13 Ekim 2019 Pazar 11:51
Çelik: Akıncı, keşke terör örgütleri ile diyalog çağrısı yapan kişi olmasaydı

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı'nın Türkiye’nin başlattığı Barış Pınarı Harekatı ile ilgili yaptığı açıklamaya sert tepki gösterdi.

Çelik Akıncı'nın açıklamalarını basiretsizlik ve saygısızlık olarak nitelendirirken şunları kaydetti: "Türkiye’yi terör örgütleriyle diyaloga davet etmek, Cumhurbaşkanı sıfatını taşıyan birine yakışmaz. Böyle bir sorumsuzlukla o makam yan yana durmaz.

KKTC Cumhurbaşkanı Akıncı’nın Barış Pınarı Harekatı’mıza karşı yaptığı açıklama basiretsizlik ve saygısızlıktır. Türkiye’yi terör örgütleriyle diyaloga davet etmek, Cumhurbaşkanı sıfatını taşıyan birine yakışmaz. Böyle bir sorumsuzlukla o makam yan yana durmaz.

Bu açıklamaları kınıyoruz. KKTC’deki kardeşlerimizi temsil etmeyen bu açıklamalar Akıncı için kara lekedir. Dün Kıbrıs Barış Harekatı’nı yaparken hangi iradeye sahipsek bugün de Barış Pınarı Harekatı için aynı iradeye sahibiz.

banner22
Anahtar Kelimeler:
ÇelikAkıncı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2019-10-13 12:39:36

Cumhirbaşkanımızın yaptığı açıklama belli ki işgal ve Fetih zihniyetli faşo agaları rahatsız etti. Yürü be Akıncı oyum gene senin .

Misafir Avatar
Zarife 2019-10-13 15:45:25 @Gibri

Sözde Başbakan Tatar'ın kışkırtmalarına insanımızı provoke etmesine yanılmasın kimse..Bundan daha büyük bir yalaka yok çünkü..Kendini kabul ettirmek için yapamayacağı şey yok..
http://www.atin.org/detail.asp?cmd=articledetail&articleid=257
13 numaradaki tanıdık gelmiyormu?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Mücahit 2019-10-13 14:35:19 @Gibri

Bütün bunlar Tatari ve şurekasının provokasyonlarıdır,başka da bişey değil..Bunu anlamamak büyük bir saflık olur..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2019-10-13 13:05:45 @Gibri

Bu arada Cumhurbaşkanımız da terörü öven bir açıklama yapmadı. Barışı destekleyen bir açıklama yaptı. Konuyu çaptırmayın. Fakat teröristlerle ne barış olur ne anlaşma...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 13:02:48 @Gibri

GİBRİ ANANI BACINI TÜRK DEVLETİ SİKSİN SENİN

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2019-10-13 13:01:17 @Gibri

Ma be Gibri, neyin hesabını yaparsınız be ama, işgalci, fetihçimiş, bıgdık be barrakacılar sizden, kıbrısın yüzde beşi bile değilsiniz, ancakta ötersiniz. Türkiyemizin yanındayık.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2019-10-13 12:57:28 @Gibri

TÜRKİYE TÜRKÜ OLARAK SURİYE DE PKK-PYD Lİ TERÖRİSTLERİ TEMİZLEMEYE GİREN MEHMETÇİKLERİMİZE İŞGALCİ DİYEN KİM VAR ANASINI TÜRKİYE CUMHURİYETİ SİKSİN.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 12:56:12 @Gibri

GİBRİ SEN TAM BİR OROSPU ÇOCUĞUSUN.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
OROSPU ÇOCUĞU HDP LİLER 2019-10-13 12:47:55 @Gibri

PİÇ EVLADI GİBRİ

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
OROSPU ÇOCUĞU HDP LİLER 2019-10-13 12:40:43 @Gibri

GİBRİ RUMUZLU SEN BİR ŞEREFSİZ PKK YANLISI RUMSUN. BİR TÜRKİYE TÜRKÜ OLARAK GEL YÜREĞİN YETİYORSA TÜRKİYE DE BÖYLE KONUŞ

Beğenmedim! (6)
Avatar
Ertaç 2019-10-13 14:00:16

Türkiye Türkü rumuzlu vatandaş.Türk Türk tür.Türkiye Türkü Kıbrıs Türkü diye birleyen yoktur.

Avatar
dervis 2019-10-13 15:39:53

yurtta sulh cihanda sulh..size birsey hatirlatiyor mu..

Avatar
Gül Çakır 2019-10-13 15:19:38

Bir ülkenin Cumhurbaşkanı için yapılan bu yorumları esefle kınıyorum!

Avatar
Yazıklar Olsun! 2019-10-13 15:26:15

Aferin be takunyalı Çelik,konuşmayı öğreniyorsun..Bak gene tribünlere oynadın belli..Söylenenleri,konuşulanları çarpıtmak/başka başka yönlere çekmek işiniz sizin..Aç gözünü yada büyük numara gözlük kullan da Akıncı'nın söylediklerini bir daha oku..Yazıklar olsun TC'nin makamlarındaki adamlar bunlar..

Avatar
arif hoca 2019-10-13 13:55:01

hade be f..k off

Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN 2019-10-13 12:10:16

MUSTAFA AKINCI TÜRKİYE TÜRKLERİ İÇİN YOK HÜKMÜNDEDİR.

Misafir Avatar
KKK 2019-10-13 14:32:49 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

A aa aaaaaa..Baksanıza en büyük türk ingilizce de biliyormuş meğerse.Doğru düzgün yazsa bari anlaşılacak..Yarım dilli cahil..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-13 14:30:16 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

Sen eve gittiğinde bir annene sor bakalım deden kimdi diye..İnanıyorum ki yunan çıkacak veya sırp çıkacak veya fransız yada ingiliz..Olmazmı be kendini en büyük ilan eden Çakma Türk?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Serkan 2019-10-13 14:27:06 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

İyi boksun göt..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN 2019-10-13 13:03:53 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

RUM KIRMASI CELAL FUKK OFF

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Celal 2019-10-13 12:58:32 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

Sen acaba be dürzü, Kıbrıs Türkleri için var hükmündemiydin ? Çemkirmek için hazırda bekleyenlerden birisisin herhalde..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-10-13 12:18:50 @TÜRKİYE TÜRKÜYÜM BEN

Sn Cumhurbaşkanımızın düşünce ve demeçleri, Kıbrıs Türkleri ile örtüşmemektedir. Kıbrıs barış harekatı sayesinde şu anki huzur ve güvenliğimizi sağladık. Türkiyede güney sınırlarında o güvenliği sağlamak için bu harekat kaçınılmazdı.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Öz 2019-10-13 16:05:25

Kıbrıslı Türklerin seçilmiş lideri Akıncı'dır. Doğru söyler, yanlış söyler onu değerlendirecek Kıbrıslı Türklerdir. AKP sözcüsü değil.

banner5

banner31