15 Ekim 2019 Salı 08:27
Çavuşoğlu'ndan Kıbrıs Açıklaması

Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de, Türk Dili Konuşan Ülkeler İşbirliği Konseyi Dışişleri Bakanları Toplantısı’nda Kıbrıs konusunda değerlendirmelerde bulundu.

Çavuşoğlu konuşmasında , siyasi bir çözüm bulunana kadar Kıbrıs Türkleri’nin meşru haklarını korumaları gerektiğine dikkati çekti.

Çavuşoğlu, Türk Konseyi üyelerinin de haksız izolasyonu kırmak ve adil bir çözüm bulmak için Kıbrıs Türkleri ile birlik göstermelerini beklediklerine işaret etti.

Çavuşoğlu ayrıca Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne Budapeşte temsilcilik ofisi açtığı için Macaristan’a teşekkürlerini iletti.

(BRT/AA)

banner22
Anahtar Kelimeler:
çavuşoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlayda 2019-10-15 10:30:00

Biz kendimizi sizin gibi bir halt sanmayız Au Eşşeği. Bu topraklar bi,ze lazım diyor bir da utanmadan . Dağdan geldi bağdakini kovacak.Hani be sizin garantörlüğünüz?

Misafir Avatar
Au 2019-10-16 15:50:21 @İlayda

Kiskanmadim Hasret, ben sizin gibi dusunen kesime hayatin bunlardan ibaret olmadigini genc nesli iyi kullanmaniz gerektigini, gelisip buyumenizi istedigimi soyledim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasret 2019-10-16 14:11:06 @İlayda

Au'cuğum,çok kıskandıysan çekinme de gel sen de bize katıl misafirimiz ol biz de senin kölen olalım olurmu..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasret 2019-10-16 14:09:18 @İlayda

>>Sebebi ise siz dünyevi zevklerinizin kolesi olmussunuz. Derdiniz para, gezmek tozmak, alisveris vs vs... Birazcik vatan sevginiz olsa idi bu zavalli zevklerinizin vatansizliga ragmen devam etmesine, bastirilamamasina karsi dururdunuz. Ama ne yaziktir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasret 2019-10-16 14:07:49 @İlayda

>>Sebebi ise siz dünyevi zevklerinizin kolesi olmussunuz. Derdiniz para, gezmek tozmak, alisveris vs vs... Birazcik vatan sevginiz olsa idi bu zavalli zevklerinizin vatansizliga ragmen devam etmesine, bastirilamamasina karsi dururdunuz. Ama ne yaziktir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:42:46 @İlayda

wenn du anständig bist

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:38:58 @İlayda

Buonanotte "Au" amcam..Ci vediamo presto!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:34:36 @İlayda

"Au" amcam be,şu cinnah caddesindeki TOLON taverna duruyormu? Bişey daha,Akay'daki şu ocakbaşı? yada süreyya...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:26:42 @İlayda

Aslanım "Au" amcam benim:) Bu kadar kafa patlatıp yazacağına,ona ötekine ders vereceğine başını iki elinin arasına alıp da "neden dünyanın hiçbir yerinde bizi sevmiyorlar" diye düşünmedin yada düşünmüyorsun be amcam? Çünkü kendinizi sevdiremiyorsunuz (genellemiyorum)..Aşağıda verdiğim örnekler daha birkaç tanesi,yüzlerce sayabilirim...Yani bu memleket insanı bunları ne diye yaşasın..Senin kaldığın apartmanda böyle bişey olsa sen naparsın?Hadi de bakim akıllı amcam benim...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:25:41 @İlayda

Herseyin haber yapilmamasi diger ulkelerde suc olmadigini gostermiyor. Basta mersinli olmak uzere diger cahiller ezbere degil arastirarak konusun.....!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:25:40 @İlayda

Herseyin haber yapilmamasi diger ulkelerde suc olmadigini gostermiyor. Basta mersinli olmak uzere diger cahiller ezbere degil arastirarak konusun.....!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:20:45 @İlayda

Ne sacmalayacaginizi merak ediyorum gercekten. Ben ispatlarla konusuyorum suc orani siralamasinda 63. Ulkeyiz ne yazik ki. Fakat ingiltereniz ABD niz fransaniz bizden coook daha yukaridalar kontrol edin lütfen.!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:18:50 @İlayda

Kontrol edersiniz butun suc kategorilerinde turkiye ingilterenin altinda tecavuzden hirsizliga herseye tek tek bakabilirsiniz. Yil yil inceleyin lütfen cahilce konusmadan once :D

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:17:46 @İlayda

https://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp?title=2018

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:16:14 @İlayda

Mersinli bizi kendinizle karistirmayin lutfen. Yapacak bir isin olmadigi icin haber stoklayan sizsiniz. Devam edin lütfen. Telefon numaranizi veya iletisim bilgilerinizi verirseniz bende musait zamanda stok yapip size diger ulkelerin sic oranlarini

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:13:09 @İlayda

Bosuna soylememisler ne soylersen soyle, soylediklerin karsindakinin anladigi kadardir diye. Hepinize iyi delirmeler. Bokunuzu bicaklamaya devam edebilirsiniz hirsinizdan...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:11:31 @İlayda

İstedigini sayabilirsin Mersinli. 82 milyon nufusun oldugu yerde suc oluyor maalesef. Munferit suclari saydigin icin utanmam mi gerek?? İngiltereyi de sayarmisin sana zahmet. Saydiklarin keske dunyanin hicbir yerinde olmasa ama oluyor iste ne yazik

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:06:55 @İlayda

"Au" efendi..Gerçekleri okuyup da görünüz..Daha bunların binlercesi var..Aptaşl aptal geçmişsin makinenin karşısına,yapacak başka da bişeyin yok lo lo lo okuyorsun...Aferiiiin !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:04:20 @İlayda

Daha sayalım mı? Bu durumda kim sizi ne yapsın be efendi...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:03:24 @İlayda

Konusmalarindan seviyenin ne kadar sig oldugu belli oluyor. Kufur etmeden kendinizi ifade etmeyi beceremeyecek kadar aptalsiniz cunku :D

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:02:46 @İlayda

Cinayet davasında karar 9 Ekimde açıklanacak!
https://www.gundemkibris.com/kibris/cinayet-davasinda-karar-9-ekimde-aciklanacak-h282975.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AU 2019-10-15 21:02:11 @İlayda

Soylediklerim cok mu acitti caninizi :D. Gercekler aslanim bunlar gercekler. O yuzden boyle edepsizlesip kufur etmeye basladin hemen, gocundugunu bu kadar belli etme

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
AU 2019-10-15 21:02:10 @İlayda

Soylediklerim cok mu acitti caninizi :D. Gercekler aslanim bunlar gercekler. O yuzden boyle edepsizlesip kufur etmeye basladin hemen, gocundugunu bu kadar belli etme

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:00:53 @İlayda

İse yaramazlar ordususunuz hepiniz. Kudura kudura oturun bayragimizin altinda. Sonsuza kadar biz burdayiz cikartabilen cikartsin, cikartamayan kendisi ayrilabilir. Cahil karpaz eşekleri sizi..

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 20:58:46 @İlayda

Ankaranin çöplüğü Kktc den modern cahil cuheyla. Bokunuzun icinde yuzmeye devam edin. Sunuda asla unutmayin kendinizi yirtsanizda KKTC den Türk askeri cikmayacak. Dunya tersine donene kadar burdayiz. İsine gelmiyorsa cikartta gorelim fino.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 20:57:25 @İlayda

Dogma buyume ankaraliyim. 7 sulalemde ankarali cahil savas Turkiye’ nin isgal asla isgal edilmemis bolgesi yani Nico. Sen kendi kanini arastir kirma kopek seni.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:57:12 @İlayda

Cinsel saldırı zanlıları tutuksuz yargılanacak
https://www.gundemkibris.com/kibris/cinsel-saldiri-zanlilari-tutuksuz-yargilanacak-h282810.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 20:55:37 @İlayda

Sizden bir yol olmaz cahil cuheyla ayak takimi!!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 20:55:18 @İlayda

Ulkelerin coplerini toplayip yedek parca yaparsiniz, ulkenizde sifir mal yok. İnternet gsm saymiyorum bile, cehaletiniz yuzunden gunes dogmuyor ulkenize. Hala bos bos konusmaktan geri kalmiyorsunuz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:55:01 @İlayda

Şarap hırsızı tutuklu yargılanacak
https://www.gundemkibris.com/kibris/sarap-hirsizi-tutuklu-yargilanacak-2-h282963.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 20:54:11 @İlayda

Cahilde sizsiniz adi de sizsiniz garibanlar. Dunyanin d sini gormemissiniz. Bir avuc dunyadan kopuk bir ulkede herkesi cahillikle sucluyorsunuz yazik size gercekten yazik. Dagli sizsiniz, cahil sizsiniz, terbiyesiz sizsiniz. Gormemisler sizi.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:53:17 @İlayda

Bozlar cezaevine gönderildi
https://www.gundemkibris.com/kibris/bozlar-cezaevine-gonderildi-h282967.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:51:29 @İlayda

Sarhoşken Market Çalışanına saldırdı
https://www.gundemkibris.com/kibris/sarhosken-market-calisanina-saldirdi-h283032.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:50:17 @İlayda

Girne Ağır Ceza Mahkemesi, Şanverdi aleyhine 28 yıl hapislik kararı verdi.
https://www.gundemkibris.com/kibris/girnedeki-cinayetle-ilgili-karar-aciklandi-h283051.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-15 20:49:11 @İlayda

Tacizci Mehmet Terkan 3 yıl hapis yatacak
https://www.gundemkibris.com/kibris/tacizci-mehmet-terkan-3-yil-hapis-yatacak-h282973.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Savash 2019-10-15 20:41:10 @İlayda

Ulan "Au" dallaması cahil..Hassiktir ordan rezil..Kim sizi napsın bee?Gittiğiniz girdiğiniz heryeri bok ediyorsunuz,içine ediyorsunuz,dünyada nekadar pislik varsa yapıyorsunuz.Hergün gazete manşetleri sizin yaptığınız pisliklerle dolu..Ondan sonra da TC düşmanlığından bahsediyorsun..TC düşmanlığı diye bişey yok,senin gibi düşünenlere/pislik yapanlara düşmanlık var..O cahil kafana sok bunları Allahın dağlısı..Gocunduğun bişeymi var acaba..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mau 2019-10-15 20:20:00 @İlayda

Bu "Au" denen hülyalı dün gece çk güzel rüyalar görmüş,başkalarına anlatamamış bize anlatıyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:53:20 @İlayda

Dusmanlik yapmak, sizi asagilamak icin yazmadim herhangi birseyi ama istediginiz sekilde algilayabilirsiniz hic umrumda degil. Sadece umarim bazi seylerin farkina sizde varabilirsiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:53:17 @İlayda

Dusmanlik yapmak, sizi asagilamak icin yazmadim herhangi birseyi ama istediginiz sekilde algilayabilirsiniz hic umrumda degil. Sadece umarim bazi seylerin farkina sizde varabilirsiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:51:26 @İlayda

Turkiye Cumhuriyetin de var olmus ve var olacak tek önder Mustafa Kemal Atatürk’ ün genclere verdigi vatan sevgisiyle calisma askina verin evlatlariniza

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:50:25 @İlayda

Kimseden birsey beklemeyin. Siz uretin siz kurun, siz basarin. Evlatlariniza ingiltere Ab guzellemeleri yapmak yerine ulkesini sevdirin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:49:16 @İlayda

Vatan sevgisiyle yasayin ve calisin. Özünüzün pesinden gidin. Gelismek icin gelismis ulkeleri taklit etmenize gerek yok. Hizli adimlar atilabilecek bir ulkesiniz. Kucuk oldugunuz icin buyume oraniniz yuksek olacaktir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:47:50 @İlayda

Ulkenizi tanitin, gelisin, uretin, buyuyun, guclenin bunlarin hepsini cani gonulden isterim. Ancak sonradan gorme olmayin, elinize imkan gectiginde goz oymaya kalkmayin. Yapabileceginizden degil de bunu dillendirmeyinde

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:30:52 @İlayda

Ha bu arada soylemeyi unuttum garantörlüğümüzün nerede oldugunu merak ediyorsan kislalari gezebilirsin. Orda ki vatan evlatlarina bakabilirsin. Hangi sancagin golgesinde sancak diktigini dusunebilirsin tabi eger kalbinde atalarindan bir parca varsa..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:22:47 @İlayda

Parmak uçlariniza ancak kalkabildiginizde Türkiye’ ye tepeden bakabileceginizi dusunen asagilik komplekslerinize esir olmaya devam edin. Baska bir sorun varsa memnuniyetle cevaplamak isterim İlayda..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:22:46 @İlayda

Parmak uçlariniza ancak kalkabildiginizde Türkiye’ ye tepeden bakabileceginizi dusunen asagilik komplekslerinize esir olmaya devam edin. Baska bir sorun varsa memnuniyetle cevaplamak isterim İlayda..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:21:14 @İlayda

Neyseki yuzde yuzunuz sizin gibi aidiyeti tarihine olmayanlardan degil. Onlarin hatrina bugunleri yasiyorsunuz ve onlara asagilik muamelesi yapiyorsunuz. Çok komiksiniz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:21:13 @İlayda

Neyseki yuzde yuzunuz sizin gibi aidiyeti tarihine olmayanlardan degil. Onlarin hatrina bugunleri yasiyorsunuz ve onlara asagilik muamelesi yapiyorsunuz. Çok komiksiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:18:55 @İlayda

Tek yaptiginiz etrada hakaret edip asagilamak, o kadar kibirlisiniz ki kendinize donup bakmiyorsunuz bile. Tum gucunuzle edin hakaretlerinizi ve kufurlerinizi. “Fare dağa küsmüş dağın haberi olmamiş”.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:16:46 @İlayda

Son olarak butun kibrislilardan duydugum ortak cumle, “AB ye katilabilseydik cok yatirim yaparlardi gelisirdik”. Dunyanin gelismis ulkelerinin hepsi ne yazik ki AB de degil. Gelismek istiyorsaniz uretmek zorundasiniz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:12:28 @İlayda

İngiltere Brexit sonrasi sarsilacak ekonomisine KKTC gibi sifir uretim ulkesi koskoca ekonomik bir karadeligi neden istesin bunun disinda. Rum kesimi ile birlesmek istiyorsan tasinabilirsin diger tarafa. Buna bildigim kadariyla yasak yok

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:11:00 @İlayda

Ama olsun degil mi? Turkiye’ den nefret etmek icin yetistirildiniz. Nasilsa ingiltere arkanizda saniyorsunuz. Yazik gercekten. Biraz gercekci olalim. İngiltere sana bayilmiyor, bizim icin oldugu gibi her ulke icin stratejik bir jeopolitik yapiniz var

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:08:08 @İlayda

Turizm berbat durumda gelen turistler otellerinden cikip alisveris yapmiyor. Narenciye ithalatlariniz bitme noktasina geldi. Universitelerin doluluk oranlari gun ve gun dusuyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:06:52 @İlayda

Katma degerli bir uretiminiz yok. Ticaretiniz ise sadece hazir urun alip satmaktan ibaret. İc piyasa dinamikleriniz yerle bir. Halkin en buyuk gelir kaynagi universiteler. Bunda bir hata yok fakat buyuk bir yanlis var. Uretim ekonominiz eksik.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:04:32 @İlayda

Gencleriniz sadece araba ve kizla ilgili, kizlarinizda sadece bakimlarini dusunuyor. Anlayacagin genc nesilleriniz uretim istemiyor. Sadece tuketime odaklisiniz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 12:02:40 @İlayda

Son neslini yasayan serefli buyuklerinize hic yakismiyorsunuz. Yillar boyu gordugum olay su; siz calismayi sevmezsiniz, az is ile cok para kazanmak icin yasarsiniz. Ortaya bir urun cikartmak sizin toplumunuzun aklina gelmiyor maalesef..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 11:56:33 @İlayda

Sebebi ise siz dünyevi zevklerinizin kolesi olmussunuz. Derdiniz para, gezmek tozmak, alisveris vs vs... Birazcik vatan sevginiz olsa idi bu zavalli zevklerinizin vatansizliga ragmen devam etmesine, bastirilamamasina karsi dururdunuz. Ama ne yaziktir

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 11:54:29 @İlayda

İlayda esegi, biz kendinimizi bir halt sanmiyoruz konumumuzda gucumuzde ortada kendimize yeteriz. Diger konu şu garantörlüğümüz sizin atalariniza idi. Serefli insanlariniza idi. Gelinen durumda size garantörlük yapmamiza pek gerek yok.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ahmet Hakan 2019-10-15 11:21:29 @İlayda

daha içecek suyunuz bile yok Türkiye vermese susuzluktan öleceksiniz bide ukalalık yapıyorsunuz

Beğenmedim! (4)
Avatar
Nicos 2019-10-15 09:34:18

Çekin elinizi yakamızdan da koruma istemez sizin gibi barbarlardan bu ülke.Cumhurbaşkanımı saymayan benim hakkımı koruma peşine düşmesin

Misafir Avatar
Bradford/UK 2019-10-16 13:58:03 @Nicos

""Emin ok derdimiz ne senin hakkin nede sensin. Tipki Turkiye gibi Kktc de stratejik olarak onemli bir toprak parcasi ve elimizde tutuyoruz. Butun mesele bu ve hicbir guc bizi bu adadan cikartamaz. O yuzden kendi alaninizda eglenin siz."" diyor şu zavallı AU denen uyur gezer...Cevap===Sen ancak üçün birini alırsın !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RTE askeri 2019-10-15 10:30:56 @Nicos

SENİN ADINDAN RUM TOHUMU OLDUĞUN BELLİ YAVŞAK NİKOS GİT YÜNANİSTANDA YAŞA SİKİK

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 09:58:02 @Nicos

Vatan savunmasinida biz “barbarlara” birakin. Nede olsa sen degilde 50 bin essek yasasa bu adada yine savunacagiz. Tekrar soyluyorum; kendinizi bir halt sanmayin derdimiz siz degilsiniz. Bu topraklar bize lzim hepsi bu. Kendinizi parcalayip durmayin.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 09:56:02 @Nicos

Emin ok derdimiz ne senin hakkin nede sensin. Tipki Turkiye gibi Kktc de stratejik olarak onemli bir toprak parcasi ve elimizde tutuyoruz. Butun mesele bu ve hicbir guc bizi bu adadan cikartamaz. O yuzden kendi alaninizda eglenin siz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Au 2019-10-16 14:29:16

Provake etmenize gerek yok olaylari. Sizin ulkeniz sizin topraginiz. Kimse burasi bizim demiyor. Cumhurbaskaninizada saygisizlik yapiliyor yanlistir bu harekette. Bana ettiginiz hakaretler karsisinda bende hakaret ettim. Kusura bakmayin.

Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:00:00

Bıçaklı saldırgana 2 gün tutukluluk emri verildi
https://www.gundemkibris.com/kibris/bicakli-saldirgana-2-gun-tutukluluk-emri-verildi-h282685.html

Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:22:13

Bu kadar kafa patlatıp yazacağına,ona ötekine ders vereceğine başını iki elinin arasına alıp da "neden dünyanın hiçbir yerinde bizi sevmiyorlar" diye düşünmedin yada düşünmüyorsun be amcam? Çünkü kendinizi sevdiremiyorsunuz (genellemiyorum)..Aşağıda verdiğim örnekler daha birkaç tanesi,yüzlerce sayabilirim...Yani bu memleket insanı bunları ne diye yaşasın..Senin kaldığın apartmanda böyle bişey olsa sen naparsın?Hadi de bakim akıllı amcam benim...

Misafir Avatar
Au 2019-10-16 20:50:29 @Mersinli

Egriye egri dogruyu dogru, butun basiboslar kktcye geldi ve suc isliyor. Sizede onlardan nefret etmek icin hakli sebepler veriyorlar fakat soylemek istedigim Turkiyedeki herkes bu suclari islemiyor, herkes suclu degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-16 20:47:24 @Mersinli

E ne yapayim kardesim ben bu haberleri sucu ben mi işledim. Herkesi sorumlu mu tutacaksin? Bunun sebebi butun basi boslarin kktc ye gelmesi. Keske bu sekilde olmasaydi ama bunun sorumlusu butun halk degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-16 20:43:58 @Mersinli

Elal 7 yıl hapis cezasına çarptırıldı
https://www.gundemkibris.com/kibris/elal-7-yil-hapis-cezasina-carptirildi-h283516.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-16 16:38:21 @Mersinli

Verdiginiz sican orneginde dogasi geregi butun sicanlar o yemek icin gelecektir, ancak her insan suca meyilli degildir. Umarim yazdiginiz sekilde kibar cevap verir karsilikli hakaretlere girismek zorunda kalmayiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-16 16:37:13 @Mersinli

Verdiginiz ornek gercekten yanlis ve mevcut durumu aciklamak icin dogru degil. Cunku verdiginiz ornekte potansiyel olarak butun Turkiye halkini suclu görüyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hicran 2019-10-16 16:25:36 @Mersinli

>>>>>>Fakat bunlarin sorumlusu butun TC halki olmamali. Münferit suclar her toplumda var ve sorumlulari bireylerdir. Toplumlar degil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au'ya 2019-10-16 16:17:58 @Mersinli

Fakat bunlarin sorumlusu butun TC halki olmamali. Münferit suclar her toplumda var ve sorumlulari bireylerdir. Toplumlar degil. Bu orta seviyeden irkciliga giriyor.( sizin yaptiginiz.)>>>>Bir sıçan evinizdeki ekmeğinizi yediğinde tuzak kurarsınız..Bu tuzağı ekmeğinizi yiyen o sıçan için mi sıçanlar için mi kurarsınız Sn.Au

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-16 14:25:19 @Mersinli

Endüstri Muhendisiyim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-16 14:17:55 @Mersinli

Pardon mesleğin neydi "Au" amca?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:33:15 @Mersinli

Her toplumda suclular ve suclar olacaktir. Hicbir millette bundan muaf degildir. Siz de dahil bizde dahil, dunyanin geri kalanida dahil..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:32:32 @Mersinli

Ve bende temiz yasayan bir vatandas olarak siz genelleme yaptiginizda hakki mi savunmak zorundayim veya bizim gibilerin hakkini savunmak zorundayim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:31:50 @Mersinli

Fakat bunlarin sorumlusu butun TC halki olmamali. Münferit suclar her toplumda var ve sorumlulari bireylerdir. Toplumlar degil. Bu orta seviyeden irkciliga giriyor.( sizin yaptiginiz.)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:31:49 @Mersinli

Fakat bunlarin sorumlusu butun TC halki olmamali. Münferit suclar her toplumda var ve sorumlulari bireylerdir. Toplumlar degil. Bu orta seviyeden irkciliga giriyor.( sizin yaptiginiz.)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:30:16 @Mersinli

Yasamak zorunda degil tabi ki. Buraya issiz gucsuz insanlari gondermeleri ve bu ulkenin onlari kabul etmeside yanlis. Ben sizede hak veriyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:29:19 @Mersinli

Bunun icin calisiyorum. Kalan zamanlarimda da bolge halkinin gazete yorumlarini okuyup kendi olcumde cikarimlar yapmaya calisiyorum halklarla alakali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:28:19 @Mersinli

Benim derdim dunya bizi sevsin olamaz. Ben birey olarak tertemiz bir sicile sahibim. Diploma sahibiyim. Meslegimin basindayim ve bana saygisizlik yapmayana saygisizlik yapmam. Dunyada ki varligimi uretime katma degere adamis bir insanim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mersinli 2019-10-15 21:33:43

"Au" amcam be,şu cinnah caddesindeki TOLON taverna duruyormu? Bişey daha,Akay'daki şu ocakbaşı? yada süreyya...

Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:43:02 @Mersinli

wenn du anständig bist

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:37:05 @Mersinli

Hadi yaz benim cahil kardesim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-10-15 21:36:40 @Mersinli

Whitegirls, lipstick, muptezeli oldigunuz hasanbaba, casablanca duruyor muydu??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hamdi 2019-10-15 22:29:54

Senin ananı götten sikim nicos

Misafir Avatar
Nicos 2019-10-16 14:28:33 @Hamdi

Biz sizin gibi böyle sövmeyiz Hamdi fellahı.Topla pılını pırtını bin gemiye dön ülkene Havlamayı Aulamayı bırak. Burada biz hancıyık siz yolcusunuz. Beğenmezsanız s.ktirolup gidersiniz.Cumhurbaşkanımıza Bize Anamıza sövecek kadar da şerefsizsiniz..Allah belanızı versin hepsinizin cehennemde yana yana çürüyesiniz siz da zihniyetiniz da

Beğenmedim! (1)
Avatar
Au 2019-10-16 14:48:45

Bu tartismanin sinir harbinden baska bir anlami kalmadi karsilikli tahriklerle istenmeyen sozler soylenmeye baslayacak. Kimse daha fazla tahrik olup terbiyesizlesmeden kapanmasi herkes icin daha iyi olur.

banner5

banner31