27 Mayıs 2019 Pazartesi 11:50
Çalık’ın ölümünde ihmal iddiası

Merkezi Cezaevi’nde önceki gün aniden rahatsızlanan ve kaldırıldığı hastanede yaşamını yitiren 27 yaşındaki Mithat Can Çalık adlı mahkumun ölümünde ihmal olduğu iddia edildi. Mithat Can Çalık’ın üç ay önce babasını kaybettiği, bu nedenle depresyonda olduğu öğrenildi. Cenazeye gidemediği için bunalımda olduğu belirtilen Çalık’ın psikiyatri destek almak için yardım talep ettiği ancak bu talebin reddedildiği iddia edildi.

Çalık’ın Merkezi Cezaevi’nde rahatsızlandıktan sonra gardiyanların Cezaevi Müdürü Metin Bilmem’e durumu bildirdiği ancak buna rağmen Çalık’ın tam beş saat sonra hastaneye kaldırıldığı belirtildi. Çalık’ın ölümüne aşırı dozda uyuşturucu içmesinin neden olduğu ve şu an cezaevinde de gizlenmiş yerlerde uyuşturucu bulunduğu iddia edildi. İçişleri Bakanlığı’nın da konuyla ilgili harekete geçtiği ve Cezaevi Müdürü Metin Bilmem’i görevden alabileceği kaydedildi. Öte yandan Mithat Can Çalık’ın babası öldükten hemen sonra 16 Mart 2019 tarihinde sabaha karşı 04.00 sıralarında sosyal medya hesabından babasının fotoğrafını paylaştığı ve altına da “Ben bu hayatta sevdiğim hiçbir şeye hiçbir insana doyamadım. İnşallah bu yaşadıklarımız başka bir alemde kefaret olur yoksa bunları neden ben yaşadım diye bu kaderden davacıyım Rabbîm” yazdığı görüldü. Çalık’ın cezaevinde iken nasıl cep telefonu ve internet kullandığı merak konusu oldu. Bu arada Mithat Can Çalık’ın ölüm nedenine ilişkin tetkikler devam ediyor. Çalık’a dün yapılan otopside ölüm nedenin tespiti için kan ve doku örnekleri alındı. Kesin ölüm nedeni yapılacak ileri tetkiklerin ardından belli olacak.


Halkın Sesi

banner22
Anahtar Kelimeler:
Mithat Can Çalık
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-05-27 14:53:10

nasil ilgileniyor..abuk sabuk, yanlis ve hastaya yaramayan ilaclari revire bakan gardiyanlar vermiyor mu..hasta mahkumlarin doktoru gorebilmeleri icin ancak olmeye yakin olmalari gerekmiyor mu..insanlar koridorlarda, yerlerde istif halde yatmiyor mu..bu sicakta 10 kisilik odada 40 kisi kalmiyor mu..istedikleri ilaci alabililiyorlar mi..koguslarda ayni anda herkes sigara icmiyor mu..havalandirmaniz var mi.. siz bu mahkumlari devlet adina tutmuyor musunuz..o zaman bu insanlari korumak mukellefiyetiniz yok mu..sahi siz devlet misiniz..

Avatar
Vatandaş 2019-05-27 13:20:20

Konuyu bilip bilmeden yazmayın be kardeşim önüne gelen cezaevine yükleniyor ordaki gardiyanlar ilk müdahaleyi yaptı metin bey her mahkum her tutuklu ıle ilgileniyor olurda uyuşturucu çıkmazsa cezaevinde doktor hemşire yok diye müdür mü suçludur yoksa bakanlık mı?

Misafir Avatar
dervis 2019-05-28 08:54:37 @Vatandaş

her kimlerse o kogustan sorumlu gardiyanlar ve de mudur..ayni hapishaneye mahkum olarak konmasi gerekir. bunlar sucludur..75 yasindaki adami trafik kazasindan oraya koymayi biliyorsunuz. olume ihmal nedeniyle sebep olmak da ayni cezayoi gerektirmez mi..neden gardiyanlarla mudure dava okumuyorsunuz..saticilarla bir olup genclere tuzak kurarak yarim gram hint keneviri icin hapishaneyi 20 yasindaki genclerle doldurmayi cok iyi beceriyorsunuz..bravo

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yakını! 2019-05-27 20:03:46

Orda doktor hemşire olmak zorunda ! Peki neden 5 saat sonra hastaneye kaldırılıyor neden izin verilmiyor bir insan nasıl babasının cenazesine yollamaz sen nasıl bir insansın ki böyle bir yorum yapıyorsun yazık size yazık.

Avatar
meç 2019-05-27 20:04:57

siz cezaevinin durumunu biliyormusunuz yorum yazıyorsunuz o uyuşturucı girdi müdür nerde gardiyan nerde

Avatar
Yakını! 2019-05-27 20:15:32

Metin bilmem hapishanede bir psikologun görev yaptığını ve ihtiyaç olduğunda sinir-ruh doktoruyla görüşerek mahkumlara yardımcı olmaya çalıştıklarını belirtti. Kaynak: “UYUŞTURUCUNUN CEZAEVİNE GİRMESİNE ENGEL OLAMIYORUZ” Diyor sen nasıl bir müdürsün nasıl engel olamıyorsun. Psikiyatri var diyor konuşmasında neden görüşmüyor o zaman neden abimi hastaneye götürmüyorlar neden 5 saat sonra gidiyor neden Bu bedeli nasıl ödeyecekler

Avatar
Vatandaş atila 2019-05-28 00:30:28

Adalet dışaridada içeridede yok bunu anladık ancak sozkonusu sağlıksa onda bari adil olun cezada adil olamıyorsunuz bari ćok basit insani konularda elinizden bişey gelsin o cezaevine uyuşturucuyu kim sokar nasıl sokar onu vatandad değil müfettişler araştırıp bulmalı ve gerekenleri yapmalıdır sağlık konusundaki umursuzluk bilinen bişey bunun ortaya çikması için illa birinin hayatıni kaybetmesimi gerekiyordu hesabıni kim verecek o çocuğun oradaki mahkumların sağlığı devlete emanettir bunun hiçmi cezası yada bedeli olmayacak yada nereye kadar gidecek bu şekilde bizimde içiride yakınımız var rahatsızlandığında hastaneye sevk etmediler aradım cezaevini bir gardiyan ćiktı ve neden göndermiyorsunuz diye sorduğumda ukala bir tavırla buna senmi karar vereceksin dedi ve yüzüme kapattı telefonu şimdi soruyorum o gardiyana bu çocuğun ölümüne kim karar verdi!!!!

Avatar
Yakın 2019-05-27 21:55:38

İçeriye telefon sokulmuş uyuşturucu var ihmal var bunun bedelini kim ödeyecek gencecik bir insan öldü

Avatar