06 Ocak 2019 Pazar 17:51
Cesedi bataniyeye sarıp atmışlar!

Ercan-Akıncılar arasında bugün öğle saatlerinde bulunan cesetle ilgili kimlik tespiti çalışmaları sürerken, cesedin çürümüş ve battaniyeye sarılı olarak bulunması dikkat çekti.

Polis cinayet şüphesi üzerinde duruyor.

POLİSTEN YAPILAN AÇIKLAMA ŞÖYLE

6.1.2019 tarihinde, saat 15.00 sıralarında, Ercan – Gaziler Anayolunun birinci kilometresinde, yoldan yaklaşık 30 metre içeride battaniye ve poşete sarılı, çürümüş vaziyette, muhtemelen bir kadına ait olduğu düşünülen ceset bulunmuş. Soruşturma devam etmektedir.”

banner22
Anahtar Kelimeler:
HaberKKTCCeset
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İkrah etdik artık yeterin 2019-01-06 22:45:13

Pasaportunan girişleri açın be artık daha neyi beklersiniz? Geçirin artık o denetim yasasınıda yabancıları denetim yapasınız?
Memleket hasdalıkdan, cinayetden geçilmez oldu Veran içinde yaşarık olan artık yeterin.

Avatar
umit tekin 2019-01-06 20:39:04

Bu ulkenin civisi iyice cikmis. Cinayet,uyusturucu,kacakcilik ve siddet almis basini gidiyor. RUSVETIN bol oldugu bir ulkeden baska ne beklenilebilir.

Avatar
Vatandas 2019-01-07 08:13:56

Rum zamanında daha güvendegdik barış olsun

Misafir Avatar
cyp 2019-01-07 11:51:34 @Vatandas

Sen Yaşadımın Rum Zamanında ?
Yaşamadıysan Neçin Lafazanlık Yapan ?
Sor nenene,dedene,anana bubana anlatsın sana Rum zamanınını
Evet ozaman bu gibi şeyler Yaşanmazdı doğrudur
Ama heran Ölüm korkusuylan yaşanırdı bil istedim Hollo seni

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
beyinsiz 2019-01-07 11:48:44 @Vatandas

Rum Zamanında ATALARIN ÖLÜRDÜ
BU Zamanda Huzurlu Yaşan sebebi budur.
Olan ne Gavur kanı tasırsınız be ama

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hade Oyanı 2019-01-07 13:14:58

Cınayeti işleyenin Yabancı olduğunu nerden bilirsiniz ?
kimin yaptıgını nerden bilirsinizde hemen asıp kestiniz ?

Avatar
Kıbrıslı 2019-01-07 08:04:11

Yazık doğup büyüdüğümüz adamizin gidişi içler acısı ülke yol geçen hanı kimin eli kimin cebinde değil o bir oy uğruna ülkeyi satanlar rüşvet tecavüz tefecilik soygun şiddet cinayet ne varsa var psaportu koyun artık geleni gideni denetleyin

Misafir Avatar
nnn 2019-01-07 14:11:14 @Kıbrıslı

rüşvet rantçılık adam kayırmacılık siyasilerin pislikleri nasıl gündem dışı kalacak böyle olaylar olmasa... bu sebepten kılını kıpırdatmaz hiçbir siyasi ki gündem hep başka bu gibi konulara yönelsin de kendi pislikleri örtülsün görünmesin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gizli kisi 2019-01-06 23:52:01

Bölgede cok sayida yabanci uyruklu kisileru calistirmak icin on izin alinip adaya getiriyorlar ardindanda kisa zamanda calisma izinlerinu iptal ediyirlar ama ciflukten kimse cikis yapmiyir para karsiligi ruma gecislerune izin veriliyor oradan baslayi

Avatar