31 Ağustos 2018 Cuma 13:31
Büyükelçi Kanbay, geçilen süreçte birlik beraberlik çağrısı yaptı

Büyükelçi Kanbay, Türkiye’de ve KKTC’de bazı ekonomik konularda sıkıntılı günlerden geçildiğini söyledi.

Büyükelçi Kanbay, “bu zorluklar karşısında benim bir kardeşiniz olarak temennim bu zor dönemde yapılacak işleri veya alınacak tedbirleri küçük hesapların rövanşları olarak veya siyasi oyunların malzemeleri olarak kullanmamamız. Birbirimize zarar verecek yanlış veya yanlış fikirler yaratacak kelimelerle bu konuları aramızda tartışmamamız. Ekonomik sıkıntıların aşılmasına ilişkin el ele vereceğimiz çalışmalarla birlik beraberlik ruhunun yaşanması gerekiyor” dedi.

Partiler, liderler ve milletvekili hesaplarıyla değil, halkın bütün olarak el ele vermesi gerektiğine işaret eden Büyükelçi Kanbay şöyle konuştu:

“Özel sektörün, kamuyu yöneten bürokratların özellikle fazla mesaiyi yapmayız diye naz yapan insanların biraz daha akıllarını başlarına toplayıp bu zor dönemi hep birlikte aşmamıza yardımcı olmalarını bekliyorum”

BRTK

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-08-31 13:37:26

Adam haklı. anormal bir dönem bu. Bir bekleyin biraz. 3 kuruş için devlete milyonlar ödettiniz. Ne tatlı paranız varmış. Elçi çok haklı. Hükümet tedbir almaya uğraşacağına sizinle uğraşır.Enerjilerini alıyorsunuz.

Avatar
kıbrıslı 2018-08-31 14:35:35

Arkadaş ben hiç bir partiye kayıtlı olmayan biriyim. Nacizane kiralık yerim var. %40-50 indirim yaptım. İnsanların canını mı alacağız. Siz de fedakarlık yaparsınız mutlaka mesaiye kalmakla. Çok yorulmayın bundan sonra. Üç kuruş!! için. Daha fazla adam alsınlar. siz de maaş kadar fazla mesai alıp yorulacağınıza evinizde paşa paşa parasız oturun.

Avatar
Venedikli 2018-08-31 21:23:49

Türkiye Arab Cumhuriyeti Elçisi yani valisi ,yani işgalin temsilcisi bu işe kızdı . Taaaaaaa

Misafir Avatar
tc 2018-08-31 21:31:51 @Venedikli

işgalci dediğin senin ananı rumun yaragından kurtardı o gelmeseydi anan yarak tarafından haftalarca sıkılerek ölecektı anan

Beğenmedim! (6)
Avatar
Ek Mesai hirsizi 2018-08-31 14:06:27

Sayin elcim sizin naz niyaz desiginiz bizim emegimiz.siz bayramlarda evinizde misil misil uyurken biz ailemizi cocugumuzu ardimizda gozu yasli birakip ise gitmek zorundayiz.biz mesai istemiyoruz o yuzden de mesaiye gitmiyoruz.normal vardiyamiza gidiyoruz.madem oyle buyurun bir tatil gununuzde de sizde bizimle nobete gelin.yada butceye katki olsun bu ay maasinizi bir fakire bagislayin.ne dersiniz bunu yapabilirmisiniz.biz halk olarak elimizi degil tum vucudumuzu tasin altina koymus durumdayiz.siz de parmaginizi koyarmisiniz.saygilarimla...

Avatar
Ertaç Eser 2018-08-31 15:26:24

Artık bu ülkeye daha fazla nüfus.yabancı işçi getirilmesin.Vatan ,millet uğruna bu yabancı işçileri bırakıp Türk işçilerimizle çalışalım,hem çok ucuz işlettiğiniz işçilere hemde vatandaşlarımıza yazık.

Avatar
Gibri 2018-08-31 21:27:27

Elçi beyiiii senin milletten nüfus aktarmasaydın 1974 den beri ,benim memurumun ek mesaiye ihtiyacı yoktu . Çek nüfusunu ne hastahane , ne hapishane ne da okula ihtiyacımız yoktur .

Avatar
dervis 2018-08-31 15:36:27

yoksa?

Avatar