07 Ocak 2019 Pazartesi 20:40
Bulut Akacan tutuklandı!

Ülkemizin ünlü iş insanlarından Bulut Akacan tutuklandı. Öğrenilen bilgiye göre uzun süredir Bulut Akacan’dan parasını isteyen Erhan Başay'ı ve yanında bulunan Zeki Asımoğlu'nu korumaları ile döven Bulut Akacan tutuklandı. Erhan Başay ve Zeki Asımoğlu  bugün öğle saatlerinde yemek yemek için Girne’de bir restoranda oturdu. Kısa süre sonra Bulut Akacan ve iki koruması mekana girerek Başay ve Asımoğlu’nu ciddi şekilde darp etti. Öte yandan Erhan Başay, uzun süredir Bulut Akacan’dan alacağını tahsil etmeye çalışıyordu. 

Bugün saat 14.00 sıralarında, Girne'de Salih Miroğlu Caddesi üzerinde, Bulut Akacan, yanındaki iki koruması (V.G. (E-24) ve O.Ö. (E29))  aralarında sorun bulunan ve o esnada cadde üzerinde bir restoranda oturmakta olan Erhan Başay'a elleri ve ayakları ile gelişi güzel vurup adı edileni ciddi şekilde darp etti. 

Ayrıca V.G, Erhan Başay''ın yanında bulunan Zeki Asımoğlu'nu ciddi şekilde darp edip, yere düşürmek suretiyle de kafatasının çatlamasına sebep oldu. Olayda ciddi şekilde yaralanan Zeki Asımoğlu, Girne Dr. Akçiçek Hastanesinde yapılan tedavisinin ardından Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesine sevk edilerek burada müşahede altına alınmıştır. Bulut Akacan ve korumaları  V.G, ile O.Ö. tutuklanırken olayla ilgili polis soruşturması devam ediyor.

banner22
Son Güncelleme: 08.01.2019 10:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-01-08 07:12:21

naylon kktc'nin cakma is adami..ama is sahtekarliga, namussuzluga gelince bir numara..

Avatar
Ne memleket 2019-01-07 22:19:08

Efendilik galmamış yazık. Esgiden borcu olan insan utanırdı. Aç galayımda aman sırtımdan yük galksın derdi.
Yokda borcunu isdeyendene dayak atacak? Terbiye edilmemiş veletden ne farkı var bu davranışın? Ayıp ayıp

Misafir Avatar
Veli 2019-01-07 22:32:29 @Ne memleket

Babası Mehmet Bey de ne kadar efendi bir adam..Bu nerden çekti böyle çektiği damarlar kurusun pisliğin...Bu bondoboksilerde hep vardır bu kompleksler bu kendini ispat etme sorunları..Ama en sonunda zararı kendilerine dokunur..Lanet olsun kendine...

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ugur 2019-01-07 23:08:47

Birda bu davari milletvekili adayi koydu bazilari...memlekete bak...ortakik voyvoda doldu..

Avatar
Vey 2019-01-07 23:27:56

Bakalım paramı güçlü . Adalet mi ?
Ha cevabı ben biliyorum.

Avatar
Sadik 2019-01-08 07:28:46

Bu bodurun gercek adi Sadik. Daha bes on sene oncesine kadar Bostancida otururdu. Babasi polisligi birakip ticaretle ugrasmaya basladi. Ailesi cok duzgun insanlardir. Simdi bu herif nasil olduysa isadami oldu, koruma tuttu, adam da dovdurur. Insan hayatta hersey olabilir. Onemli olan adam olabilmek.

Avatar
Gıbrızlı 2019-01-07 22:24:49

Cahile para ve güç teslim edildi kaldıramadı! Aklın yetmediği yerde şiddet başlar!

Avatar
Ertaç Eser 2019-01-08 09:44:48

Bu alacak verecek davalarında maalesef mahkeme alacaklıyı korumuyor.Mahkeme yıllarca sürüyor,insanlar mahkemeye gelmiyor bile.Ben birbuçuk sene eşimle gittim,adam birdefa bile mahkemeye gelmedi.Adam suçlu bulundu ama 20000 tl mi alamadım.Adam elini kolunu sallayarak yolsuzluğa devam ediyor

Avatar
cansu 2019-01-07 21:34:06

mamleket voyvoda doldu

Misafir Avatar
caner 2019-01-07 21:41:43 @cansu

Memleket BULUT AKACAN gibi adamlarla gurur duymalı ;)

Beğenmedim! (19)

banner5

banner31