18 Eylül 2019 Çarşamba 15:12
Bulut Akacan'a tutuklu yargılama!

Yasadışı sanal bet suçundan tutuklanan ve yaklaşık 2 haftadır tutuklu bulunan iş insanı Bulut Akacan’a mahkeme 3 ayı geçmemek suretiyle cezaevine gönderildi.

Bugün çıkarıldığı mahkemece tutuklu yargılanmasına karar verilen Akacan ile birlikte aynı suçlamayla yargılanan iki kişi daha cezaevine gönderildi.

Akacan’ın 2019’da ikinci suçu ile mahkemenin karşısına gelmesi nedeniyle tutuklu yargılanmasına karar verdi

banner22
Son Güncelleme: 18.09.2019 15:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2019-09-18 15:50:33

keser döner sap döner gün gelir hesap döner bulut efendi çuvallara para basma zamanı değil artık hesap verme zamanı aç gözlülüğün doyumsuzluğunun esareti onca gençleri ev tut sanalbet şimdi içerde canlıbet oynarsın

Avatar
Kuzey 2019-09-18 16:41:12

KKTC de adaletin olduğunun ve yargı sisteminin adama göre değil yasaya göre işlediğinin güzel bir örneği.
Tebrikler KKTC Mahkemeleri.

Misafir Avatar
Ahahahaha 2019-09-18 17:36:24 @Kuzey

Ahahahahahahhaahahahahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2019-09-18 15:25:15

BETER OL

Avatar
gercek vatandaş 2019-09-18 16:18:55

sadece buysa assınlar kendini

Avatar
Hasan civelek 2019-09-18 19:35:11

Akacanın bet işini yapmadığını bilmeyen yoktur adada bence en az 10 yıl yatmalı tüm servetini sanal betten kazandı adaletin acımaması gerek bu tarz adamlara

Avatar
Çakma devlet 2019-09-19 08:42:05

Çakma devletın çakma iş adamı

Avatar
huseyin fedai.. 2019-09-19 06:16:16

akacani iceriye atmakla kktc yikmak icin ugrasmak ayni seydir. yukselen insanlari iftiralarla iceri tikamak artik kktc nin adeti oldu. onca calisan ekmeginden olabilir. adalet yerini bulacaktir. akacanin sucsuz olduguna nerdeyse tum kktc de yasayanlar inanmaktadir. ben de yurekten inanmaktayim. yipratmayalim is insani ve bircok yardim gerceklestiren bu gibi insanlari.

Misafir Avatar
XxX 2019-09-19 13:04:10 @huseyin fedai..

Lan siktir git oç suçsuzmuş yarrağa bak sen lan ada'da bilmeyen mi var suçsuz olduğunu it oğlu it taşşaklarını yalamaktan bıkmadın mı adamın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dervis 2019-09-19 08:36:49 @huseyin fedai..

huseyin fedai..bos zamanlarinda yargiclik mi yapiyorsun..sen kendi adina konus..bu adami insanlar gormek dahi istemiyor. hangi tasi kaldirsan altindan bu cikiyor..

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31