Avatar
karpaz tilkisi 2020-05-17 11:06:43

hos geldin portokal bambino. AKINCIYA yaptığın utanmazlığı unutmadık be şımarık.

Misafir Avatar
Köylüsü 2020-05-17 11:47:55 @karpaz tilkisi

Görevinin başındaymış gavat,başka bişeyin başında olsaydı daha iyi olmazmıydı?Ki hakkıdır!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zehra 2020-05-17 12:06:02

Sırada ne dolandırıcılık var acaba